Головна  →  Новини  →  3 червня 2018, 13:00

На «Книжковому Арсеналі» обрали найкрасивішу книгу України у 2018 році

VIII Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал», Goethe-Institut в Україні та культурно-видавничий проект «Читомо» за підтримки Франкфуртського книжкового ярмарку, фонду Buchkunst та Wacom Україна визначили переможців конкурсу на найкращий книжковий дизайн 2018 року.

Перше місце та Гран-прі конкурсу «Найкращий книжковий дизайн–2018» здобула книга «Я так бачу» (Видавництво Старого Лева, автори та дизайн: Романа Романишин, Андрій Лесів, творча майстерня «Аґрафка). Друге місце посіла «Книга-мандрівка Україна» (видавництво #книголав, автор: Ірина Тараненко, дизайн: Юлія Курова, Марта Лешак та креативна агенція Green Penguin). Третє місце дісталося книзі «Катерина Лесів. Колискова 1» (видавництво «РОДОВІД», дизайн: Катерина Лесів).

До короткого списку конкурсу увійшли 15 видань. Вони будуть представлені в рамках колекції «Найкрасивіші книги світу», яка презентується на Франкфуртському та Лейпцизькому книжкових ярмарках.

Переможцю конкурсу Goethe-Insitut в Україні надає паушальне покриття транспортних витрат для відвідування Франкфуртського книжкового ярмарку для людини, яка зробила найбільший внесок у художнє втілення книжки-переможця (концепція видання, дизайн обкладинки, ілюстрації, архітектоніка книжки, верстка, шрифтовий дизайн тощо).

Франкфуртський книжковий ярмарок надає 6-денний вхідний квиток на Франкфуртський книжковий ярмарок Business Club Wochenticket (еквівалентною вартістю 1050 євро) для видавця-переможця та вхідний квиток для дизайнера (ілюстратора).

Культурно-видавничий проект «Читомо» надає всебічну інформаційну підтримку виданням-переможцям.

До 22 травня 2018 року українські видавництва могли подавати на конкурс книжки, створені українськими дизайнерами або ілюстраторами та надруковані в період із квітня 2017 року до травня 2018 року. Цього року на участь у конкурсі було подано 120 книг, 98 з яких були допущені до оцінювання.

31 травня журі конкурсу відібрало шорт-лист переможців. Оцінювання відбувалось методом «мовчазного голосування» та кількісного оцінювання за критеріями: концептуальна єдність, візуальне втілення, поліграфічне втілення та матеріальна конструкцій, відповідність цільовій аудиторії, актуальність та інноваційність.

До складу журі конкурсу увійшли:

  • Юліус Відеман, головний редактор видавництва «Taschen»;
  • Кароліне Келер, керівниця програмного відділу видавництва «Seemann Verlag»;
  • Павло Гудімов, арт-менеджер, куратор;
  • Микола Ковальчук, дизайнер;
  • Вікторія Лопухіна, графічна дизайнерка, каліграф;
  • Віталіна Лопухіна, графічна дизайнерка, каліграф;
  • Ольга Жук, арт-директорка Національного центру Олександра Довженка;
  • Олександр Ком'яхов, ілюстратор;
  • Стас Букало, графік дизайнер, конструктор книг, The Book Brоthers Atelier.

Перейти до спискуВерсiя для друку