Головна  →  Новини  →  15 листопада 2018, 17:50

У Києві з незаконними оголошеннями боротимуться «автододзвоном»

У Києві впровадять систему «автододзвін» задля боротьби із розклеювачами незаконних оголошень. За відповідне рішення «Про внесення змін до Правил благоустрою міста Києва» проголосували 66 депутатів.

Документом визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. А реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня.

У разі самовільного розміщення рекламних оголошень на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін із інформуванням про порушення правил благоустрою.

«Я вдячний колегам за підтримку цього рішення. Минулого року ми прийняли Правила розміщення зовнішньої реклами, проте, реформа стосується не тільки наземної чи фасадної реклами та вивісок. Усі оголошення, якими завішаний кожен стовп та стіни будинків – це теж обличчя нашого із вами міста. Тож відтепер всі, хто незаконно розміщує рекламні оголошення, отримуватимуть набридливі телефонні дзвінки кожні кілька хвилин до усунення порушення та сплати штрафу, у разі складання протоколу про адмінпорушення», – прокоментував рішення заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.

У свою чергу, доповідач із питання, депутат Андрій Андрєєв доповів, що документ передбачає і низку інших важливих засад. Відтак, визначено механізм демонтажу так званих брендмобілів – їх демонтуватимуть у присутності представників Національної поліції.

Він додав, що до КП «Київреклама» постійно надходять прохання щодо демонтажу «рекламних тачанок».

«Вони не тільки заважають пішоходам та водіям, а і створюють аварійні ситуації. Питання комфорту і безпеки киян – пріоритетне», – сказав Андрій Андрєєв.

Також важливий момент – визначення терміну зберігання демонтованих рекламних засобів. Сьогодні на складі КП «Київреклама» 14 500 рекламних конструкцій, які зберігаються тут 7 років. Завдяки прийняттю рішення КП «Київреклама» зможе утилізовувати чи реалізовувати конструкції, які пролежали на складі 12 місяців.

«Власникам вони не потрібні, а ми нічого не можемо з ними зробити і вимушені витрачати кошти бюджету на оренду складських приміщень для зберігання цього металобрухту. Ще раз хочу подякувати всім за підтримку, та окрема подяка Андрію Андрєєву, який є суб’єктом подання», – підсумував Мондриївський.

Нагадаємо, минулого року були прийняті нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної), які уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри (наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами). Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Завдяки їх реалізації кількість наземних рекламних засобів вже до кінця 2018 року зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.

Перейти до спискуВерсiя для друку