Департамент охорони здоров’я
Адреса: вул. Прорізна, 19, м. Київ, 01001 Розклад роботи: пн.-чт. з 9:00 до 18:00, пт. з 9:00 до 16:45 | • Звіти про виконання паспортів бюджетних програм |
| Директор Департаменту Гінзбург Валентина Григорівна |
Цілодобова консультативно-інформаційна служба «Здоров’я – порада лікаря за телефоном 15-83» (безкоштовно зі стаціонарних телефонів м. Києва), в тому числі у святкові та вихідні дні, де можна отримати консультації та поради лікарів. Уважно ставтеся до свого здоров’я, при поганому самопочутті звертайтеся до лікаря!
Графік проведення особистого прийому громадян
та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту**
Прізвище, ім'я | День та час особистого прийому громадян за адресою | День та час особистого виїзного прийому | Місце проведення особистого виїзного прийому | День та час проведення прямих («гарячих») телефонних ліній | ||||
Директор Департаменту | IIта IV вівторок місяця 14.00-15.00 | І вівторок місяця 14.00-15.00
III вівторок місяця | КНП «Центр первинної медико- санітарної допомоги №1» Шевченківського району КНП «Центр первинної медико- санітарної допомоги №2» Солом'янського району | Перша середа місяця 12.00-13.00 тел. 278-41-91 | ||||
Начальник відділу лікувально- профілактичн ої допомоги дорослому населенню Зборомирська Галина Анатоліївна | Щосереди 10.00-12.00 вул. Прорізна, 19 |
|
|
| ||||
Начальник відділу медико-соціальної допомоги населенню Швед Олена Іванівна | Щовівторка 16.00 -18.00 вул. Прорізна, 19 (І поверх, каб. № 10-а) | |||||||
Начальник відділу (прийом документів від лікарів на присвоєння або підтвердження кваліфікаційної категорії та видача посвідчень) Вакуленко Людмила Леонідівна | Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця вул. Прорізна, 19 |
Відповідальна за організацію особистих прийомів директора, першого заступника та заступників директора, їх проведення та підготовку матеріалів - начальник відділу організаційного забезпечення Шевченко О.П. - (044) 284-08-02.
Примітка:
*телефон «гарячої» лінії Департаменту охорони здоров’я – 278-41-91
**у випадку, якщо день проведення особистого прийому, виїзного прийому громадян або прямої «гарячої» телефонної лінії припадає на святковий (вихідний) день, то їх проведення переноситься на перший після святкового (або вихідного) робочий день на той же час