Головна  →  Новини  →  17 травня 2018, 15:46

У «Київводоканалі» закликали вчасно розраховуватися за спожиту холодну воду та послуги водовідведення

17 травня 2018 року в агентстві «Інтерфакс-Україна» відбулася прес-конференція з теми «Нові взаємовідносини між «Київводоканалом» та споживачами у новому законодавчому полі».

Директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін подякував киянам, які вчасно розраховуються за спожиті послуги.

«Більшість киян вчасно розраховуються за послуги. Однак на сьогодні загальний борг киян за послуги з водопостачання та водовідведення становить понад 303 мільйони гривень, а найбільший борг, а саме 141 тис. гривень, накопичувався декілька років у квартирі, де прописано 26 людей», – повідомив він.

Директор розрахункового департаменту наголосив, що внаслідок несплати «Київводоканал» відчуває недофінансування, що негативно впливає на вчасне та якісне виконання робіт підприємства, особливо профілактичних протиаварійних та відновлювальних робіт. Згідно з новим законодавством, «Київводоканал» змушений буде обмежити водопостачання боржникам або й повністю відключити від своїх послуг.

Валерій Люлін запевнив, що «Київводоканал» завжди йде назустріч та у разі необхідності пропонує укласти договір реструктуризації, який можна оформити у будь якому з численних Центрів комунального сервісу.

Заступник директора департаменту – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Департаменту соціальної політики КМДА Максим Бученко нагадав, що кожна особа, яка потребує соціального захисту держави, має праву на субсидію, та порадив не гаяти часу і звернутися за допомогою.

Директор департаменту правового забезпечення ПрАТ «АК «Київводоканал» Катерина Швець зазначила, що 10 червня цього року вступає в силу новий Закон «Про житлово-комунальні послуги», у якому передбачена можливість нарахування пені на заборгованість та наголосила, що нарахування пені можливе лише з 1 січня 2019 року. У споживачів є півроку, щоб вирішити проблеми заборгованості перед «Київводоканалом», а також визначитися із формою взаємодії з монополістом.

Крім того, Катерина Швець звернула увагу на вже діючий Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», згідно з яким тепер весь об’єм води, яка зайшла в будинок, розподіляється на всіх споживачів цього будинку.

Таким чином, усі мешканці будинку зацікавлені у коректній роботі всіх квартирних лічильників, відсутності втрат води та сплаті в повному обсязі кожним споживачем за послуги.

Перейти до спискуВерсiя для друку