Звіт про періодичне відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.09.2014 № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я»

Виконавець заходів з відстеження: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття цього регуляторного акта розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.09.2014 № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я» є:

- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я, а саме: Державною установою «Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О.Шалімова» Національної академії медичних наук України, Українським науково-практичним Центром ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України, Державною установою «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» та Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М.Амосова Національної академії медичних наук України»;

- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;

- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;

- раціональне використання бюджетних коштів;

- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні по­слуги, які будуть застосовуватися для визначення необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою;

- залучення альтернативних та дозволених законодавством джерел фінансування лікувальних закладів, отримання власних надходжень до спеціального рахунку закладу охорони здоров’я.

2. Строк виконання заходів з відстеження:

жовтень – грудень 2015 року

3. Тип відстеження: періодичне

4. Методи одержання результатів відстеження

Для відстеження результативності використовувались звітні дані лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я за 9 місяців 2015 року.

 

  1. 5.     Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних

Показники результативності впровадження регуляторного акта є:

  • отримання своєчасних та якісних медичних послуг;
  • збільшення кількості осіб, бажаючих отримати медичні послуги;
  • надходження до бюджетів всіх рівнів.
  1. 6.     Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показниками результативності даного регуляторного акта є :

  • беззбитковість надання платних медичних послуг;
  • розмір надходжень до бюджетів різного рівня від наданих платних послуг 63991,88 грн;
  • кількість страхових організацій, яким були надані послуги – 19;
  • кількість суб’єктів господарювання за договорами та фізичні особи, яким були надані послуги – 99

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей

Проведений аналіз діяльності лікувально-профілактичних закладів щодо надання платних послуг, відповідно до законодавства України, свідчить, що на даний момент ринок страхової медицини знаходиться на початковій стадії розвитку, тому перелік платних послуг, в залежності від спеціалізації закладів охорони здоров’я дуже обмежений і не в повній мірі задовольняє потреби споживачів.

Враховуючи, що за період запровадження тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надають зазначені вище лікувально-профілактичні державні заклади охорони здоров’я не надходило звернень, не виникає потреби у перегляді встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.09.2014 року № 1056 тарифів.

Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з запланованими Заходами та графіком по відстеженню, які затверджуються Департаментом економіки та інвестицій, розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку