Нормативно-правова база щодо звернень громадян у КМДА- Конституція України
- Закон України "Про звернення громадян"
- Указ Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 року № 26)
- Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженна Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.09 № 630
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»
- Порядок розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затверджений розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 28.10.13 № 1930
- Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), затверджений розпорядженням КМДА від 10.11.14 № 1300
- Зміни до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації, затверджені розпорядженням КМДА від 30.10.15 № 1066
|
|