Головна  →  Оголошення  →  28 березня 2014

Печерська районна в місті Києві державна адміністрація оголошує конкурс на право оренди нежитлових приміщень

  • загальною площею 75,7 кв.м. - окрема нежитлова будівля № 12 літер «Б» на вул. Менделеєва, для розміщення офісу та інші види діяльності;
  • загальною площею 27,0 кв.м., розташованих на першому поверсі будинку № 1/11, на пров. Виноградний, для розміщення офісу;
  • загальною площею 32,4 кв.м., розташованих на цокольному поверсі житлового будинку № 32, на б-рі. Дружби народів, для розміщення офісу. Вхід до приміщення спільний з входом мешканців будинку;
  • загальною площею 93,5 кв.м., розташованих на цокольному поверсі будинку № 12/2/3 на вул. Городецького, для розміщення офісу;

Конкурс відбудеться о 15-00 год 18 квітня 2014 року в приміщенні Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, яка розташована за адресою: м.Київ, вул. Суворова, 15, зал засідань на 3 поверсі.

Конкурсна документація та інші матеріали оформляються відповідно до вимог додатку 7 до Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва, затвердженого рішенням сесії Київради від 22.09.2011 року № 34/6250.

Місце подання конкурсної документації: 01010, м.Київ, вул. Суворова, 15 кім. 210 (пн. - чт. з 9-00 до 18-00, пт. з 9-00 до 16-45. Обідня перерва з 13-00 до 13-45).

Кінцевий термін подання конкурсної документації до 18-00 год. 14.04.2014 року.

Стартовий розмір орендної плати:

  • по об’єкту загальною площею 75,7 кв.м. - окрема нежитлова будівля № 12 літер «Б» на вул. Менделеєва, для розміщення офісу та інші види діяльності - 3900,75 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 27,0 кв.м., розташованих на першому поверсі будинку № 1/11, на пров. Виноградний, для розміщення офісу – 4014,88 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 32,4 кв.м., розташованих на цокольному поверсі житлового будинку № 32, на б-рі. Дружби народів, для розміщення офісу – 3730,29 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 93,5 кв.м., розташованих на цокольному поверсі будинку № 12/2/3 на вул. Городецького, для розміщення офісу – 17195,65 грн. без ПДВ.

Строк оренди:

  • по об’єкту загальною площею 75,7 кв.м. - окрема нежитлова будівля № 12 літер «Б» на вул. Менделеєва, для розміщення офісу та інші види діяльності- 2 роки 364 дні;
  • по об’єктах: загальною площею 27,0 кв.м., розташованих на першому поверсі будинку № 1/11, на пров. Виноградний, для розміщення офісу; загальною площею 32,4 кв.м., розташованих на цокольному поверсі житлового будинку № 32, на б-рі. Дружби народів, для розміщення офісу; загальною площею 93,5 кв.м., розташованих на цокольному поверсі будинку № 12/2/3 на вул. Городецького, для розміщення офісу – до отримання орендарем повідомлення про продаж об’єкту оренди (згідно рішення Київради від 31.03.2011 року № 100/5487 із змінами та доповненнями), але не більше ніж 2 роки 364 дні

Розмір авансової орендної плати:

  • по об’єкту загальною площею 75,7 кв.м. - окрема нежитлова будівля № 12 літер «Б» на вул. Менделеєва, для розміщення офісу та інших видів діяльності- 7801,50 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 27,0 кв.м., розташованих на першому поверсі будинку № 1/11, на пров. Виноградний, для розміщення офісу – 8029,76 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 32,4 кв.м., розташованих на цокольному поверсі житлового будинку № 32, на б-рі. Дружби народів, для розміщення офісу – 7460,58 грн. без ПДВ;
  • по об’єкту загальною площею 93,5 кв.м., розташованих на цокольному поверсі будинку № 12/2/3 на вул. Городецького, для розміщення офісу – 34391,30 грн. без ПДВ.

Реквізити для її внесення:

Призначення платежу:

Авансова орендна плата для участі у конкурсі на право оренди майна комунальної власності

Одержувач:

Комунальне підприємство Печерського району м. Києва «Дирекція з управління нежитловим фондом Печерського району м. Києва»,

р/р 26000429076 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Київ,

МФО: 380805,  ЄДРПОУ: 35692211

Умови конкурсу:

