Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 14 від 16.10.2015

1. Замовник.

1.1. Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

1.2. Код за ЄДРПОУ: 34765257.

1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-Б.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):

З питань проведення торгів: Шевченко Л.А. - секретар комітету з конкурсних торгів, тел. (044) 239-86-61; факс: (044) 270-51-48.

З питань технічних вимог та обсягу робіт: Богун О.В. – заступник начальника Управління аудиту Департаменту, тел. (044) 239-86-67.

Ел.адреса: [email protected].

2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

2.1. Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.2. Код за ЄДРПОУ: 34765257.

2.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-Б.

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: 34765257.

3. Предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: «69.20.1 Послуги щодо фінансового аудиту (код 69.20.10-00-00 послуги щодо фінансового аудиту (послуги залучених експертів – аудиторів для виконання аудиторських завдань)) - 2 лоти: Лот 1 – 145 люд./днів; Лот 2 – 100 люд./днів».

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 245 люд./днів.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ (структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємства, установи та організації комунальної форми власності територіальної громади міста Києва та районів міста Києва, інші суб'єкти в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності)).

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2015 року.

4. Процедура закупівлі: відкриті торги.

5. Інформування про процедуру закупівлі.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: finaudit.kiev.ua.

5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 20.07.2015 №166111, «ВДЗ» №296(20.07.2015).

5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 18.09.2015 №199802, «ВДЗ» №339(18.09.2015).

5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.10.2015 №214289, «ВДЗ» №358(16.10.2015).

5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -.

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 4.

6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс».

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

1) 32409677;

2) 30373906;

3) 20197074;

4) 34764976.

6.4. Місцезнаходження/місце проживання:

1) юр. адреса: вул. Личаківська, 47/3, м. Львів, 79010; пошт. адреса: вул. акад. Єфремова, 32а, м. Львів, третій поверх, 79013; тел.: (032)2988540;

2) юр. адреса: вул. Грекова, 3, кв. 9, м. Київ, 04112; пошт. адреса: вул. Фізкультури, 28, м. Київ, 03680; тел.: (044)2841865;

3) вул. Сєрова, 4, м. Дніпропетровськ, 49000; тел.: (056)3703043;

4) вул. Терещенківська, 11-А, м. Київ, 01004; тел.: (044)4619720.

7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 26.08.2015 10:00.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 26.08.2015 12:00.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 4.

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів):-.

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:

1) Лот №1 – 275 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 175 000,00 з ПДВ;

2) Лот №1 – 254 525,00 з ПДВ, Лот №2 -185 484,00 з ПДВ;

3) Лот №1 – 217 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 150 000,00 з ПДВ;

4) Лот №1 – 246 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 170 000,00 з ПДВ.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення:

Товариства з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна» - ч. 1 ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014р. №1197-VIІ (зі змінами), як таку, що не відповідає документації конкурсних торгів.

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

 

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

Лот №1 - 217 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімнадцять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами)

 

 

 

Лот №2 - 150 000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень).

(цифрами і словами)

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

Лот №1 275 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами);

 

 

 

Лот №2 - 175 000,00 грн. з ПДВ (сто сімдесят п’ять тисяч гривень).

(цифрами і словами)

 

 

ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів

 

Лот №1 - 217 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімнадцять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами)

 

 

 

Лот №2 - 150 000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень).

(цифрами і словами)

 

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 14.09.2015.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО».

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20197074.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул. Сєрова, 4, м. Дніпропетровськ, 49000; тел./факс: (056)3703043.

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 12.10.2015; 367500,00 грн. (триста шістдесят сім тисяч п’ятсот гривень) з ПДВ.

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце):-.

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися:-.

12.1. Дата прийняття рішення:-.

12.2. Підстави:-.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.

13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс».

13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: відсутні.

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;

2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;

3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;

4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс»..

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: відсутні.

14. Інформація про укладену рамкову угоду.

14.1. Дата та номер рамкової угоди:-.

14.2. Учасники рамкової угоди:-.

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-.

14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді:-.

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником:-.

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):-.

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

Начальник-головний бухгалтер відділу

бухгалтерського обліку та звітності - Терещенко Т.О. ______________

(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

Заступник голови комітету

з конкурсних торгів, головний спеціаліст

відділу аудиту госпрозрахункових установ

управління аудиту; - Стецов Є.О. _______________

(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

Головний спеціаліст відділу моніторингу

закупівель та фінансових операцій управління

операційного аналізу - Федчун О.В. _______________

(посада, прізвище, ініціали) (підпис)

 

Секретар комітету з конкурсних торгів,

головний спеціаліст відділу аудиту

бюджетних установ управління аудиту _____________ Шевченко Л.А. (підпис) (ініціали та прізвище)

Голова комітету з конкурсних торгів,

перший заступник директора Департаменту _____________ Колтик О.Т. (підпис) (ініціали та прізвище)

 

Перейти до спискуВерсiя для друку