Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань оприлюднений проект регуляторного акта – проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві».

Розробник проекту рішення: Депутат Київської міської ради Бродський О.Я.

Мета проекту рішення:

Органічне доповнення стратегії розвитку міста Києва до 2025 року низкою важливих змін, що матимуть істотний вплив на умови функціонування транспортної інфраструктури міста Києва, впорядкування розміщення зупинок громадського транспорту, вирішення проблеми формування транспортної інфраструктури в архітектурному середовищі міста із врахуванням містобудівних умов, історичних та природно-географічних факторів, формування моделі організації пішохідного сполучення.

Основним завданням прийняття рішення є формування єдиної міської політики у сфері розміщення зупинок громадського транспорту, підвищення (а в деяких районах столиці також для створення) комфорту очікування і зручності пересадки з одного виду транспорту на інший, створення естетично-привабливих місць очікування громадського транспорту в м. Києві, заміни зношених та нефункціональних зупинок громадського транспорту, визначення архітектурних типів (архетипи) павільйонів зупинок громадського транспорту.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення з 15.03.2016 по 15.04.2016 у письмовому або в електронному вигляді за адресами:

  • 01044, м. Київ, вул. Хрещатик,36, Постійна комісія Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики
  • тел. 202-70-09, 202-73-11, e-mail: [email protected]

Проект

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про столицю України - місто-герой Київ", «Про автомобільний транспорт», «Про автомобільні дороги», постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільнихдоріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», ДБН В.2.3-4:2007. «Споруди транспорту. Автомобільні дороги», рішень Київської міської ради від 22.09.2011 No 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві», та з метою досягнення найбільш ефективного використання земельних ділянок міської транспортноїінфраструктури, зокрема зупинок громадського транспорту Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Концепцію розміщення зупинок громадського транспорту в м. Києві.

2. Визначити, що розміщення зупинок громадського транспорту у м. Києві здійснюється відповідно до «Концепції розміщення зупинок громадського транспорту у м. Києві».

3. Розробником Схеми розміщення зупинок громадського транспорту у м. Києві» визначити комунальне підприємство «Київпастранс» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Розробку Схеми розміщення зупинок громадського транспорту у м. Києві», здійснити з урахуванням пропозицій громадськості та інвесторів.

4. Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з урахуванням пропозицій громадськості та інвесторів, здійснити розробку архітектурних типів зупинок громадського транспорту.

5. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

6. Контроль за виконанням цього рішення покладається на постійну комісію Кївської міської ради з питань транспорту та зв'язку.

Київський міський голова                            В.Кличко


 

Аналіз регуляторного впливу

Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві» (далі – проект рішення), розроблений депутатом Київської міської ради Бродським Олександром Яковичем спільно з профільними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та представниками громадськості.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект рішення розроблено, у зв’язку з необхідністю виконання вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Закону України «Про автомобільні дороги», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», ДБН 360-92* «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень», БНіП 2.05.09-90 «Трамвайные и троллейбусныелинии», ДСТУ 2586-94 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування», ДСТУ 2587-2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови. Методи контролю. Правила застосування».

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту рішення є затвердження Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві та є органічне доповнення Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року низкою важливих змін, що матимуть істотний вплив на умови функціонування транспортної інфраструктури міста Києва, впорядкування розміщення зупинок громадського транспорту, вирішення проблеми формування транспортної інфраструктури в архітектурному середовищі міста із врахуванням містобудівних умов, історичних та природно-географічних факторів, приведення зупинок громадського транспорту до відповідних санітарних норм, забезпечення безпеки дорожнього руху в місцях поряд із зупинками, встановлення нових зупинок громадського транспорту як альтернативу діючим, проведення системних та комплексних заходів щодо благоустрою зупинок для створення комфортних та безпечних умов для пасажирів.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення зазначених вище цілей є:

- залишення існуючої ситуації без змін;

- застосування ринкових механізмів;

- прийняття запропонованого проекту рішення.

Перший варіант є недоцільним, з ряду причин:

- перенасиченість тимчасових споруд на зупинках громадського транспорту;

- естетична та технічна застарілість значної частини розміщених зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту;

- самовільне розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту та інших малих архітектурних форм на зупинках громадського транспорту;

- розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування громадського транспорту за відсутністю маршруту громадського транспорту;

- відсутність чітких правил регулювання зовнішнього вигляду зупинок громадського транспорту за архетипамита окремими зонами.

Другий варіант

неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми базуються на принципах диспозитивності та повинні враховувати, перш за все, інтереси суб’єктів господарювання, а не територіальної громади міста Києва, а це, в свою чергу, призводить до незаконного розміщення ТС на території м. Києва.

З огляду на зазначене, було обрано шлях врегулювання зазначених вище правовідносин шляхом прийняття рішення Київської міської ради в редакції, що передбачає затвердження Концепції розміщення зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту в місті Києві.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми та відповідні заходи.

Проектом рішення, зокрема, передбачається:

- затвердити Концепцію розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві, що додається;

- визначити, що розміщення зупинок у м. Києві здійснюється відповідно до «Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві»;

- Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з громадськістью та постійною комісією Київради з питань транспорту та зв’язку здійснити розробку архітектурних типів зупинок громадського транспорту.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проект рішення спрямований на затвердження порядку розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві відповідно до вимог Закону України «Про автомобільні дороги», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту». У зв’язку з цим, можливість досягнення визначених цілей є високою.

Контроль та нагляд Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за додержанням вимог проекту рішення планується здійснювати постійно.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Базові групи
інтересів

Вигоди

Витрати

Місцева влада

- вирішення проблеми облаштування та благоустрою зупинок громадського транспорту;

- створення умов для покращення організації безпечного руху пішоходів;

- залучення позабюджетних коштів до вирішення нагальних питань функціонування міської транспортної мережі;

- збільшення обсягів надходжень до міського бюджету від розміщення павільйонів зупинок громадського транспорту, зупинкових комплексів та зупинкових терміналів 

Відсутні

Суб`єкти підприємницької діяльності

- створення сприятливих умов для клієнтів підприємств та організацій, приміщення яких розміщені поряд громадських зупинок;

- можливість одержання додаткового доходу від реалізації продукції, надання послуг пасажирам;

-можливість розміщення рекламних носіїв інформації.

Передбачається залучення коштів приватних інвесторів в розмірі щонайменше 16 000 000,00 грн

Населення

- збільшення пропускної здатності шляхів пішохідного сполучення;

- безпечний підхід до основних об'єктів масового відвідування;

- зручне, доступне вуличне середовище;

- збільшення пропускної здатності міської вулиці (дороги);

- зручність пересадки з одного виду міського транспорту або маршруту на інший;

- безпека дорожнього руху;

- сучасний рівень послуг громадського транспорту.

Відсутні

7. Обґрунтування запропонованого строку дії

Строк дії рішення не обмежується певним проміжком часу.

8. Показники результативності регуляторного акту

Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

1. Кількість облаштованих зупинок громадського транспорту.

2. Обсяг залучених коштів приватних інвесторів для виконання заходів Програми.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Контроль за дотриманням вимог, передбачених проектом рішення, здійснюватиме постійна комісія Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку, а також інші органи відповідно до законодавства.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності запропонованого проекту регуляторного акта або набрання чинності більшістю його положень.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Файл документа: Концепції розміщення зупинок громадського транспорту в місті Києві.docx

Перейти до спискуВерсiя для друку