1. Замовник.
1.1. Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.2. Код за ЄДРПОУ: 34765257.
1.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-Б.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
З питань проведення торгів: Шевченко Л.А. - секретар комітету з конкурсних торгів, тел. (044) 239-86-61; факс: (044) 270-51-48.
З питань технічних вимог та обсягу робіт: Богун О.В. – заступник начальника Управління аудиту Департаменту, тел. (044) 239-86-67.
Ел.адреса: [email protected].
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування: Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.2. Код за ЄДРПОУ: 34765257.
2.3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4-Б.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: 34765257.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі: «69.20.1 Послуги щодо фінансового аудиту (код 69.20.10-00-00 послуги щодо фінансового аудиту (послуги залучених експертів – аудиторів для виконання аудиторських завдань)) - 2 лоти: Лот 1 – 145 люд./днів; Лот 2 – 100 люд./днів».
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 245 люд./днів.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ (структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємства, установи та організації комунальної форми власності територіальної громади міста Києва та районів міста Києва, інші суб'єкти в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності)).
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: грудень 2015 року.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: finaudit.kiev.ua.
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 20.07.2015 №166111, «ВДЗ» №296(20.07.2015).
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 18.09.2015 №199802, «ВДЗ» №339(18.09.2015).
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 16.10.2015 №214289, «ВДЗ» №358(16.10.2015).
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 4.
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс».
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
1) 32409677;
2) 30373906;
3) 20197074;
4) 34764976.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
1) юр. адреса: вул. Личаківська, 47/3, м. Львів, 79010; пошт. адреса: вул. акад. Єфремова, 32а, м. Львів, третій поверх, 79013; тел.: (032)2988540;
2) юр. адреса: вул. Грекова, 3, кв. 9, м. Київ, 04112; пошт. адреса: вул. Фізкультури, 28, м. Київ, 03680; тел.: (044)2841865;
3) вул. Сєрова, 4, м. Дніпропетровськ, 49000; тел.: (056)3703043;
4) вул. Терещенківська, 11-А, м. Київ, 01004; тел.: (044)4619720.
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 26.08.2015 10:00.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 26.08.2015 12:00.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 4.
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів):-.
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:
1) Лот №1 – 275 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 175 000,00 з ПДВ;
2) Лот №1 – 254 525,00 з ПДВ, Лот №2 -185 484,00 з ПДВ;
3) Лот №1 – 217 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 150 000,00 з ПДВ;
4) Лот №1 – 246 500,00 з ПДВ, Лот №2 – 170 000,00 з ПДВ.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення:
Товариства з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна» - ч. 1 ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014р. №1197-VIІ (зі змінами), як таку, що не відповідає документації конкурсних торгів.
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів | Лот №1 - 217 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімнадцять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами) | |
|
| Лот №2 - 150 000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень). (цифрами і словами) |
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів | Лот №1 275 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами); | |
|
| Лот №2 - 175 000,00 грн. з ПДВ (сто сімдесят п’ять тисяч гривень). (цифрами і словами) |
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів |
Лот №1 - 217 500,00 грн. з ПДВ (двісті сімнадцять тисяч п’ятсот гривень); (цифрами і словами) | |
|
| Лот №2 - 150 000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень). (цифрами і словами)
|
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 14.09.2015.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО».
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20197074.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: вул. Сєрова, 4, м. Дніпропетровськ, 49000; тел./факс: (056)3703043.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 12.10.2015; 367500,00 грн. (триста шістдесят сім тисяч п’ятсот гривень) з ПДВ.
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце):-.
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися:-.
12.1. Дата прийняття рішення:-.
12.2. Підстави:-.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс».
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: відсутні.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДК-Україна»;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Бейкер Тіллі Україна»;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «БДО»;
4) Товариство з обмеженою відповідальністю «Грант Торнтон Легіс»..
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: відсутні.
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата та номер рамкової угоди:-.
14.2. Учасники рамкової угоди:-.
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-.
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді:-.
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником:-.
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):-.
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Начальник-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності - Терещенко Т.О. ______________ (посада, прізвище, ініціали) (підпис) Заступник голови комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст відділу аудиту госпрозрахункових установ управління аудиту; - Стецов Є.О. _______________ (посада, прізвище, ініціали) (підпис) Головний спеціаліст відділу моніторингу закупівель та фінансових операцій управління операційного аналізу - Федчун О.В. _______________ (посада, прізвище, ініціали) (підпис)
|
Секретар комітету з конкурсних торгів,
головний спеціаліст відділу аудиту
бюджетних установ управління аудиту _____________ Шевченко Л.А. (підпис) (ініціали та прізвище)
Голова комітету з конкурсних торгів,
перший заступник директора Департаменту _____________ Колтик О.Т. (підпис) (ініціали та прізвище)