Головна  →  Плануємо обговорити  →  21 вересня 2015

Звіт щодо виконання Плану дій з реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014 − 2015 роках в місті Києві за січень - вересень 2015 року

№ пп.

Найменування заходу

Відповідальний за виконання

 

Звіт

1.

Здійснення процедури щодо формування нового складу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та погодження нових редакцій Положення і Регламенту зазначеної Громадської ради відповідно до чинного законодавства та з метою утвердження повноцінної участі київської громади у формуванні та реалізації регіональної політики

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),

районні в місті Києві державні адміністрації

На виконання постанови КМУ від 26.11.2014 № 688, відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.12.2014 № 1436 достроково припинені повноваження Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2013-2014 роки.

За дорученням голови КМДА В.Кличка від 18.03.2015 № 7900, Департамент суспільних комунікацій провів процедуру формування нового складу Громадської ради при Київській міській державній адміністрації відповідно до порядку, передбаченого попередньою редакцією постанови КМУ від 03.11.2010 № 996.

05.06.2015 року відбулися установчі збори щодо формування нового складу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) за участю делегованих представників інститутів громадянського суспільства.

Видано розпорядження Київської міської державної адміністрації від 17.07.2015 № 696 «Про затвердження складу Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації)».

Також обрано голову, заступника голови та секретаря Громадської ради, зокрема, головою ГР став член громадської організації «Всеукраїнський волонтерський рух» Калініченко Михайло Володимирович.

Інформація щодо формування та діяльності Громадської ради постійно оприлюднюється на офіційному веб-порталі Київської міської державної адміністрації за наступним посиланням

/content/41_gromadska-rada.html

Відповідні громадські ради обрані також в районних в місті Києві державних адміністраціях.

Інформація щодо їх формування та діяльності оприлюднена на офіційних веб-порталах районних адміністрацій.

 

2.

 Проведення семінарів, засідань за «круглим столом» в рамках реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» за участю керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників районних в місті Києві державних адміністрацій, членів Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), голів громадських рад при районних в місті Києві державних адміністраціях

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

Засідання за «круглим столом» в рамках реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» за участю керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників районних в місті Києві державних адміністрацій, членів Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), голів громадських рад при районних в місті Києві державних адміністраціях заплановано в ІІ півріччі 2015 року

3.

Проведення публічних консультацій з громадськістю з актуальних питань соціально-економічного та гуманітарного розвитку міста Києва відповідно до принципів Відкритого Уряду та заходів, визначених Орієнтовним планом проведення консультацій з громадськістю

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

Протягом звітного періоду в спеціальному розділі «Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів» на офіційному веб-порталі Київської міської влади (projects.kievcity.gov.ua) пройшли обговорення 27 проектів нормативно-правових актів, наразі 80 проектів розміщено для обговорення в режимі онлайн.

Також відповідно до Орієнтовного плану в І півріччі проведено близько 125 консультацій з громадськістю, зокрема, перейменування вулиць міста Києва, встановлення тарифів на проїзні квитки в міському транспорті, реконструкція київських парків, комплексна схема тимчасових споруд, тощо.

 

4.

Забезпечення координаційної роботи з консультативно-дорадчими органами при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до принципів Відкритого Уряду

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

В першому півріччі 2015 року Департаментом суспільних комунікацій оновлено базу даних щодо діючих консультативно-дорадчих органів при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з якими профільними структурними підрозділами КМДА постійно проводиться координаційна робота.

Станом на 1 вересня 2015 року діє 42 консультативно-дорадчих органів.

Також підготовлена узагальнена інформація щодо 259-ти консультативно-дорадчих органів створених при районних в місті Києві державних адміністраціях.

Вся інформація щодо діяльності консультативно-дорадчих органів висвітлюється на веб-сторінках структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації та районних в місті Києві державних адміністрацій

5.

Закріплення взаємозв’язків між підрозділом і громадськістю в нормативно-правових актах (положення про роботу структурних підрозділів, посадові інструкції державних службовців, розділи в планах роботи, протоколи нарад тощо)

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

Відповідно до розділу І п. 2.1. Регламенту, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до підготовки і розгляду питань, що належать до його компетенції.

Питання взаємозв’язків з громадськістю закріплено Положеннями про структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та посадовими інструкціями державних службовців.

Затверджено графіки проведення особистих прийомів, прямих «гарячих» телефонних ліній керівниками структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Контактна інформація по кожному окремому підрозділу розміщена на стендах та в розділі «Структура» офіційного веб-сайту КМДА:

/content/26_struktura.html

Відповідно до розділу ІІ, п. 1.3., 1.4. Регламенту, плани роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) формуються управлінням організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за пропозиціями керівників структурних підрозділів виконавчого органу, погодженими із першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови – керівником апарату відповідно до розподілу обов'язків.

Контроль за виконанням планів роботи, здійснюється першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови – керівником апарату відповідно до розподілу обов'язків.

Крім того, в кожному структурному підрозділі визначено відповідального за напрямок роботи «зв’язки з громадськістю».

6.

Оприлюднення на сайті структурних підрозділів переліку послуг, що надаються громадянам, та роз’яснення щодо їх отримання, у т.ч. зразки документів, рекомендації громадянам щодо покрокових дій у вирішенні особистих питань, дні консультацій, а також сторінки громадських зауважень, ініціатив та однозначних відповідей на зазначені звернення громадян щодо їх врахування

 

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

Офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва (в межах інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва»):

http://ac.dozvil-kiev.gov.ua

Перелік адміністративних послуг, які надаються Київським міським центром надання адміністративних послуг інвесторам з інформаційною карткою кожної окремої послуги:

/content/administratyvni-poslugy.html

Інформація щодо адміністративних послуг, які надаються районними центрами надання адміністративних послуг розміщена на офіційних веб-сайтах районних в м.Києві державних адміністрацій:

/content/15_rajony.html.

Кожен структурний підрозділ оприлюднює на своєму сайті перелік послуг, що надаються громадянам, та роз’яснення щодо їх отримання, у т.ч. зразки документів, рекомендації громадянам щодо покрокових дій у вирішенні особистих питань, дні консультацій, а також сторінки громадських зауважень, ініціатив та однозначних відповідей на зазначені звернення громадян щодо їх врахування:

Рубрика «Звернення громадян»:

/content/37_zvernennja-gromadjan.html

Офіційний веб-сайт КБУ «Контактний центр міста Києва» (в межах інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва»):

http://1551.gov.ua

Рубрика «Громадське обговорення проектів нормативно-правових актів»: http://projects.kievcity.gov.ua/

Рубрика «Допомога учасникам АТО»

/content/dopomoga-uchasnykam-ato.html

В розділі КБУ «Контактний центр міста Києва 1551» створена рубрика «Інформаційна довідка для осіб, постраждалих під час виконання військової служби та членів їхніх сімей»

http://1551.gov.ua/content/dovidkova-informaciya-ato.html

7.

Розроблення, затвердження та впровадження порядку проведення громадських слухань та консультацій при формуванні бюджету, прийнятті рішень з актуальних питань життєдіяльності громади та діяльності підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в тому числі з використанням процедур громадських публічних обговорень проектів рішень і міських цільових бюджетних програм

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

З метою прозорого розподілу фінансових ресурсів міста вперше започатковано залучення громадськості у процесі підготовки проекту бюджету міста Києва. За участі Київського міського голови у І кварталі 2015 року проведено розширене засідання постійної комісії з питань бюджету та соціально-економічного розвитку із залученням представників громадськості та експертів, на якому обговорено дохідну частину бюджету міста Києва на 2015 рік.

На сайті в розділі «Бюджет» оприлюднюється актуалізована інформація про виконання бюджету міста Києва

/content/byudzhet.html

З метою врегулювання процедури проведення громадських слухань у місті Києві Департаментом суспільних комунікацій розроблено відповідний проект Положення про громадські слухання в місті Києві, який наразі проходить в установленому порядку процедуру узгодження регуляторних актів.

 

8.

Висвітлення інформації про виконання Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках в місті Києві на офіційному веб-порталі виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та сайтах районних в місті Києві державних адміністрацій

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.14 № 1176-р виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) з врахуванням пропозицій надісланих під час громадського обговорення у січні 2015 року затверджено План дій з реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014 − 2015 роках в місті Києві.

Після затвердження План дій з реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014 − 2015 роках в місті Києві та звіт про проведене громадське обговорення розміщено на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації:

-          http://projects.kievcity.gov.ua/news/?c=2

-          /news/20486.html

-          /content/iniciatyva-partnerstvo-vidkrytyy-uryad.html.

При підготовці вищевказаного Плану враховано також загальнодержавні завдання з реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках.

Також на сайті розміщено звіти щодо виконання Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках в місті Києві у І кварталі та І півріччі 2015 року.

Вся подальша інформація щодо виконання Плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках в місті Києві буде розміщуватися на офіційному веб-порталі виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та на сайтах районних в місті Києві державних адміністрацій.

 

9.

Здійснення заходів щодо навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників органів самоорганізації населення відповідно до плану-графіку підвищення кваліфікації, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в тому числі, з питань взаємодії з громадськістю у процесі формування та реалізації державної і регіональної політики

Київський міський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій,

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

Під час навчання за професійною програмою підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування V-VII категорій посад вивчався модуль ФВ-5 «Механізми взаємодії органів державної влади і громадськості». Станом на 1 вересня 2015 року 176 державних службовця структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій оновили знання із зазначених питань.

Також в ІІ кварталі проводився тематичний короткостроковий семінар «Взаємодія органів державної влади та громадськості», в якому взяли участь 29 осіб та семінар «Організація роботи органів самоорганізації населення» за участю 35 осіб.

10.

Комплексне забезпечення виконання заходів щодо реалізації принципів Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд», передбачених Державною програмою щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки

Управління з питань запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Для забезпечення оперативного розгляду звернень громадян діє “Лінія Довіри”, на яку можна надіслати інформацію щодо порушень антикорупційного законодавства електронною поштою: [email protected] або за телефонами:

202-60-11 та (096) 588-11-88.

Інформація на “Лінію довіри” надається анонімно та не може розглядатися як звернення громадян відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, а тому її надання не обумовлює обов'язкової підготовки відповіді заявнику.

Надана інформація використовується керівництвом КМДА виключно як додаткове джерело для прийняття рішень щодо необхідності проведення перевірок, а також при плануванні та здійсненні інших заходів, спрямованих на запобігання корупції (пункти 4, 5 статті 20 Закону України “Про засади

запобігання і протидії корупції”).

Розпорядженням Київського міського голови

Кличка В.В. від 27.02.2015 № 96 утворено Антикорупційну раду при Київському міському голові та затверджено її положення.

Розробляється Антикорупційна програма міста

Києва до 2017 року.

Враховуючи рекомендації за напрямами реалізації ініціативи вищезазначеною програмою, буде також враховано впровадження механізмів залучення представників громадськості до моніторингу дотримання КМДА антикорупційного законодавства.

Одночасно 27.08.2015 прийнято розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 830 “Про затвердження плану окремих заходів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо

запобігання та зменшення ризиків корупції.

11.

Забезпечення оперативного розгляду антикорупційних повідомлень громадян по лінії довіри

Управління з питань запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

12.

Провести роботу з актуалізації заходів, передбачених проектом Міської цільової програми протидії та запобігання корупції у місті Києві на 2014–2017 роки «Свідома громадськість – доброчесна влада» з метою затвердження вказаної Програми

Управління з питань запобігання та протидії корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

13.

Забезпечення відповідно до законодавства функціонування системи обліку публічної інформації у виконавчому органі Київради (Київській міській державній адміністрації)

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в межах компетенції забезпечує дотримання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Управління постійно працює над удосконаленням Системи обліку публічної інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Київської міської державної

адміністрації (https://kievcity.gov.ua/public-info).

Так, у 2015 році розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.05.2015 № 508 затверджено примірний перелік видів документів, які підлягають обов’язковій реєстрації у системі обліку публічної інформації, що у свою чергу позитивно вплине на імідж Київської міської державної адміністрації як органу державної влади, основним принципом якого є прозорість та публічність.

Також, система обліку публічної інформації Київської міської державної адміністрації містить не тільки реквізити документів, як це передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації», але й передбачає можливість завантаження всіх документів, доступ до яких не обмежено законодавством.

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації висвітлює у засобах масової інформації реалізацію заходів, які спрямовані на розвиток інститутів громадянського суспільства, запобігання і протидії корупції, впровадження технологій електронного врядування тощо.

 

14.

Забезпечення вільного доступу громадськості до містобудівної документації та геоінформаційних даних (в тому числі в електронній формі)

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),

Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

У рамках створення Міської інформаційно-аналітичної системи забезпечення містобудівної діяльності «Містобудівний кадастр м.Києва» (МАІС ЗМД) передбачено вільний доступ громадян до містобудівної документації в онлайн режимі. Вже зараз на порталі МАІС ЗМД можна побачити функціональні обмеження територій, визначені чинним генеральним планом м.Києва, розроблені детальні плани територій тощо.

Також ведеться робота щодо викладення у вільний доступ вихідних, що надаються проектантами в рамках процедури оформлення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

15.

Розроблення, впровадження і забезпечення розвитку системи інформаційного забезпечення потреб населення, підприємств, установ та організацій міста Києва з використанням новітніх інформаційно-комунікативних технологій, кращих міжнародних практик використання технологій електронного урядування і електронної демократії у сфері місцевого самоврядування

 

Управління інформаційно-комунікаційних систем та захисту інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Протягом 2012-2014 років апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечував виконання завдань Міської цільової програми розвитку електронного урядування в місті Києві на 2012-2014 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 10.11.2011 № 602/6838. У рамках цієї програми було виконано ряд проектів, реалізація яких сприятиме досягненню цілей, зазначених в Ініціативі «Партнерство «Відкритий Уряд»

Створено інформаційно-телекомунікаційну систему «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (далі - ITC ЄІПК) – систему електронного документообігу. В ITC ЄІПК автоматизовано усі процеси діловодства (службова кореспонденція, звернення громадян, нормативно-розпорядчі документи, запити ЗМІ, публічна інформація, внутрішня кореспонденція), запроваджено електронно-цифровий підпис (ЕЦП) документів із застосуванням надійних засобів захисту.

Починаючи з 01.11.2014, в ITC ЄІПК запроваджено повний електронний документообіг, тобто у межах ITC ЄІПК вся службова кореспонденція функціонує у вигляді електронних документів з ЕЦП за винятком вихідних документів, які надсилаються адресатам за межі ITC ЄІПК.

Близько 90 % працюючих у Київській міській раді, виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях є користувачами ITC ЄІПК, близько 450 посадових осіб використовують ЕЦП для підписання документів в ITC ЄІПК, до системи підключено більше 730 абонентів та близько 4800 користувачів, база даних ITC ЄІПК містить більше 2 800 000 реєстраційних карток документів.

Створено інформаційно-телекомунікаційну систему «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва» (далі - Система), яка розміщена за адресою http://map.1551.gov.ua/ та карта

відновлення комунальних послуг http://amap.1551.gov.ua/.

Забезпечено можливість подання звернень громадянами із смартфонів, які працюють на ОС iOS, Android та Windows розроблено та впроваджено відповідне програмне забезпечення. Це програмне забезпечення розповсюджується безкоштовно, посилання на нього опубліковано на http://1551.gov.ua/.

Постійно розширяється кількість субвеб-сторінок офіційного веб-порталу Київської міської державної адміністрації та наповнення їх інформацією.

З метою задоволення потреб населення міста Києва та підвищення довіри до міської влади розпочато реалізацію проекту із створення інформаційної системи «Веб-портал «Е-послуги», яка передбачає надання адміністративних та публічних послуг суб'єктами надання цих послуг споживачам, а саме: бізнесу, громадянам та органам публічної влади.

Рішенням Київської міської ради від 02.07.2015

№ 654/1518 затверджено Комплексну міську

цільову програму «Електронна столиця на 2015 -

2018 роки.

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розроблення та впровадження механізму для подання в електронній формі та оприлюднення у відкритому доступі декларацій про доходи, майно і витрати державних службовців

 

Управління інформаційно-комунікаційних систем та захисту інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

Виконання заходів щодо забезпечення реалізації вимог Закону України «Про адміністративні послуги» згідно з планом-графіком, затвердженим головою Київської міської державної адміністрації та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» через центри адміністративних послуг в місті Києві надаються адміністративні послуги органів виконавчої влади: Територіального управління Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві; Головного управління Держсанепідслужби у м. Києві; Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у місті Києві Головного управління Держгеокадастру у м. Києві; Державної архітектурно-будівельної інспекції України; Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Києві, у Київській області; Головного управління Державної міграційної служби України в м. Києві та реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві, а саме:

  1. Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно та інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)
  2. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
  3. Оформлення та видача паспорта громадянина України
  4. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого
  5. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку
  6. Реєстрація місця проживання особи
  7. Зняття з реєстрації місця проживання особи
  8. Реєстрація місця перебування особи
  9. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці
  10. Відомча реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
  11. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
  12. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
  13. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу
  14. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу
  15. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
  16. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами з видачею витягу
  17. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення з видачею витягу
  18. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1)          витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

  1. Видача довідки про:

1)          наявність та розмір земельної частки (паю)

2)          наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

  1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
  2. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
  3. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  4. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів
  5. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
  6. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання підготовчих робіт
  7. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання будівельних робіт
  8. Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації
  9. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

З жовтня 2014 року через Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється надання адміністративних послуг Державної міграційної служби України особам, які переміщуються з районів проведення антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей, а з 22 липня 2015 року і через районні центри надання адміністративних послуг.

З 1 вересня 2015 року адміністраторами Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг розпочато прийом заяв на реєстрацію права власності на нерухоме.

Також інформуємо, що на даний час не забезпечено надання адміністративних послуг, а саме:

Державною реєстраційною службою України (державна реєстрація юридичних та фізичних осіб - підприємців; друкованих засобів масової інформації та реєстрації громадських об’єднань) через районні центри надання адміністративних послуг;

Державною міграційною службою України (оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон та проїзного документа дитини) через центри надання адміністративних послуг міста Києва.

18.

Забезпечення доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги та про суб’єктів надання адміністративних послуг через Єдиний державний портал адміністративних послуг (пілотна версія)

Державна реєстраційна служба України, Державна міграційна служба України, Державне агентство земельних ресурсів України

В центрах надання адміністративних послуг міста Києва встановлено інформаційні кіоски, розміщено інформаційні стенди, створено офіційний веб - портал адміністративних послуг міста Києва (ac.dozvil-kiev.gov.ua), де розміщена вичерпна інформація щодо кожної адміністративної послуги в розрізі категорій, життєвих ситуацій, суб’єктів надання та груп отримувачів.

З 1 вересня 2015 року в Департаменті (Центрі) наданян адміністративних послуг запровадження смс-інформування заявників про стан готовності документів.

Київська міська державна адміністрація на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» неодноразово зверталась щодо забезпечення безоплатного автоматизованого віддаленого доступу адміністраторів у режимі реального часу до інформації в інформаційних системах суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, в яких міститься інформація, необхідна для надання адміністративних послуг до Державної реєстраційної служби України, Державної міграційної служби України, Держгеокадастру України, але на сьогодні зазначений доступ забезпечено не в повному обсязі.

З серпня 2015 року забезпечено доступ адміністраторів Департаменту (Центру) наданян адміністративних послуг до Державного реєстру прав власності на нарухоме майно.

19.

Децентралізація повноважень з надання найбільш важливих для громадян адміністративних послуг, у тому числі з метою їх надання через центри надання адміністративних послуг, зокрема, у сферах:

- реєстрації місця проживання (місця перебування) особи, оформлення документів, що посвідчують особу, у тому числі для виїзду за кордон;

- державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців, речових прав, об’єднань громадян та актів цивільного стану;

- державної реєстрації земельних ділянок, внесення та отримання інформації з Державного земельного кадастру;

- реєстрації автотранспортних засобів, оформлення посвідчень водія

 

Державна реєстраційна служба України, Державна міграційна служба України, Державне агентство земельних ресурсів України

На сьогодні повноваження по наданню адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон та проїзного документа дитини залишилось за Державною міграційною службою України та державна реєстрація юридичних та фізичних осіб – підприємців; друкованих засобів масової інформації та реєстрації громадських об’єднань за Державною реєстраційною службою України.

20.

Прийняття рішення Київської міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються виключно через центри надання адміністративних послуг в місті Києві»

Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготовлено проект Рішення Київської міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються виключно через центри надання адміністративних послуг в місті Києві», який проходить процедуру погодження згідно з регламентом.

21.

Проведення інвентаризації адміністративних послуг та розроблення і затвердження вичерпного переліку адміністративних послуг, що надаються через центри надання адміністративних послуг на території Києва

 

Структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

22.

Створення при Київському міському голові експертно-апеляційної комісії з питань надання адміністративних послуг для створення можливостей позасудового апеляційного оскарження фактів неправомірних і обґрунтованих відмов у наданні адміністративних послуг, контролю законності процедур надання адміністративних послуг і дотримання прав громади у зазначеній сфері

 

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Розпорядженням Київського міського голови від 29.07.2015 №518 «Про експертну раду з питань надання адміністративних послуг при Київському міському голові» утворено консультативно-дорадчий орган, основною метою якого є аналіз повідомлень про порушення термінів розгляду заяв на отримання адміністративних послуг, вжиття організаційних заходів щодо усунення таких порушень, розроблення пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг, надання пропозицій щодо проектів та чинних нормативно-правових і організаційно-розпорядчих актів, які стосуються порядку надання адміністративних послуг.

23.

Забезпечення підготовки і оприлюднення на офіційному веб-сайті звіту про хід та результати виконання Плану дій з впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках в місті Києві

Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),

структурні підрозділи, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації

Підготовлено звіти за І квартал та І півріччя 2015 року про хід та результати виконання Плану дій з впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2014-2015 роках в місті Києві, які оприлюднено на офіційному веб-порталі КМДА:

/content/iniciatyva-partnerstvo-vidkrytyy-uryad.html.

Перейти до спискуВерсiя для друку