Звіт про періодичне відстеження результативностірегуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)від 21.05.2012 № 838 «Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві», із змінами

Заходи з періодичного відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.05.2012 № 838 «Про питання визначення розміру плати за розміщення реклами в місті Києві», із змінами (далі по тексту – Розпорядження) проведено Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

1. Мета прийняття регуляторного акта

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 16, 17, 18 Закону України «Про рекламу», пункту 32 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 № 833 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731», підпункту 2.4 пункту 2 рішення Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м.Києві» Департаментом економіки та інвестицій розроблено Розпорядження.

Розпорядження є нормативно-правовим актом, який спрямований на ефективне використання майна територіальної громади м.Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м.Києва.

Прийняття Розпорядження необхідно для:

- забезпечення стабільності та прозорості, упорядкування відносин у сфері розміщення реклами в м.Києві;

- чіткого контролю з боку влади за фінансовими потоками від розміщення реклами;

- збільшення доходів місцевого бюджету та комунальних підприємств від розміщення реклами.

2. Строк виконання заходів з відстеження: травень - червень 2016 року.

3. Тип відстеження: періодичне.

4. Методи одержання результатів відстеження

Шляхом збору інформації від :

- Департаменту містобудування та архітектури, який координував діяльність КП «Київреклама», яке створено з метою залучення коштів до бюджету міста Києва від плати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті;

- Департаменту фінансів.

5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акту здійснювалось шляхом проведення аналізу розмірів коштів, отриманих від надходжень за тимчасове користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м.Києва, які враховуються при плануванні місцевого бюджету, за відповідні періоди (до введення в дію та після введення в дію цього регуляторного акту).

Враховувалось і те, що головною сучасною проблемою, пов’язаною із функціонуванням ринку зовнішньої реклами в місті Києві, є перенасиченість міста рекламними засобами різних форматів, що свідчить про значний попит на користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, так і про цілковиту прийнятність розмірів плати.

6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показниками результативності є збільшення сум надходжень, а саме:

- за 2014 рік від права тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті надійшло 274,6млн.грн, що у абсолютному значенні на 59,9млн.грн, а у відносному на 27,9% відсотків більше ніж за 2013 рік;

- за 2015 рік від права тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті надійшло 267,5млн.грн, що у абсолютному значенні на 52,8млн.грн, а у відносному на 24,6% відсотків більше ніж за 2013 рік.

До міського бюджету міста Києва було залучено коштів:

- за 2014 рік від права тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами 169,6млн.грн, що у абсолютному значенні на 36,1млн.грн, а у відносному на 27% відсотків більше ніж за 2013 рік;

- за 2015 рік від права тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами 152,0млн.грн, що у абсолютному значенні на 18,5млн.грн, а у відносному на 13,9% відсотків більше ніж за 2013 рік.

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей

Запровадження даного регуляторного акту сприяло збільшенню сум відрахувань до спеціального фонду бюджету міста Києва.

Таким чином, даний регуляторний акт є результативним і продовжує діяти.

8. Заходи, з допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Періодичні відстеженнярезультативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради – Київську міську державну адміністрацію.

Перейти до спискуВерсiя для друку