У засобах масової інформації поширюються публікації щодо відсутності ремонтних робіт на Південному мосту. У комунальній корпорації «Київавтодор» таку інформацію спростовують, пояснюючи відсутність робітників на мосту в денний час високим температурним режимом у столиці. Саме через високу температуру повітря вдень металева плита прогонової будови, на яку наноситься гідроізоляція, нагрівається до температури, за якої технологічно недопустимо виконувати роботи з нанесення гідроізоляції, тому такі роботи виконуються вночі.
Як приклад, у ніч з 30 червня на 1 липня бригада у складі 15 осіб виконала роботи з влаштування 830 кв. м двошарової гідроізоляції, у ніч з 1 на 2 липня бригада у складі 17 осіб провела роботи з нанесення гідроізоляції на площі 1800 кв. м. У ніч з 2 на 3 липня роботи з нанесення гідроізоляції планується завершити.
Також у комунальній корпорації наголосили, що у період з 8 травня до 1 липня 2016 року виконано такі роботи:
- ремонт мостового полотна металевої прогонової будови з влаштуванням антикорозійного захисту та двошарової гідроізоляції на площі 1100 кв. м;
- демонтаж 40 т металоконструкцій бар’єрної огорожі;
- влаштування 42 т металоконструкцій бар’єрної огорожі;
- ремонт 28 пог. м деформаційних швів;
- виконано антикорозійний захист перильної огорожі довжиною 470 м.
Крім того, як повідомляють у КК «Київавтодор», наступний етап робіт – влаштування двошарового асфальтобетонного покриття з гусасфальту на проїжджій частині.