Головна  →  Оголошення  →  18 травня 2017

Про проведення 09 червня 2017 року о 10:00, 12:00, 14:00 та 16:00 повторних торгів на право розміщення об’єктів сезонної дрібно роздрібної торговельної мережі в місті Києві

1. Згідно наказу № 04 від 15травня 2017року комунальне підприємство «Міський магазин» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошує про проведення повторних електронних торгів на право розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торгівельної мережі в місті Києві.

2. Повторні електронні торги будуть проведені ТОВАРНОЮ БІРЖЕЮ «ПЕРСПЕКТИВА-КОММОДІТІ» 09червня 2017 року о 10:00, 12:00, 14:00 та 16:00 годинах на електронному торговому майданчику за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

Заява на участь в повторних торгах у електронному вигляді подається на електронному торговому майданчику за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/АБО у паперовому вигляді подається до Центру надання адміністративних послуг м. Києва, згідно графіку роботи Центру, за адресою: Дніпровська набережна, 19 Б.

Строки прийому заяв (в електронному та паперовому вигляді до Центру надання адміністративних послуг) :

- початок прийому – 22травня 2017 року з 1000;

- кінцевий термін – 31травня 2017 року до 1800.

Строки прийому гарантійного внеску з 01.06.2017р. до 06.06.2017р. (включно) у розмірі згідно Додатку 1.

Зверніть увагу! Для зручності учасників 07 та 08червня 2017 року з 12:00 до 16:00 будуть проводитися торгові сесії у тестовому режимі. Тобто підприємці, які зареєструвалися на електронному торговому майданчику та подали заявку на участь за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/, мають можливість у тестовому режимі спробувати пройти сесію торгів. Дане тестування тільки для ознайомлення, тому результатів мати не буде.

3. Предмет повторних торгів: право на розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, відповідно до переліку, наведеному в Додатку 1.

4. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями повторних торгів, здійснюють розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на території міста Києва після укладення договору щодо розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі відповідно до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві, затвердженого розпорядженням Виконавчого органу Київради (КМДА) № 300 від 02.04.2015р. зі змінами та доповненнями, та договору щодо пайової участі в утриманні об'єкта благоустрою відповідно до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, власників (користувачів) майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об'єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради» та деяких рішень Київської міської ради».

5. Основні вимоги до провадження торгівлі об’єктами сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

5.1. Суб’єкти господарювання, визначені переможцями повторних торгів, зобов'язані мати наступні документи:

5.1.1. документ про взяття на облік як платника податку;

5.1.2. документ щодо правовідносин між суб’єктом господарювання та працівником;

5.1.3. інформаційний талон про сплату пайової участі (повинен бути розміщений на фасаді об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з забезпеченням зчитування спеціального коду інформаційного талона про сплату пайової участі);

5.1.4. договір щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з КП «Міський магазин»;

5.1.5. документ, що підтверджує сплату по договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

5.2. Працівники, які безпосередньо здійснюють продаж продовольчих товарів в об’єктах сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, на товари, одержані для продажу, повинні мати:

5.2.1. документи про надходження товарів до продажу (товарно-транспортні накладні, прибутково-видаткові накладні, приймальні акти тощо із зазначенням назви, сорту, кількості, ціни та загальної вартості товару);

5.2.2. документи, що засвідчують відповідність якості товарів вимогам нормативних документів (для імпортних товарів – копії сертифікатів, викладені мовою країни-експортера і українською або російською мовою та завірені печаткою суб'єкта господарювання, від якого одержані ці товари);

5.2.3. копії гігієнічних висновків;

5.2.4. ярлики (цінники) або покажчики цін;

5.2.5. санітарну книгу продавця.

5.3. Суб’єкти господарювання, що провадять торгівлю в об’єктах сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі повинні дотримуватись вимог Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року № 833 та Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08 липня 1996 року № 369, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 23 липня 1996 року за № 372/1397, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 300 від 02.04.15 «Про затвердження Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2016 № 489 «Про внесення змін до Порядку розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві» та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність.

