Звіт про базове відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я»

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я»

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними комунальними закладами охорони здоров’я, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр № 2 Дарницького району м. Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Шевченківського району міста Києва, Київський міський клінічний ендокринологічний центр, Київський міський клінічний онкологічний центр, Київський центр трансплантації кісткового мозку, Територіальне медичне об’єднання «Психіатрія» у місті Києві, Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, Київська міська клінічна лікарня № 5, Київська міська клінічна лікарня № 6, Київська міська клінічна шкірно-венерологічна лікарня, Олександрівська клінічна лікарня м. Києва.

- реалізація  владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;

- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»; 

- раціональне використання бюджетних коштів;

- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні по­слуги, які будуть застосовуватися для визначення необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою;

- залучення альтернативних та дозволених законодавством джерел фінансування лікувальних закладів, отримання власних надходжень до спеціального рахунку  закладу охорони здоров’я.

В умовах конкуренції з недержавним сектором охорони здоров’я, лікувально-профілактичні заклади мають використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Крім того є необхідність своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних медичних послуг населенню м. Києва та усім бажаючим отримати послуги. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги. 

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

Листопад-грудень 2015 року.

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результативності відстеження

Для проведення базового відстеження використовувалась статистична звітність закладів, звітність про надходження коштів.

З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта, забезпечено оприлюднення проекту розпорядження та аналізу регуляторного впливу 05 листопада 2015 року на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Регуляторна діяльність». На електрону адресу [email protected] не надходило зауважень та пропозицій до проекту розпорядження від суб’єктів господарювання та фізичних осіб.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Серед показників результативності впровадження регуляторного акта є:

- отримання своєчасних та якісних медичних послуг;

- збільшення кількості осіб, бажаючих отримати медичні послуги;

- надходження до бюджетів всіх рівнів.

Прийняття цього регуляторного акта дозволить закладу залучити для

розвитку додаткові кошти і поліпшити матеріально-технічну базу, що дозволить обладнати заклади сучасним обладнанням, інструментами, своєчасно проводити поточний ремонт приміщень.

Наслідком дії регуляторного акта є встановлення оптимального рівня тарифів на платні медичні послуги, впровадження нових сучасних технологій діагностики і лікування, збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів тощо.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- результат фінансової діяльності комунальних закладів охорони здоров’я по наданню платних медичних послуг – беззбитковість надання платних медичних послуг;

- розмір надходжень до бюджетів різного рівня – передбачається збільшення податків і обов’язкових відрахувань лікувально-профілактичними закладами охорони здоров’я. Оскільки тарифи встановлюються вперше, неможливо достовірно спрогнозувати розміри цих показників;

- кількість суб’єктів господарювання, на які поширюється дія акта: близько – 23 суб’єкти господарювання, 51 страхових організацій ;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за їх зверненнями, близько 5930 осіб;

- кількість суб’єктів господарювання, яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги – 13, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр № 2 Дарницького району м. Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Шевченківського району міста Києва, Київський міський клінічний ендокринологічний центр, Київський міський клінічний онкологічний центр, Київський центр трансплантації кісткового мозку, Територіальне медичне об’єднання «Психіатрія» у місті Києві, Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва, Київська міська клінічна лікарня № 5, Київська міська клінічна лікарня № 6, Київська міська клінічна шкірно-венерологічна лікарня, Олександрівська клінічна лікарня м. Києва.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку