Громадська рада: Інноваційні транспортні проекти мають бути раціональними і корисними для киян

Громадська Рада при КМДА продовжує відстежувати, наскільки вчасно та якісно виконуються звернення киян до міської адміністрації. На засіданні, яке відбулося 8 жовтня, лейтмотивом зустрічі був пошук спільних шляхів вирішення проблем транспортної галузі столиці.

Діалог з боку Київської адміністрації підтримували заступник Голови КМДА Михайло Костюк, а також заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий, генеральний директор комунального підприємства «Київпастранс» Микола Ламбуцький, в.о.начальника Комунальної служби перевезень Наталія Іздебська, про запровадження єдиного квитка на громадський транспорт доповідав радник Голови КМДА Олександр Кубраков.

В основу порядку денного були покладені питання про відповідність міського наземного пасажирського транспорту першочерговим потребам киян, з якими жителі міста найчастіше звертаються до Контактного центру м. Києва, а саме: безпечність приватного маршрутного транспорту; естетика його салонів та культура обслуговування пасажирів; контроль за дотриманням інтервалів рухомого складу. Значну увагу також присутні приділили обговоренню покращення системи роботи Департаменту з питань транспортної інфраструктури зі зверненнями громадян, у тому числі контролю за оперативністю та змістовністю відповідей на скарги.

Представники столичної влади окреслили суть проектів, які наразі впроваджуються у м.Києві та покликані зробити користування транспортною інфраструктурою більш комфортним для киян, у той же час визнаючи і прогалини, які ще потрібно виправити. Тому можна вважати, що влада і громада розпочали непростий, але спільний діалог щодо покращення транспортних послуг для киян.

Разом із тим, члени Громадської Ради були відверті у своїх сумнівах, висловлювали критичні зауваження та пропозиції. Серед іншого, вони звернули увагу міської влади на необхідність посилення контролю за станом здоров’я водіїв, який є визначальним у питанні безпеки пасажирів. У підтвердження цього голова Комітету з питань охорони здоров’я Ольга Горбунова навела невтішні статистичні факти на прикладі Шевченківського району, згідно яких за рік часу лише 98 осіб з числа водіїв пасажирського транспорту перевірили стан свого здоров’я.

Крім того, громадські лідери акцентували на тому, що для людей з обмеженими можливостями громадський транспорт в реальності є практично недоступним. З огляду на це, за результатами дискусії було вирішено до кінця жовтня провести окрему нараду щодо інтеграції людей з інвалідністю у транспортну систему столиці.

Досить дискусійним виявилося обговорення проекту щодо запровадження так званого «єдиного квитка» на користування міським транспортом. Основне занепокоєння Громадської Ради викликало те, що нові тарифи можуть виявитися надто дороговартісними для киян.

Транспортна сфера залишатиметься важливим напрямком роботи Громадської Ради, а відтак у листопаді-грудні її члени візьмуть активну участь у громадських слуханнях щодо нових тарифів у громадському транспорті, аби переконатися, що позиція киян буде врахована у рішеннях, які ухвалюватиме керівництво міста. Аби підтвердити рішучість своїх намірів, члени Громадської Ради прямо під час засідання перевірили роботу гарячої лінії «Київпастрансу» - 528-30-11. Крім того, було досягнуто домовленості про те, що члени Громадської Ради зможуть брати участь у рейдах щодо перевірки транспортних засобів, їх роботи на маршрутах, включаючи технічний стан, дотримання графіку та культури обслуговування.

Оскільки низка транспортних питань, які турбують киян, ще залишилися без відповіді, Громадська Рада направить найгостріші із них керівництву КМДА, а отримані відповіді будуть опубліковані на інформаційних ресурсах.

Перейти до спискуВерсiя для друку