Інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

За 9 місяців 2014 року у Департаменті промисловості та розвитку підприємництва (далі – Департамент) зареєстровано 472 звернення від громадян, з них звернень, що надійшли поштою – 442, отриманих на особистому прийомі – 30, колективних звернень – 106.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

  • щодо надання довідки про заробітну плату працівникам, які раніше працювали на промислових підприємствах;
  • щодо незаконного будівництва та встановлення тимчасових споруд в місті Києві;
  • щодо підприємницької діяльності;
  • незручності від стихійної торгівлі;
  • щодо порушення правил торгівлі;
  • щодо торгівлі алкогольними напоями в тимчасових спорудах;
  • щодо укладання договору про сплату пайової участі;
  • щодо облаштування сезонних (літніх) майданчиків біля закладів громадського харчування;
  • щодо відкриття магазинів для малозабезпечених верств населення.

З загальної кількості звернень, які надійшли до Департаменту за звітний період, 414 звернень (87,7 % від загальної кількості) були адресовані Київській міській державній адміністрації та 58 звернень (12,3%) були надіслані особисто або через пошту до Департаменту.

Особлива увага приділяється зверненням громадян щодо вирішення проблем Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського союзу, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інвалідів Великої вітчизняної війни. За період з 01.01.2014 по 30.09.2014 надійшло 3 звернення від інваліда ВВв та 12 звернень від учасників ВВв.

У Департаменті відпрацьовано заходи на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а саме:

  • план заходів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2014 рік;
  • план роботи з питань роботи зі зверненнями громадян на 2014 рік;
  • графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту;
  • графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту;
  • графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи щодо звернень громадян та додержання чинного законодавства у 2014 році;
  • графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту.

За звітний період до керівництва Департаменту на особистий прийом звернулося 30 громадян. На особистих прийомах порушувались питання облаштування торговельних та літніх майданчиків біля закладів громадського харчування, питання оформлення дозвільних документів на тимчасові споруди, питання сезонної торгівлі. Всім громадянам надані роз’яснення.

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенди, які містять інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян стосовно звернень, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких особливо уважно розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

З метою підвищення добробуту киян та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.08.2010 № 629 «Про проведення продовольчих ярмарків у м.Києві» станом на 30.09.2014 за 2014 рік для населення міста Києва проведено 678 сільськогосподарських ярмарків, на яких реалізовано 81,6 тис.т різної сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів, в т.ч.: плодоовочевої продукції – 32,7 тис.т, м'яса та м’ясопродуктів – 9,6 тис.т, риби та рибопродуктів – 2,5 тис. т, інших продовольчих товарів – 32,3 тис.т. Залучення до ярмаркових заходів безпосередніх товаровиробників з різних регіонів України дозволило реалізовувати продукцію за цінами, нижчими на 10-15%, ніж в роздрібній торговельній мережі та на ринках міста. Інформація про проведення сільськогосподарських ярмарків розміщується на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) та висвітлюється в комунальних засобах масової інформації (ТРК «Київ», газетах «Хрещатик», «Вечірній Київ», радіостанції «Голос Києва»).

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.03.2012 № 345 «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2003 № 109» начальник відділу підприємництва та інфраструктури щосереди з 10.00 до 13.00 год проводить телефонні гарячі лінії «Київ-підприємцям». Так, за період з 01.01.2014 по 30.09.2014 звернулось 60 громадян, у зверненнях порушувались питання оформлення дозвільних документів на тимчасові споруди, отримання довідки з єдиного державного реєстру підприємств, організацій, підприємницької діяльності тощо. Всім громадянам надані роз’яснення в телефонному режимі.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 №589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.09 №898, на виконання протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 25.07.2009 та з метою оперативного опрацювання звернень киян, які надходять на «гарячу лінію» Державної установи «Урядовий контактний центр», Департамент невідкладно реагує на доручення начальника Служби допомоги-киянам «Call-центр» (15-51) щодо розгляду та опрацювання таких звернень відповідно до затвердженого алгоритму опрацювання звернень, згідно окремого доручення Київського міського голови від 03.09.2009 №34423. Відповіді вносяться до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надсилаються письмові відповіді громадянам та Call-центру для подальшого звітування перед Державною установою «Урядовий контактний центр».

Звернення громадян розглядаються в чітко встановлені терміни та відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109/2008 року, «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах та організаціях не залежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930.

Перейти до спискуВерсiя для друку