Головна  →  Оголошення  →  7 листопада 2016

Про конкурс на зайняття вакантної посади директора Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. заповнена особова картка встановленого зразка;
  6. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2015 рік).

Кінцевий термін прийнтяття документів – 28 листопада 2016 року до 18.00 год. за адресою: вул. Хрещатик, 36, управління по роботі з персоналом, кім. 308, тел. (044) 202 74 69

Перелік тестових питань на сайті Нацдерслужби.

Коротка інструкція з проходження тестування.


 

Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(затверджено розпорядженням Київського міського голови від 04.11.2016 № 1033)

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

Директор Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
  • здійснює керівництво Департаментом, основними завданнями якого є: забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров'я на території міста Києва; управління підприємствами, установами та організаціями галузі охорони здоров'я, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва (далі - заклади охорони здоров'я), організація їх кадрового, матеріально-технічного та методичного забезпечення; прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров'я на території міста Києва та нормативне забезпечення населення медико-санітарною допомогою; здійснення заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію інфекційних захворювань, епідемій; організація роботи органів медико-соціальної експертизи, закладів судово-медичної та судово-психіатричної експертизи; забезпечення виконання актів законодавства у сфері охорони здоров'я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища і санітарно-епідемічного благополуччя населення, нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров'я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів та технологій.
  • несе персональну відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань;
  • подає на затвердження в установленому порядку положення про структурний підрозділ;
  • затверджує положення про підрозділи Департаменту, розподіляє обов'язки між заступниками директора Департаменту, керівниками підрозділів та визначає ступінь їх відповідальності;
  • затверджує посадові інструкції працівників Департаменту;
  • подає на затвердження Київському міському голові штатний розпис працівників Департаменту в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників;
  • планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • розпоряджається коштами в межах затвердженого в установленому порядку кошторису Департаменту, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
  • вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;
  • звітує перед головою Київської міської державної адміністрації та перед Київською міською радою про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;
  • видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
  • призначає на посади та звільняє з посад працівників Департаменту;
  • забезпечує комплексне вирішення питань роботи з керівниками комунальних підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та підпорядковані Департаменту, вносить пропозиції щодо призначення і звільнення їх керівників. Відповідає за підготовку, своєчасне погодження та укладання контрактів з директорами підпорядкованих підприємств. Здійснює аналіз виконання умов та показників укладених контрактів з керівниками цих підприємств, забезпечення своєчасного продовження та розірвання контрактів;
  • погоджує призначення на посаду та звільнення з посади керівників закладів охорони здоров'я та комунальних підприємств, діяльність яких належить до компетенції Департаменту та які передані до сфери управління районних в місті Києві державних адміністрацій;
  • погоджує призначення на посаду та звільнення з посади керівників відповідних структурних підрозділів районних в місті Києві державних адміністрацій;
  • проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;
  • забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
  • без доручення діє від імені Департаменту, представляє в установленому порядку Департамент у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами, укладає від імені Департаменту угоди (договори), видає довіреності;
  • здійснює інші повноваження, що випливають з Положення про Департамент.

Умови оплати праці

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» посадовий оклад директора Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 6892 грн. 00 коп.

Директору Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюються надбавки та премій відповідно до законодавства України

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду директора Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.

Конкурс проводиться поетапно:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу – 04.11.2016 року;
2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу – 07.11.2016 року;
3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі – 08.11.2016 – 28.11.2016 року;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам – 29.11.2016 – 01.12.2016 року;
5) проведення тестування та визначення його результатів – 02.12.2016 року;
6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів – 05.12.2016 року;
7) проведення співбесіди та визначення її результатів – 07.12.2016;
8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата – 07.12.2016 року;
9) оприлюднення результатів конкурсу – 08.12.2016 року.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) дата та час п’ятого – восьмого етапів конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пухальська Ольга Анатоліївна, начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), контактний телефон +38 (044) 202-74-69, адреса електронної пошти [email protected]

 

 Вимоги до професійної компетентності 

 Загальні вимоги 

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра.

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менш двох років.

3

Володіння державною мовою

Вільне

 Спеціальні вимоги 

1

Освіта

Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр за напрямом підготовки «Медицина», післядипломна спеціалізація за фахом «Організація і управління охороною здоров'я».

2

Знання законодавства

Знання:

  • Конституції України
  • законів України:
    • «Про ветеринарну медицину»;
    • «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів»;
    • «Про державну службу»;
    • «Про донорство крові та її компонентів»;
    • «Про екстрену медичну допомогу»;
    • «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
    • «Про заборону репродуктивного клонування людини»;
    • «Про запобігання корупції»;
    • «Про затвердження Загальнодержавної програми боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року»;
    • «Про затвердження Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2014 - 2018 роки»;
    • «Про затвердження Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2012 - 2016 роки»;
    • «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання»;
    • «Про захист населення від інфекційних хвороб»;
    • «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними»;
    • «Про лікарські засоби»;
    • «Про місцеве самоврядування в Україні»;
    • «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори»;
    • «Про оздоровлення та відпочинок дітей»;
    • «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
    • «Про протидію захворюванню на туберкульоз»;
    • «Про протидію поширенню хвороб, зумовлених вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ), та правовий і соціальний захист людей, які живуть з ВІЛ»;
    • «Про психіатричну допомогу»;
    • «Про трансплантацію органів та інших анатомічних матеріалів людині»;
  • Основи законодаства України про охорону здоров’я;
  • концепцію розвитку охорони здоров'я населення України;
  • основи міжнародного та європейського законодавства з питань охорони здоров'я;
  • міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України;
  • інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток галузі охорони здоров'я.

3

Професійні чи технічні знання

Знання основ організації роботи та технології процесу управління; економічної основи управління охороною здоров'я; специфіки менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я; технології інформаційного забезпечення управління, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правил ділового етикету; сучасних засобів комунікацій та зв'язку; передових інформаційних та інтернет-технологій; сучасної наукової літератури та науково-практичної періодики за фахом, володіння методами її аналізу та узагальнення; основ державного управління; практики застосування законодавства, що регулює розвиток галузі охорони здоров'я.

4

Спеціальний досвід роботи

Стаж роботи за лікарською спеціальністю та за фахом «Організація і управління охороною здоров'я» не менше 2 років.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Користувач ПК: офісні програми (MS Office або його аналоги), програми для користування мережею Internet.

6

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів

7

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати з великими масивами інформації;
5) вміння працювати при багатозадачності;
6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) вміння працювати в команді та керувати командою;
5) мотивування;
6) оцінка і розвиток підлеглих;
7) вміння розв'язання конфліктів

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) вміння працювати в стресових ситуаціях
Перейти до спискуВерсiя для друку