Звіт про повторне відстеження результативності проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.04.2014 № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві»

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються):

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.04.2014 № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві».

2. Назва виконавця заходів з відстеження:

Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта:

Метою державного регулювання є забезпечення функціонування механізму постачання і використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду, та забезпечення населення міста Києва хлібом та хлібобулочними виробами, що користується найвищим споживчим попитом.

4. Строк виконання заходів з відстеження: березень-квітень 2016 року

5. Тип відстеження: повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження:

Під час відстеження результативності регуляторного акта використовувалась інформація тільки ПАТ «Київхліб» та його дочірнього підприємства «Хлібокомбінат № 11», якими укладалися з Київською міською державною адміністрацією та ПАТ «Аграрний фонд» тристоронні договори на поставку борона пшеничного та житнього, оскільки за час дії регуляторного акту від інших суб’єктів господарювання звернень щодо укладання угод на поставку пшеничного та житнього борошна не надходило.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних:

Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

  • кількість виробленого із зерна державного інтервенційного фонду хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві;
  • кількість поставленого до закладів торговельної мережі хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Відповідно до договорів поставки борошна пшеничного:

- від 04.04.2014 № 181/01-14, від 10.06.2014 № 321-01/14 передбачалося щомісячно до 30.06.2014 поставка 3200 тонн борошна вищого ґатунку, 1500 тонн борошна І ґатунку;

- від 01.07.2014 № 361-01/14, від 02.07.2014 № 362-01/14 передбачалося щомісячно до 31.12.2014 поставка 3700 тонн борошна вищого ґатунку, 1800 тонн борошна І ґатунку, 1100 тонн борошна ІІ ґатунку.

Відповідно до договорів поставки борошна житнього:

- від 21.05.2014 № 290-01/14 передбачалося щомісячно до 30.06.2014 поставка 1700 тонн борошна житнього;

- від 01.07.2014 № 360-01/14, від 01.07.2014 № 363-01/14 передбачалося щомісячно до 31.12.2014 поставка 2200 тонн борошна житнього.

У квітні-серпні 2014 року ПАТ «Аграрний фонд» поставлено борошна вищого ґатунку 9100 тонн, борошна І ґатунку – 4591 тонн, борошна 2 ґатунку – 0 тонн, борошна житнього обдирного – 4724 тонн.

При цьому, кількість виробленої із зерна державного інтервенційного фонду хліба та хлібобулочних виробів, відповідно до затвердженого асортименту, у 2014 році становило 24,9 тис. тонн, що становить 16,1 % від загальної кількості (154,5 тис. тонн) виробленого ПАТ «Київхліб» та його дочірнім підприємством «Хлібокомбінат № 11» хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві.

З моменту прийняття постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2014 № 381 «Про внесення змін до Порядку постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду» ПАТ «Аграрний фонд» припинило виконання умов зазначених договорів.

В результаті ПАТ «Київхліб» закуповує борошно виробництва ПАТ «Аграрний фонд» за біржовим контрактом на Аграрній біржі.

Протягом 2015 року ПАТ «Київхліб» та його дочірнім підприємством «Хлібокомбінат № 11» кількість виробленого із зерна державного інтервенційного фонду хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві та поставленого до закладів торговельної мережі хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві становило – 146,6 тис. тонн.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Реалізуючи завдання, що визначені постановою Кабінету Міністрів України № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (у редакції до 27 серпня 2014 року), у місті Києві діяла система щорічного надходження борошна з ПАТ «Аграрний фонд».

Відповідно до Порядку постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду, затвердженого зазначеною постановою, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) подавав Міністерству аграрної політики та продовольства України потребу щомісячного постачання борошна хлібопекарським підприємствам для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, що користується найвищим споживчим попитом.

Протягом дії зазначеної постанови у редакції до 27 серпня 2014 року між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), ПАТ «Аграрний фонд» та ПАТ «Київхліб» укладалися тристоронні договори на поставку борошна пшеничного та житнього для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом.

З моменту прийняття змін до зазначеної постанови борошно вироблене із зерна державного інтервенційного фонду використовується виключно для виробництва хліба більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків.

Тобто, сам Порядок постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду є діючим, а змінено лише вид продукції для виробництва якого дозволяється використовувати зазначене борошно.

ПАТ «Київхліб» виготовляє хліб вагою більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків у незначних обсягах та самостійно забезпечує потребу в борошні для вказаної продукції.

Протягом 2015-2016 років жодне підприємство не зверталося для укладання договорів на постачання борошна виробленого із зерна державного інтервенційного фонду для виробництва хліба вагою більш як 500 грамів .

Враховуючи викладене, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.04.2014 № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві» необхідно визнати таким, що втратило чинність.

Перейти до спискуВерсiя для друку