Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повідомляє про оприлюднення з 14.03.2016 року в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою приведення нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування відповідно до внесених змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, тел. (044) 15-51, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом одного місяця з дня оприлюднення до 14.04.2016.


 

Проект

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Затвердити Порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, що додається.

2. Встановити, що дозволи на розміщення зовнішньої реклами, надані до набрання чинності цим розпорядженням, є дійсними до закінчення строку їх дії.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

Голова                                              В. Кличко


 

Аналіз регуляторного впливу

Розробник Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

16 грудня 2015 року постановою Кабінету Міністрів України № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» були внесені зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, які кардинально змінили порядок видачі документів дозвільного характери у сфері реклами.

У зв’язку з цим, керуючись Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» було підготовлено відповідний проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2. Цілі державного регулювання.

Проект розпорядження розроблено з метою приведення у відповідність нормативно-правових актів органу місцевого самоврядування до вимог законодавства України.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін.

Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що не виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» є прямим порушенням чинного законодавства та прав і інтересів суб’єктів господарювання. Зокрема, положення постанови спрямовані на спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами та скорочення строків їх отримання.

Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акта.

Прийняття запропонованого проекту розпорядження забезпечить виконання законодавства України та дотримання інтересів суб’єктів господарювання.

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Для розв'язання проблеми зазначеної в розділі 1 цього Аналізу пропонується прийняти розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві».

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

У разі неприйняття даного проекту процедура оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами залишиться довготривалим процесом.

6. Аналіз вигоди та витрат.
 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси органів місцевого самоврядування

Спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами, що зменшить матеріально-технічні витрати, затрати робочого часу та призведе до збільшення бюджету.

відсутні

Інтереси громадськості

Спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами та скорочення строків їх отримання.

відсутні

7. Строк дії регуляторного акта.

Запропонований проект регуляторного акту запроваджується на довгостроковий термін дії або до прийняття нових нормативних актів.

У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження результатів його дії.

8. Показники результативності регуляторного акта.

Результативність даного проекту регуляторного акту буде відстежуватись на підставі заяв суб’єктів господарювання щодо оформлення документів дозвільного характеру у сфері розміщення реклами (прийнятих рішень органами місцевого самоврядування) та загальної суми надходжень до бюджету міста.

9. Заходи з відстеження результативності.

Відстеження результативності проекту розпорядження здійснюватиметься на підставі порівняння даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності запропонованого проекту регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Файл документа: Порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами в місті Києві.doc

Перейти до спискуВерсiя для друку