«Вопрос к коммунальщикам: вы письма читаете?»

Щодо інформації, викладеної у вигляді інформаційного запиту, стосовно правильності нарахування плати за житлово-комунальні послуги у шевченківському районі міста Києва, зокрема для мешканців, які обслуговує КП «ЖЕК «Дехтярівська»

 

На адресу Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Шевченківської районної у м. Києві ради (далі - КП УЖГ) 26 грудня минулого року рекомендованим листом надійшов запит про надання інформації від 20.12.2011 року №477 за підписом Головного редактора Тижневика «2000» Кичигіна CO. (копія додається).

В цьому запиті порушувалось питання про надання роз'яснень щодо надання житлово-комунальних послуг споживачам Шевченківського району, які обслуговуються КП ЖЕК «Дегтярівська», а саме:

1. Яким чином виникла переплата, про яку йдеться у рахунках на оплату житлово-комунальних послуг (зокрема за даними КП «ЖЕК «Дехтярівська»)?

2. Чому сума переплати автоматично не враховується у наступні платежі за житлово-комунальні послуги? З.ХНа яких рахунках і в яких установах знаходяться суми переплати?

КП УЖГ уважно ознайомилось із даним запитом та документами, що додавались до нього та листом від 10 січня 2012 року №29 надало повну відповідь по суті порушених запитань.

Однак, вже 19 січня у виданні за №3 (590) було надруковано статтю журналіста Л. Федорової «Вопрос к коммунальщикам: вьі письма читаєте?», в ході ознайомлення з якою вбачається, що КП УЖГ обвинувачується в порушенні чинного законодавства в галузі інформації, зокрема Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Вважаємо, що висунуті звинувачення є безпідставними та такими, ще не базуються на нормах чинного законодавства з огляду на нижче наведене.

Відповідно до ч.1. ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Ст. 13 цього ж Закону визначено, що розпорядниками інформації є суб'єкти владних повноважень, а також юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів та стосовно інформації, пов'язаної з виконанням делегованих повноважень суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами, та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Присвоєння зверненню найменування «інформаційний запит» не приводить до його автоматичного віднесення до категорії запиту на інформацію, якщо із суті самого звернення випливає протилежне. У запиті Тижневика «2000» викладено прохання надати консультацію правового характеру щодо підстав виникнення переплати за житлово-комунальні послуги по конкретному КП «ЖЕК», щодо можливості і механізму її зарахування, а зазначена інформація не належить до категорії «публічної інформації».

Тому зазначені у запиті вимоги не підлягають задоволенню в порядку та строки, які визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», а розглядаються в строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

Враховуючи вищевикладене, КП УЖГ не допущено порушення норм чинного законодавства, про що листом від 25.01.2012 за №231 (копія на 2 аркушах в 1-му примірнику додається) було поінформовано головного редактора видання. Зокрема, у зазначеному листі є вимога про скасування інформації, яка не відповідає дійсності, та оприлюднення листів КП УЖГ від 25.01.2012 за №231 та №29 від 10 січня 2012 року. Додатково повідомляємо, що КП УДГ постійно проводить інформаційну роботу із мешканцями будинків, в яких встановлено лічильники тепла. Мешканцям всіх будинків, в яких протягом квітня - жовтня 2011 року

встановлено лічильники теплової енергії, у листопаді 2011 року було надіслано індивідуальні листи-пояснення (зразок додається). Також інформування населення про порядок розрахунків за будинковими приладами обліку теплової енергії неодноразово висвітлювався у Комунальному бюлетені, який щомісячно отримують мешканці будинків комунальної форми власності Шевченківського району.

Перейти до спискуВерсiя для друку