5.4. У разі виявлення встановлення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі не в зазначеному договором місці та/або встановлено з порушення правил дорожнього руху України та інших законів і нормативно-правових актів України, у разі виявлення факту використання місця не за цільовим призначенням, встановлення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на газонах, клумбах в парках, скверах тощо, та здійснення пошкоджень зелених насаджень, а також у разі недотримання правил торгівлі договір буде достроково розірвано.

6. Термін розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з 15 червня 2017 року по 15 жовтня 2017 року (4 місяці).

7. Строк та порядок внесення кінцевої ціни предмету повторних торгів.

7.1. Плата за утримання та облаштування об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі сплачується переможцем повторних торгів на рахунок КП «Міський магазин» повною сумою єдиним платежем протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання сторонами договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

7.2. Гарантійний внесок, який був внесений для участі в повторних торгах, зараховується, як частина, або вся сума платежу, зазначеного у договорі.

Якщо сума гарантійного внеску є меншою ніж сума договору, суб’єкт господарювання зобов'язаний сплатити обсяг коштів, яких не вистачає, протягом 10 робочих днів з дати підписання договору.

7.3. Після укладення договору щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі з комунальним підприємством «Міський магазин» суб’єкт господарювання зобов’язаний укласти договір щодо пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою відповідно до вимог рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року №56/5443 та пункту 4 рішення Київської міської ради від 04 вересня 2014 року № 62/62.

7.4. За умовами продажу лоту об’єкт сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі облаштовується наметом (відповідно до архітипу Додатку 4), при цьому пайова участь сплачується безпосередньо переможцем за рахунок власних коштів.

Зверніть увагу! Сайт http://dprp.kga.gov.ua/ буде функціонувати тільки для відображення карти. На даному сайті підприємці можуть візуально (на карті) ознайомитися с місцем розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі натиснувши зліва на значок де зображений «торговий намет» - без реєстрації!!!

Реєстрація для участі в повторних торгах та самі повторні торги будуть проводитись на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

8. Для участі у повторних торгах заявнику потрібно зареєструватися на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті», ознайомитися з Правилами проведення торгів на право розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Києві на Товарній біржі «Перспектива-Коммодіті» та договором приєднання за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

8.1. Процес реєстрації проходить на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/ (пошагова інструкція згідно Додатку2):

Реєстрація:

1. Натиснути позначку «Реєстрація» (в правому верхньому кутку сторінки);

2. Перейти за посиланням «Реєстрація учасника» та заповнити анкету. Обов’язковими до заповнення є поля, які відмічені позначкою: “*”. Вказати адресу електронної пошти, створити пароль.

3. Завантажити скановані копії наступних документів:

Якщо Заявник фізична особа –підприємець :

• Копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

• Копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо платник ПДВ);

• Копіїсторінок паспорта;

• Копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків, або номер паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України;

• Анкету-опитувальник для здійснення Виконавцем функцій суб'єкта первинного фінансового моніторингу на виконання вимог Закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

Якщо Заявник - юридична особа:

• Копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

• Копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо платник ПДВ);

• Анкету-опитувальник для здійснення Виконавцем функцій суб'єкта первинного фінансового моніторингу на виконання вимог Закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

4. У разі успішної реєстрації на електронну пошту, вказану заявником при реєстрації, надійде посилання, за яким необхідно перейти для підтвердження реєстрації.

9. Для участі в повторних торгах потрібно з 01.06.2017р. до 06.06.2017р. сплатити гарантійний внесок у розмірі згідно Додатку 1 на розрахунковий рахунок КП «Міський магазин» за наступними реквізитами:

9.1. р/р № 26005014300401 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК» м. Київ

9.2. МФО 300346;

9.3. код ЄДРПОУ одержувача 36927573;

9.4. призначення платежу: сплата гарантійного внеску за участь у проведенні торгів на право використання торгового місця за лот №___ згідно заяви №___ з ПДВ.

10. Проведення повторних електронних торгів на електронному торговому майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

10.1. Інформація про час початку та тривалість повторних торгів оприлюднюється в оголошенні про проведення повторних торгів на головній сторінці електронного торгового майданчику ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/.

10.2. Учасники, які отримали допуск до участі у повторних торгах, запрошуються до участі в повторних торгах шляхом надсилання ТБ «Перспектива-Коммодіті» на їх поштову скриньку, вказану при реєстрації, повідомлення про час проведення повторних торгів та посилання на сторінку відкритих торгів.

10.3. Учасники, на сторінці відкритих торгів обирають лот, у якому будуть приймати участь у повторних торгах за номером лоту або номером об’єкту продажу.

10.4. Крок торгів становить 10% від попередньої ціни лоту.

10.5. Учасники мають право протягом 15 хвилин надати свої цінові пропозиції на сторінці проведення торгової сесії. При цьому, кожна з додаткових цінових пропозицій, наданих учасниками торгів, повинна перевищувати попередню не менше, ніж на крок торгів, що становить 10 відсотків від попередньої ціни лота.

10.6. Строк проведення торгів (тривалість торгової сесії) – проміжок часу, протягом якого Учасники можуть подавати цінові пропозиції. У разі виникнення спору, відносно часу внесення цінової пропозиції, приймаються до уваги показники часу, які містяться на веб-сайті ТБ «Перспектива-Коммодіті» (https://kmda.e-commodity.fbp.com.ua/) електронних торгів. Тривалість торгової сесії становить 15 хвилин.

10.7. Якщо пропозиція внесена за 5 хвилин до закінчення торгової сесії, то час проведення торгів продовжується на 10 хвилин і так доти, поки не буде виявлено переможця торгів. Торги вважаються закінченими у разі, якщо в останні 5 хвилин не було подано жодної цінової пропозиції.

10.8. У разі, якщо один Заявник є Учасником по декільком лотам, торги за якими визначено в один час – Учасник повинен надавати свої цінові пропозиції паралельно шляхом відкриття по кожному лоту окремої торгової сесії.

10.9. Переможцем повторних торгів визначається учасник, що запропонував найвищу ціну на час завершення торгів.

10.10. Звертаємо Вашу увагу, що торги по декільком об’єктам сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі можуть здійснюватися одночасно.

11. Після закінчення повторних торгів по лоту переможець у власному персональному кабінеті в ЕТС (Електронна торговельна система) роздруковує протокол, в якому відображаються результати торгів. Якщо переможець торгів не має можливості роздрукувати протокол, то він звертається до ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою: м. Київ, вул. Льва Толстого, 9а, та отримує протокол і рахунок на сплату послуг ТБ «Перспектива-Коммодіті».

12. Оплату послуг ТБ «Перспектива-Коммодіті» за проведення повторних торгів здійснює переможець торгів відповідно до умов договору приєднання на підставі рахунку ТБ «Перспектива-Коммодіті».

13. Переможець зобов’язаний протягом двох робочих днів з дня проведення повторних торгів сплатити рахунок ТБ «Перспектива-Коммодіті» за надані послуги з проведення торгів, підписати протокол та надати його ТБ «Перспектива-Коммодіті» за адресою: м. Київ, вул. Льва Толстого, 9а.

14. Протягом десяти робочих днів після оприлюднення інформації про результати повторних торгів, переможець повторних торгів повинен укласти з КП «Міський магазин» договір щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі.

15. КП «Міський магазин» протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання від товарної біржі протоколів про результати повторних торгів повертає гарантійні внески особам, які брали участь у повторних торгах, однак не були визначені переможцями.

16. Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на повторних торгах відмовився від підписання протоколу про результати повторних торгів або не уклав договір з КП «Міський магазин» щодо розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на умовах, зазначених в документації торгів, та не допускається до наступних торгів.

Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями повторних торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення об’єкту сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на рахунок КП «Міський магазин».

17. Контактні телефони: (044) 235-03-29, (044) 235-07-49, моб. (067) 383-19-82,(067) 383-20-82

Файл документа: Документація-09.06.2017.docx

Перейти до спискуВерсiя для друку