Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, зокрема, повноваження з управління якими здійснюють районні в місті Києві державні адміністрації, за розміщення реклами на тра

Заходи з відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, зокрема, повноваження з управління якими здійснюють районні в місті Києві державні адміністрації, за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, а також за розміщення реклами в ліфтах жилих будинків комунальної власності міста Києва» (далі по тексту – Розпорядження) проведено Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

1. Мета прийняття регуляторного акта.

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 16, 17, 18 Закону України «Про рекламу», пункту 32 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 № 833 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731», підпункту 2.4 пункту 2 рішення Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м.Києві» Департаментом економіки та інвестицій розроблено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, зокрема, повноваження з управління якими здійснюють районні в місті Києві державні адміністрації, за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, а також за розміщення реклами в ліфтах жилих будинків комунальної власності міста Києва».

Розпорядження є нормативно-правовим актом, який спрямований на ефективне використання майна територіальної громади м.Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м.Києва.

З метою підтримки тенденцій збереження доходів від рекламної діяльності підготовлено проект Розпорядження, яким пропонується новий розмір плати за розміщення реклами.

Прийняття Розпорядження необхідно для:

- забезпечення стабільності та прозорості, упорядкування відносин у сфері розміщення реклами в м.Києві;

- чіткого контролю з боку влади за фінансовими потоками від розміщення реклами;

- збереження доходів місцевого бюджету та комунальних підприємств від розміщення рекламних засобів типу «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі».

2. Строк виконання заходів з відстеження: вересень 2015 року.

3. Тип відстеження: базове.

4. Методи одержання результатів відстеження.

Шляхом опитування суб’єктів господарювання, які працюють у сфері реклами міста Києва.

5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних.

З метою одержання кількісних та якісних значень показників результативності регуляторного акта Департаментом економіки та інвестицій опрацьовані пропозиції Департаменту містобудування та архітектури, Комунального підприємства «Київреклама».

6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Показниками результативності є збереження сум відрахувань до цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва, за розміщення рекламних засобів типу «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі».

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей.

Результатом реалізації запропонованого регуляторного акту стане встановлення плати за розміщення рекламних засобів типу «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі», чіткий контроль з боку влади за надходженням коштів за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, запобігання корупційних дій з боку учасників процесу та, як наслідок, збереження доходів бюджету міста Києва та комунальних підприємств від рекламної діяльності.

Враховуючи вищевикладене, Київська міська державна адміністрація зазначає, що прийняття Розпорядження є необхідним.

8. Заходи, з допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку