Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Київська міська рада повідомляє про оприлюднення з 14.03.2016 року в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою приведення нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування відповідно до внесених змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, тел. (044) 15-51, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом одного місяця з дня оприлюднення до 14.04.2016.


 

Проект

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, Київська міська рада вирішила:

1. Внести до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» такі зміни:

1.1. Заголовок рішення викласти у такій редакції:

«Про деякі питання розміщення реклами в м. Києві».

1.2. Пункт 1 рішення викласти у такій редакції:

«1. Затвердити Положення про основні засади розміщення реклами в м. Києві, що додається.».

2. Внести до Порядку розміщення реклами в м. Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253, такі зміни:

2.1. Слова «дозвільний орган» в усіх відмінках замінити словами «робочий орган» у відповідних відмінках.

2.2. Слово «Порядок» в усіх відмінках замінити словом «Положення» у відповідних відмінках.

2.3. У розділі I. Загальні положення:

2.3.1. У пункту 1.1. слова «Порядок розміщення реклами в місті Києві» замінити словами «Положення про основні засади розміщення реклами в м. Києві».

2.3.2. Абзац сьомий пункту 1.3. викласти у такій редакції:

«КП «Київреклама» - комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковане Департаменту містобудування та архітектури та уповноважене організовувати або здійснювати власними силами та засобами демонтаж самовільно встановлених рекламних засобів, забезпечувати виготовлення друкованої продукції, розміщення соціальної реклами та інформації соціального спрямування, надавати платні послуги та виконувати інші повноваження, передбачені цим Порядком та Статутом підприємства;».

2.3.3. Абзац дев’ятнадцятий пункту 1.3 викласти у такій редакції:

«самовільно встановлений рекламний засіб - рекламний засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу або погодження на розміщення реклами на транспорті; після анулювання дозволу або погодження на розміщення реклами на транспорті;».

2.3.4. Абзац двадцятий пункту 1.3 виключити.

2.4. У розділі II. Розміщення зовнішньої реклами в місті Києві:

2.4.1. Пункт 1.1. викласти у такій редакції:

«1.1. Цей розділ регулює правовідносини між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та фізичними і юридичними (незалежно від форми власності та підпорядкованості) особами, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м. Києва, визначає вимоги до проектування рекламних засобів, розміщення (встановлення, монтаж, нанесення), експлуатації та демонтажу, а також порядок контролю за дотриманням вимог цього Положення.».

2.4.2. Підпункти 2.1.4. - 2.1.7 пункту 2.1. виключити.

2.4.3. Підпункт 3.1.1 пункту 3.1. виключити.

2.4.4. Пункти 4.1. - 4.15, 5.1. - 5.5., 6.1. - 6.6., 7.1. - 7.4., 8.1. - 8.4., 9.1. - 9.6., 16.1. - 16.4. виключити.

2.4.5. Пункт 15.1 викласти у такій редакції:

«15.1. Підставою для внесення розповсюджувачем реклами відповідної плати є рішення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання дозволу та укладений договір на право тимчасового користування місцем.».

2.4.6. Абзац перший пункту 15.3. викласти у такій редакції:

«15.3. Розповсюджувач реклами сплачує щомісячно 100 % суми визначеної умовами договору на право тимчасового користування місцем, яка зараховуються на відповідний рахунок Державної казначейської служби України і використовується в порядку, встановленому Київською міською радою чи уповноваженим нею органом.».

2.4.7. Пункти 15.5. - 15.8. виключити.

2.5. У розділі III. Розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва:

2.5.1. Підпункт 3.1.1. пункту 3.1 виключити.

2.5.2. Абзац перший пункту 4.10 викласти у такій редакції:

«4.10. Наказ про видачу погодження є підставою для укладення договору (додаткових угод до договору) на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва між робочим органом та рекламодавцем.».

2.5.3. Пункт 6.3. викласти у такій редакції:

«6.3. Розповсюджувач реклами сплачує щомісячно 100 % суми визначеної умовами договору на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, яка зараховуються на відповідний рахунок Державної казначейської служби України і використовується в порядку, встановленому Київською міською радою чи уповноваженим нею органом.».

2.5.4. Пункти 7.1. – 7.3. виключити.

2.5.5. Пункт 8.1. викласти у такій редакції:

«8.1. Підставами для анулювання погодження до закінчення строку його дії є:

звернення рекламодавця із заявою про анулювання подження, яка подається державному адміністратору;

припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

Перелік підстав для скасування погодження є вичерпним.» .

2.5.6. У пунктах 8.2., 8.3., 8.4. слово «скасування» в усіх відмінках замінити на слово «анулювання» у відповідних відмінках.

2.5.7. Абзац четвертий пункту 9.1. виключити.

2.5.8. Абзаци другий, четвертий, п’ятий пункту 9.3. виключити.

2.5.9. Пункти 10.1. – 10-5. Виключити.

3. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього рішення.

4. Рішення набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань земельних відносин, містобудування та архітектури. 

Київський міський голова                               В. Кличко


 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення

Розробник Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

16 грудня 2015 року постановою Кабінету Міністрів України № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» були внесені зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, які кардинально змінили порядок видачі документів дозвільного характери у сфері реклами.

У зв’язку з цим, керуючись Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» було підготовлено відповідний проект рішення Київської міської ради, відповідно до якого планується привести положення рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві»до прийнятої постанови та діючого законодавства України.

2. Цілі державного регулювання.

Проект рішення розроблено з метою приведення у відповідність нормативно-правових актів органу місцевого самоврядування до вимог законодавства України.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін.

Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що не виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» є прямим порушенням чинного законодавства та прав і інтересів суб’єктів господарювання. Зокрема, положення постанови спрямовані на спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами та скорочення строків їх отримання.

Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акта.

Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить виконання законодавства України та дотримання інтересів суб’єктів господарювання.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Для розв'язання проблеми зазначеної в розділі 1 цього Аналізу пропонується прийняти Київською міською радою рішення «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві».

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

У разі неприйняття даного проекту процедура оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами залишиться довготривалим процесом.

6. Аналіз вигоди та витрат.
 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органів місцевого самоврядування

Спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами, що зменшить матеріально-технічні витрати, затрати робочого часу та призведе до збільшення бюджету.

відсутні

Інтереси громадськості

Спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами та скорочення строків їх отримання.

відсутні

7. Строк дії регуляторного акта.

Запропонований проект регуляторного акту запроваджується на довгостроковий термін дії або до прийняття нових нормативних актів.

У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження результатів його дії.

8. Показники результативності регуляторного акта.

Результативність даного проекту регуляторного акту буде відстежуватись на підставі заяв суб’єктів господарювання щодо оформлення документів дозвільного характеру у сфері розміщення реклами (прийнятих рішень органами місцевого самоврядування) та загальної суми надходжень до бюджету міста.

9. Заходи з відстеження результативності.

Відстеження результативності проекту розпорядження здійснюватиметься на підставі порівняння даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності запропонованого проекту регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Перейти до спискуВерсiя для друку