Звіт про здійснення базового відстеження результативності регуляторного акта– проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08.11.2007 №1159/3992 «Про затвердження Переліку житлово-комунальних послуг у жит

Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта проводились з урахуванням положень Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308.

Базове відстеження результативності проводилось до дня набрання чинності регуляторним актом - в березні 2012 року.

Головним розробником регуляторного акта є Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).

Заходи з відстеження результативності проекту регуляторного акта –рішення Київської міської ради«Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08.11.2007 №1159/3992 «Про затвердження Переліку житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах»» (далі по тексту – рішення) проведено Головним управлінням житлового господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації). Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось на основі показників і даних, визначених під час проведення аналізу впливу регуляторного акта.

1.Мета прийняття регуляторного акта:

Проект Рішення підготовлено з метою оновлення Переліку житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.11.2007 № 1159/3992, у відповідності до вимог діючих на сьогоднішній день у сфері житлово-комунального господарства нормативно-правових актів України

2. Строк виконання заходів з відстеження: березень 2012 року.

3. Тип відстеження : базове.

4. Методи одержання результативності відстеження.

Шляхом опитування виконавців житлово-комунальних послуг, що здійснюють нарахування населенню плати за житлово-комунальні послуги.

5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних.

З метою одержання кількісних та якісних показників результативності регуляторного акта було проаналізовано інформацію, яка надійшла від виконавців житлово-комунальних послуг, що забезпечують утримання та експлуатацію житлового фонду м.Києва.

6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Визначені проектом рішення нормативні вимоги до Переліку житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, дозволить забезпечити: залучення до утримання житлового фонду організації, що мають кращий досвід роботи, показники фінансово-господарської діяльності, кваліфікований персонал; створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг, визначених затвердженим Переліком; підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню м. Києва; подення відповідальності виконавців цих послуг перед споживачами за раціональне використання коштів, сплачених населенням за спожиті житлово-комунальні послуги

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей.

Результатом реалізації запропонованого регуляторного акта є забезпечення конкурсного відбору виконавців житлово-комунальних послуг в житловому фонді м.Києва за затвердженим Переліком та створення конкурентного середовища у сфері надання житлово-комунальних послуг шляхом залучення до обслуговування житла альтернативних організацій різних форм власності.

8. Основні зовнішні фактори, що впливають на дію запропонованого регуляторного акта:

  • створення умов для запровадження побудинкового обліку доходів і витрат, пов’язаних з утриманням та експлуатацією житлового фонду м.Києва;
  • підвищення відповідальності виконавців перед споживачами за надання неякісних послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у житловому фонді міста;
  • створення додаткових умов для заохочення населення своєчасно та в повному обсязі вносити плату за спожиті послуги.

9. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Повторне та періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися згідно з планами заходів та графіками по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акта.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку