Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта – рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві».

Головний розробник проекту: Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві» розміщений в мережі Інтернет за адресою : www. kievcity.gov.ua/

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 місяця з 14.03.16. до 14.04.16. у письмовому або електронному вигляді за адресами:

Поштові адреси: 01030, м. Київ, вул. Леонтовича,6 – Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); тел. 202 63 13, факс 202-63-33;

Електронна адреса: [email protected]


Проект

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про автомобільний транспорт», «Про автомобільні дороги», постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», ДБН В.2.3-4:2007. «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві», та з метою поліпшення якості надання послуг пасажирам громадського транспорту Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Концепцію розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві.

2. Визначити, що розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві здійснюється відповідно до Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві.

3. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

4. Контроль за виконанням цього рішення покладається на постійну комісію Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами. 

Київський міський голова                                 В. Кличко


Аналіз регуляторного впливу

Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві» (далі – проект рішення) розроблений Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект рішення розроблено у зв’язку з необхідністю виконання вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Закону України «Про автомобільні дороги», Постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», ДБН 360-92* «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», БНіП 2.05.09-90 «Трамвайные и троллейбусныелинии», ДСТУ 2586-94 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування», ДСТУ 2587-2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови. Методи контролю. Правила застосування».

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою прийняття даного акту є поліпшення якості надання послуг пасажирам громадського транспорту.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення зазначених вище цілей є:

- залишення існуючої ситуації без змін;

- застосування ринкових механізмів;

- прийняття запропонованого проекту рішення.

Перший варіант є недоцільним, з ряду причин:

- перенасиченість тимчасових споруд на зупинках громадського транспорту;

- естетична та технічна застарілість значної частини розміщених зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту;

- самовільне розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту та інших малих архітектурних форм на зупинках громадського транспорту;

- розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування громадського транспорту за відсутністю маршруту громадського транспорту;

- відсутність чітких правил регулювання зовнішнього вигляду зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту за архетипамита окремими зонами

Другий варіант неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми базуються на принципах диспозитивності та повинні враховувати, перш за все, інтереси суб’єктів господарювання, а не територіальної громади міста Києва, а це, в свою чергу, призводить до незаконного розміщення ТС на території м. Києва.

З огляду на зазначене, було обрано шлях врегулювання зазначених вище правовідносин шляхом прийняття рішення Київської міської ради в редакції, що передбачає затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми та відповідні заходи

Проектом рішення, зокрема, передбачається:

- затвердити Концепцію розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві;

- Комунальній службі перевезень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розробити Схему розміщення зупинкових комплексів на зупинках громадського транспорту в місті Києві та до 31.06.2016 надати її на затвердження Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- визначити, що розміщення зупинкових комплексів у місті Києві здійснюється відповідно до Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві;

- Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до 31.05.2016 здійснити розробку архітектурних типів зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту та подати на затвердження Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проект рішення спрямований на затвердження порядку розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві відповідно до вимог Закону України «Про автомобільні дороги», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». У зв’язку з цим, можливість досягнення визначених цілей є високою.

Контроль та нагляд Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за додержанням вимог проекту рішення планується здійснювати постійно.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Базові групи
інтересів

Вигоди

Витрати

Місцева влада

- вирішення проблеми облаштування та благоустрою зупинок громадського транспорту;

- створення умов для покращення організації безпечного руху пішоходів;

- залучення позабюджетних коштів до вирішення нагальних питань функціонування міської транспортної мережі;

- збільшення обсягів надходжень до міського бюджету від розміщення павільйонів зупинок громадського транспорту, зупинкових комплексів та зупинкових терміналів

 

Відсутні

Суб`єкти підприємницької

діяльності

- створення сприятливих умов для клієнтів підприємств та організацій, приміщення яких розміщені поряд громадських зупинок;

- можливість одержання додаткового доходу від реалізації продукції, надання послуг пасажирам;

-можливість розміщення рекламних носіїв інформації.

Витрати відповідно до умов укладених договорів

 

Населення

- збільшення пропускної здатності шляхів пішохідного сполучення;

- безпечний підхід до основних об'єктів масового відвідування;

- зручне, доступне вуличне середовище;

- зручність пересадки з одного виду міського транспорту або маршруту на інший;

- безпека дорожнього руху;

- сучасний рівень послуг громадського транспорту.

Відсутні

7. Обґрунтування запропонованого строку дії

Строк дії рішення не обмежується певним проміжком часу.

8. Показники результативності регуляторного акту

Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за критеріями кількості облаштованих зупинок громадського транспорту.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності запропонованого проекту регуляторного акта або набрання чинності більшістю його положень.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Файл документа: Концепція розміщення.doc

Перейти до спискуВерсiя для друку