1. Замовник.
1.1. Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34765257.
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-Б.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: «Код 69.20.1 Послуги щодо фінансового аудиту (69.20.10-00.00 Послуги щодо фінансового аудиту (послуги залучених експертів – аудиторів для виконання аудиторських завдань))».
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 245 люд./днів.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ (структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємства, установи та організації комунальної форми власності територіальної громади міста Києва та районів міста Києва, інші суб'єкти в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності)).
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2015 року.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): kyivaudit.gov.ua.
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 20.07.2015 №.166111, «ВДЗ»№296(20.07.2015)
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: 18.09.2015 №199802, «ВДЗ» 339(18.09.2015).
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:-.
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 14.09.2015.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 12.10.2015.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення;підстава:-.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 367500,00 грн.з ПДВ.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):-.
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО».
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20197074.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: вул. Сєрова, 4, м. Дніпропетровськ, 49000; тел./факс: (056)3703043.
10. Інформація про рамкову угоду:-.
10.1. Дата та номер рамкової угоди:-.
10.2. Учасники рамкової угоди:-.
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-.