Звіт про базове відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я»

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я»

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3.Цілі прийняття акта

Основні цілі прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надають Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України, Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України, Національний медичний університет імені О.О.Богомольця, та Державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я»;

- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;

- раціональне використання бюджетних коштів;

- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які будуть застосовуватися для визначення необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою;

- залучення альтернативних та дозволених джерел фінансування лікувального закладу, отримання власних надходжень до спеціального рахунку закладу охорони здоров’я;

В умовах конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, державні лікувально-профілактичні заклади охорони здоров’я мають використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Крім того є необхідність своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних медичних послуг населенню м. Києва та усім бажаючим отримати послуги. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

вересень - жовтень 2015 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Метод одержання результатів відстеження результативності

Для проведення базового відстеження використовувалась статистична звітність закладу, звітність про надходження коштів.

З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта, забезпечено оприлюднення проекту розпорядження та аналізу регуляторного впливу 25.09.2015 р. на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Регуляторна діяльність».

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативності, а також способи одержання даних

Серед показників результативності впровадження регуляторного акта є статистичні (кількісні) показники:

-         кількість наданих платних послуг з медичного обслуговування за договорами з суб’єктами господарювання, страховими організаціями та фізичними особами;

-         надходження до бюджетів всіх рівнів.

Прийняття цього регуляторного акта дозволить закладу залучати для

розвитку додаткові кошти і поліпшити матеріально-технічну базу, що дасть можливість обладнати заклад сучасним обладнанням, інструментами, своєчасно проводити поточний ремонт приміщень.

Наслідком дії регуляторного акта є встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні медичні послуги з медичного обслуговування, впровадження нових сучасних технологій діагностики і лікування, збільшення надходжень до бюджетів всіх рівні тощо.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- результат фінансової діяльність державного закладу охорони здоров’я по наданню платних медичних послуг – беззбитковість надання платних медичних послуг;

- розмір надходжень до бюджетів різного рівня - передбачається збільшення податків і обов’язків відрахувань до бюджету. Оскільки тарифи встановлюються вперше, неможливо достовірно спрогнозувати розміри цих показників;

- кількість суб’єктів господарювання, з якими укладено угоди на надання послуг з медичного обслуговування;

- кількість фізичних осіб, яким надано послуги з медичного обслуговування;

- кількість суб’єктів господарювання, яким встановлюються тарифи на послуги з медичного обслуговування, які планують надавати послуги, відповідно до вимог чинного законодавства: 4 заклади –Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України, Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України, Національний медичний університет імені О.О.Богомольця та Державний заклад «Медичний центр телемедицини Міністерства охорони здоров’я..

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку