Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Департаменти  →  Департамент з питань реєстрації  →  Інформація щодо отримання довідок про реєстрацію місця проживання

Інформація щодо отримання довідок про реєстрацію місця проживання

З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесено зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів).

Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.

Довідкапро реєстрацію місця проживання особи не є замінником довідки за формою №3та дублює інформацію про місце реєстрації, що міститься у паспорті громадянина України.

Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання особи громадянам необхідно звертатись до Центру надання адміністративних послуг районної в м. Києві державної адміністрації за місцем реєстрації.

В зв’язку зі створенням Реєстру територіальної громади міста Києва налагоджено обмін інформацією про місце реєстрації громадян, на підставі якої оформлюються субсидії, пільги та надання послуг, без залучення громадян з наступними державними органами та організаціями:

  • ПАТ «Київгаз»;
  • ПАТ «АК «Київводоканал»;
  • ПАТ «АК «Київенерго»;
  • Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»;
  • Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
  • Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в
    м. Києві;
  • Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в
    м. Києві;
  • Лівобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в
    м. Києві;
  • Департамент будівництва та житлового забезпечення ВО КМДА;
  • Департамент соціальної політики ВО КМДА;
  • Київський міський територіальний центр соціального обслуговування;
  • Служба у справах дітей;
  • Управління праці та соціального захисту населення РДА;
  • Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат;
  • Відділи приватизації житлового фонду управління житлово-комунального господарства;
  • Відділи у справах сім’ї, молоді та спорту;
  • Відділи (центри) надання адміністративних послуг;
  • Відділи з питань майна комунальної власності та приватизації державного житлового фонду;
  • Відділи обліку та розподілу житлової площі;
  • Територіальні центри соціального обслуговування;
  • Нотаріуси.

При зверненні до вказаних державних органів та організацій не потрібно подавати довідкупро реєстрацію місця проживання особи, так як обмін цією інформацією відбувається без залучення громадян.

Версiя для друку