Звіт про базове відстеження проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Положення про проект захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг в місті Києві «Житлово-комунальна інспекція міста Києва»

1. Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Положення про проект захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг в місті Києві «Житлово-комунальна інспекція міста Києва».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Управління (інспекція) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Основними цілями прийняття проекту цього регуляторного акта є:

- вирішення проблемних питань у сфері житлово-комунального господарства міста Києва;

- захист прав споживачів житлово-комунальних послуг;

- забезпечення взаємодії Управління (інспекції) самоврядного контролю з представниками громадськості;

- припинення порушень та забезпечення притягнення винних осіб до відповідальності відповідно до Закону.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності

Березень-квітень 2016 року

5. Тип відстеження

Базове відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення базового відстеження опитування респондентів.

З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта, забезпечено оприлюднення проекту розпорядження та аналізу регуляторного впливу 14 березня 2016 року на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Регуляторна діяльність».

Посилання на проект регуляторного акта, оприлюднено в соціальній мережі Facebook на сторінці Управління (інспекції) самоврядного контролю, до обговорення залучено 338 респондентів, 9 респондентів висловили підтримку проекта регуляторного акта, зауваження або негативні відгуки – відсутні.

Також, заходи проекту «Житлово-комунальна інспекція міста Києва» висвітлювалось у ЗМІ.

Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» проводилось громадське обговорення проекту розпорядження у формі електронних консультацій з 11 квітня 2016 по 25 квітня 2016 року.

На електронну пошту [email protected] не надходило зауважень та пропозицій до проекту розпорядження та аналізу регуляторного впливу.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Серед показників результативності впровадження регуляторного акта є:

- кількість представників громадськості, залучених до обговорення;

- кількість позитивних відгуків.

Прийняття цього регуляторного акта має підтримку у суспільстві, дозволить залучити представників громадськості для спільного вирішення проблемних питань в житлово-комунальній сфері, виявлення і усунення порушень стандартів, норм і правил у сферах благоустрою і житлово-комунальних послуг.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- кількість представників громадськості, залучених до заходів – збільшення кількості волонтерів проекту «Житлово-комунальні інспекція міста Києва»;

- вирішення системних проблем сфери благоустрою та житлово-комунальних послуг – визначення ознак системності порушень, визначення шляхів їх усунення;

- співвідношення виявлених та усунутих порушень – зменшення і в подальшому усунення різниці між виявленими та усуненими порушеннями стандартів, норм і правил у сферах благоустрою і житлово-комунальних послуг;

- результативність заходів – забезпечення невідворотності покарання за виявлені порушення.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта висока. Для досягнення цілей регуляторного акта пропонуються наступні шляхи:

- утвердження в місті Києві керівних принципів захисту інтересів споживачів житлово-комунальних послуг, розроблених з урахуванням Резолюції Генеральної Асамблеї ООН від 09 квітня 1985 року № 39/248 «Керівні принципи для захисту інтересів споживачів»;

- визначення змісту і підстав для контрольних заходів Управління і представників громадськості для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг;

- визначення форм і методів реагування на виявлені порушення;

- визначення порядку взаємодії між міською владою, виконавцями житлово-комунальних послуг та інститутами громадянського суспільства.

Перейти до спискуВерсiя для друку