Ширину тротуару Південного мосту за рахунок проїжджої частини зменшено не було – КК «Київавтодор»

Останніми днями у засобах масової інформації та соціальних мережах з’явилися публікації стосовно нехтування комунальною корпорацією «Київавтодор» потреб велосипедистів під час проведення робіт з капітального ремонту Південного мосту через р. Дніпро. В деяких публікаціях також зазначається, що за рахунок тротуару була збільшена проїжджа частина мосту.

Комунальна корпорація «Київавтодор» інформує, що такі повідомлення не відповідають дійсності і направлені на дискредитацію ділової репутації комунального підприємства, що має 70-річну історію, побудувала більш ніж 80% дорожньо-транспортної інфраструктури столиці і в складних умовах сьогодення забезпечує її функціонування.

У КК «Київавтодор» наголошують, що у ході виконання капітального ремонту зазначеної споруди ширину тротуару за рахунок проїжджої частини зменшено не було.

Одночасно, з метою забезпечення безпечних умов руху транспорту та пішоходів, у рамках капремонту на Південному мосту, згідно з діючими нормативами, встановлено новітнє дорожнє огородження (колесовідбійну стрічку), яке за своїми характеристиками має утримуючу здатність 720 кДж, що втричі більше існуючої, і, як наслідок, конструктивно має дещо більшу ширину.

Фахівці корпорації зауважують, що згідно з п. 2.25 ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів» ширина велосипедної доріжки повинна становити 1,5 м. Реалізувати це можливо тільки за умови повної реконструкції мосту з розширенням, що в умовах використання Південного мостового переходу як важливішої транспортної артерії столиці є неможливим. Навіть капітальний ремонт, який проводиться циклічно з 2015 року, створює шалені обмеження руху і, як наслідок, незручності для киян та гостей міста, адже Південний міст - одна з найбільш завантажених ділянок вулично-дорожньої мережі міста Києва, по якій пролягають шляхи слідування транзитного транспорту (як українського, так і міжнародного), а інтенсивність руху транспортних засобів на мосту складає понад 100 тис. авт./добу.

Зі свого боку, комунальна корпорація «Київавтодор» підтримує необхідність розвитку велоінфраструктури у місті Києві та докладає максимум зусиль для її реалізації. Одним з прикладів може слугувати участь КП «ШЕУ Деснянського району» комунальної корпорації «Київавтодор» у співпраці з КП «Житлоінвестбуд-УКБ» у влаштуванні велодоріжки за маршрутом «Троєщина - Європейська площа».

Перейти до спискуВерсiя для друку