Інформація щодо організації роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 р.

За І півріччя 2015 року у Департаменті промисловості та розвитку підприємництва  (далі – Департамент) зареєстровано  277 звернення від громадян, з них звернень, що надійшли поштою – 260, отриманих на особистому прийомі – 17. З урахуванням 72 колективних звернень, до Департаменту звернулось 3557 громадян.  У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень залишилась без змін.

Найчастіше у своїх зверненнях до Департаменту громадяни порушують наступні питання:

  • щодо надання довідки про заробітну плату працівникам, які раніше працювали на промислових підприємствах;
  • щодо промислової політики;
  • щодо підприємницької діяльності;
  • незручності від стихійної торгівлі;
  • щодо порушення правил торгівлі;
  • щодо торгівлі алкогольними напоями в тимчасових спорудах;
  • щодо облаштування сезонних (літніх) майданчиків біля закладів громадського харчування;
  • щодо проведення сільськогосподарських ярмарків;
  • щодо відкриття магазинів для малозабезпечених верств населення.

З загальної кількості звернень, які надійшли до Департаменту за звітний період  230 звернень ( 83% від загальної кількості)  були адресовані Київській міській державній адміністрації та 47 звернень ( 17%) були надані особисто або надіслані через засоби поштового зв’язку до Департаменту.

Серед звернень громадян, які надходять на адресу Департаменту особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються Герої України, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського союзу, жінки, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інваліди Великої вітчизняної війни.

У Департаменті  відпрацьовано заходи на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,     а саме:

план заходів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік;

план роботи з питань роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік;

графік проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах Департаменту у 2015 році;

графік надання практичної та методичної допомоги підпорядкованим структурним підрозділам Департаменту у 2015 році;

графік звітування начальників управлінь перед директором Департаменту з питань організації роботи щодо звернень громадян та додержання чинного законодавства у 2015 році;

графік проведення особистих та виїзних прийомів громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту на 2015 рік.

За звітний період керівництвом Департаменту було проведено  17 особистих прийомів, під час яких звернулось  18 громадян. На особистих прийомах порушувались питання проведення сільськогосподарських ярмарків, порушень правил торгівлі. Звіти про проведення особистого прийому керівництвом Департаменту щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Звернення реєструються в день надходження, відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930 ставиться штамп Департаменту та штрих-код, реєстраційний номер складається з першої літери прізвища заявника або літер «КО», якщо звернення колективне, та порядкового номера листа. Реєстрація звернень громадян в Департаменті ведеться в системі електронного документообігу «АСКОД».

У Департаменті в доступному для відвідувачів місці розміщено стенди, які містять інформацію з роз’ясненнями конституційних прав громадян на звернення, витяги із законодавства про звернення громадян, зразки оформлення звернень, графік проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора, роз’яснення порядку особистого прийому та порядку запису на прийом та інша необхідна громадянам інформація.

Керівництвом Департаменту постійно проводяться наради з питань виконавської дисципліни працівників, на яких під особливим контролем розглядаються питання роботи із зверненнями громадян.

З метою залучення на споживчий ринок додаткових товарних ресурсів, забезпечення мешканців столиці сільською господарською продукцією за помірними цінами у  І півріччі  2015 року в столиці проведено 250 сільськогосподарських ярмарків, на яких реалізовано 40,1 тис.т різної сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів, в т.ч.: плодоовочевої продукції – 17,4 тис.т, м'яса та м’ясопродуктів – 5,5 тис.т, риби та рибопродуктів – 1,2 тис. т, інших продовольчих товарів –   16,0 тис.т. Залучення до ярмаркових заходів безпосередніх товаровиробників з різних регіонів України дозволило реалізовувати продукцію за цінами, нижчими на 10-15%, ніж в роздрібній торговельній мережі та на ринках міста. Інформація про проведення сільськогосподарських ярмарків розміщується на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) та висвітлюється в комунальних засобах масової інформації  (ТРК «Київ», газетах «Хрещатик», «Вечірній Київ», радіостанції «Голос Києва»).

Також, Департаментом здійснено ряд заходів з метою підтримки соціально незахищених верст населення. Так, відповідно до умов інвестиційних договорів ПАТ «Київхліб» встановлено 133 об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами, що користуються найвищим споживчим попитом у м. Києві, з яких вже функціонують – 111.

Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.03.2012 № 345 «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28.01.2003 № 109» начальник відділу підприємництва та інфраструктури щосереди з 10.00 до 13.00 години  проводить телефонні гарячі лінії «Київ-підприємцям». Так, за          І півріччя 2015 року звернулось 25 громадян, у зверненнях порушувались питання стосовно  підприємницької діяльності, щодо отримання довідки з єдиного державного реєстру підприємств, організацій, тощо. Всім громадянам надані роз’яснення в телефонному режимі.

З метою допомоги громадянам України, які переміщуються з      тимчасово окупованої території та районів проведення АТО на офіційному інтернет – порталі Київської міської державної адміністрації   (/content/pidpryiemcyam-pereselencyam) розміщена інформація для підприємців, які переносять свій бізнес до Києва (процедура перереєстрації бізнесу, зміна місця проживання фізичної особи-підприємця, консультативна допомога підприємцям, корисні посилання, довідник реєстрації підприємців).

В засобах масової інформації та на сторінці Департаменту в мережі facebook в 1 півріччі 2015 року для пересічних киян та підприємців міста Києва постійно відображається інформація стосовно діяльності київської влади у сфері підприємництва.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 №589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.09 №898, на виконання протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 25.07.2009 та з метою оперативного опрацювання звернень киян, які надходять на «гарячу лінію» Державної установи «Урядовий контактний центр», Департамент невідкладно реагує на доручення начальника Служби допомоги-киянам «Call-центр» (15-51) щодо розгляду та опрацювання таких звернень відповідно до затвердженого алгоритму опрацювання звернень, згідно окремого доручення Київського міського голови від 03.09.2009 №34423. Відповіді вносяться до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надсилаються письмові відповіді громадянам та Call-центру для подальшого звітування перед Державною установою «Урядовий контактний центр».

Звернення громадян розглядаються  в чітко встановлені терміни та відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  від 07.02.2008 № 109/2008 року, «Інструкції з діловодства  за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях  громадян, на підприємствах, в установах  та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України  від 14.04.1997 року  № 348, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.10.2014 № 1930.

Департамент промисловості та розвитку підприємництва і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності фахівців всіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, об’єктивну, неупереджену та вчасну перевірку фактів, викладених у зверненнях, фактичне поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Перейти до спискуВерсiя для друку