  • використання об’єкта оренди виключно за цільовим призначенням;
  • орендна плата відповідно до конкурсної пропозиції переможця, але не менше стартової;
  • додатково до орендної плати нараховується податок на додану вартість у розмірі та порядку, що визначено чинним законодавством України;
  • відшкодування витрат підприємства (балансоутримувача/виконавця послуг) на утримання майна, а саме:
  • плата за користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оренди;
  • експлуатаційні витрати підприємства (балансоутримувача);
  • відшкодування підприємству (балансоутримувача/виконавцю послуг) вартості комунальних послуг; витрат на утримання прибудинкової території, вартості послуг по ремонту і технічному обслуговуванню інженерного обладнання та внутрішньо будинкових мереж, ремонту будівлі у т.ч.: покрівлі, фасаду, вивозу сміття або сплати послуг на підставі договорів з постачальниками;
  • відшкодування переможцем конкурсу витрат на здійснення незалежної оцінки об’єкта оренди у встановленому законом порядку;
  • відшкодування переможцем конкурсу витрат на опублікування інформації в газеті «Хрещатик», за виставленими нею рахунками;
  • страхування орендованого майна переможцем конкурсу;
  • утримання об’єкту відповідно до санітарно – екологічних та протипожежних норм, дотримання правил охорони праці;
  • підтримання належних умов експлуатації та технічного стану об’єкту оренди;
  • виконання у повному обсязі усіх зобов’язань, зазначених у договорі оренди;
  • сума авансової орендної плати переможця конкурсу враховується в рахунок орендної плати;
  • сума авансової орендної плати повертається особам, які не стали переможцями конкурсу протягом п’яти днів після затвердження переможця конкурсу.

Для участі у конкурсі 

Потенційний учасник конкурсу* подає на розгляд конкурсної комісії конкурсну документацію та інші матеріали в конвертах з написами «На конкурс», «Конкурсна пропозиція», а також інші додаткові матеріали та пропозиції щодо поліпшення орендованого майна в окремому конверті з написом «Додаткові пропозиції». Всі конверти мають бути заклеєні та опечатані печаткою претендента* на участь у конкурсі із зазначенням об’єкту оренди та найменування претендента.

Примітка.
Конкурсна документація та інші додаткові матеріали та пропозиції, оформлені не належним чином, будуть розглядатися, як загальна кореспонденція, що надійшла на розгляд до Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Перелік документів та інших матеріалів, які подаються в конверті «На конкурс»:

1. Заява про участь у конкурсі

2. Відомості про претендента на участь у конкурсі:

а) для претендентів на участь у конкурсі, які є юридичними особами:

  • документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;
  • посвідчені нотаріусом копії установчих документів;
  • виписка з Єдиного державного реєстру;
  • копія довідки органу статистики про включення юридичної особи до ЄДРПОУ (завірена заявником);
  • копія довідки про взяття на облік платника податку (завірена заявником);
  • річна фінансова звітність (форми № 1, 2, 3) претендента на участь у конкурсі;
  • довідка, яка засвідчує, що проти претендента не порушено справу про банкрутство;
  • копія ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності, якщо це передбачено законом (завірена заявником);

б) для претендентів на участь у конкурсі, які є фізичними особами:

  • копія документа, що посвідчує особу учасника конкурсу, або належним чином оформлена довіреність, видана представнику фізичної особи;
  • копія паспорту (стор. 1, 2, 11) (завірена заявником);
  • копія ідентифікаційного коду (завірена заявником);
  • виписка з Єдиного державного реєстру;
  • декларація про доходи або завірена заявником копія звіту суб'єкта малого підприємництва - фізичної особи - платника єдиного податку.

3. Документ, що засвідчують сплату авансової орендної плати.

4. Зобов'язання щодо виконання умов конкурсу (крім розміру орендної плати, пропозиція щодо якого розглядається в день проведення конкурсу) (окремим листом).

5. Інформація про засоби зв‘язку з претендентом на участь у конкурсі та реквізити претендента на участь у конкурсі для повернення авансової орендної плати (окремим листом).

6. Конкурсна документація учасників конкурсу має відповідати умовам конкурсу, які зазначені в цьому оголошенні, та чинному законодавству.

На конверті з «Конкурсною пропозицією» має бути зазначений об’єкт оренди, найменування претендента на участь у конкурсі та напис «Конкурсна пропозиція» (конверт має бути опечатаний печаткою претендента на участь у конкурсі). Конкурсна пропозиція повинна містити найменування претендента юридичної особи або прізвище, ім’я та по-батькові – фізичної особи, інформацію про об’єкт оренди, пропозицію щодо розміру орендної плати за один місяць (без врахування ПДВ).

Додаткові пропозиції до договору оренди подаються в окремому конверті з написом «Додаткові пропозиції».

*Потенційний учасник конкурсу - будь - яка фізична або юридична особа, що має зацікавленість в оренді майна;

*Претенденти на участь у конкурсі – потенційний учасник конкурсу, який подав конкурсну документацію;

*Переможець конкурсу - учасник, який запропонував найвищий розмір орендної плати за об’єкт оренди без ПДВ, виконавши при цьому всі інші умови конкурсу.

Перейти до спискуВерсiя для друку