Департамент суспільних комунікацій
Адреса: вул. Хрещатик, 50-Б, 01001, м. Київ Cектор організаційного та документального забезпечення: (044) 235-05-70 Розклад роботи: пн.-чт. з 9:00 до 18:00, пт. з 9:00 до 16:45
| •Нормативно-правова база |
![]() | Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Галета Віктор Петрович |
| Заступник директора Департаменту – начальник управління інформаційної політики та комунікацій Гузенко Тетяна Андріївна |
Департамент запрошує інститути громадянського суспільства, які зацікавлені у співпраці з питань розвитку механізмів участі територіальної громади в управлінні містом, надати інформацію за адресою електронної пошти [email protected] у вигляді таблиці:
Найменування ІГС | Ідентифікаційний код ІГС | П.І.Б. керівника ІГС | Контактні дані |
Прийом громадян керівництвом Департаменту суспільних комунікацій проводиться один раз на місяць.
Прийом здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Прийом громадян директором Департаменту суспільних комунікацій проводиться за попереднім записом. При зверненні на особистий прийом, окрім прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання, контактного телефону, необхідно обов’язково вказати суть порушеного питання. До звернення можна долучити матеріали, що обґрунтовують заяву (клопотання), скаргу або пропозицію (зауваження), а також матеріали, які містять інформацію, до яких посадових осіб чи органів державної влади звертався громадянин та які було прийнято рішення.
Посадова особа, відповідальна за організацію особистого прийому громадян – Коротич Олена Володимирівна, тел. (044) 235-07-00.
Графік проведення особистого прийому
директором та заступниками директора Департаменту суспільних комунікацій у 2017 році
ПІБ | Посада | День особистого прийому | Час особистого прийому | Місце проведення особистого прийому | Контактний тел. |
Хонда Марина Петрівна | Директор Департаменту суcпільних комунікацій | I четвер місяця | 16.00-18.00 | вул. Хрещатик, 50Б | 235-07-00 |
Галета ВікторПетрович | Заступник директора Департаменту | III четвер місяця | 15.00-18.00 | вул. Хрещатик, 50Б | 230-92-07 |
Гузенко Тетяна Адріївна | Заступник директора Департаменту – начальник Управління інформаційної політики та комунікацій | IV четвер місяця | 10.00-13.00 | вул. Хрещатик, 50Б | 235-07-00 |
Графік проведення прямої «гарячої» телефонної лінії
директором Департаменту суспільних комунікацій у 2017 році
ПІБ | Посада | День проведення «гарячої» лінії | Час проведення «гарячої» лінії | Місце проведення «гарячої» лінії | Контактний тел. |
Хонда | Директор Департаменту суспільних комунікацій | Щопонеділка | з 11.00 до 12.00 | вул. Хрещатик, | 235-07-00 |
- погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників структурних підрозділів виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) з питань внутрішньої політики;
- спрямовує, координує та контролює у межах своїх повноважень роботу підпорядкованих комунальних підприємств; вносить пропозиції щодо призначення (звільнення) їх керівників, відповідає за своєчасне погодження та укладання контрактів з керівниками цих підприємств;
- звертається від імені виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому порядку до суду щодо обмеження проведення заходів політичного, релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру і в межах повноважень вживає заходів до виконання судового рішення;
- вносить пропозиції щодо заснування у встановленому порядку державних та інших друкованих видань, створення фондів, видавництв, підприємств, дирекцій з проведення масових заходів, гуманітарних програм для телебачення та радіо, організації записів і тиражування на різних типах носіїв аудіовізуальної та друкованої інформації;
- виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.