Звіт про повторне відстеження результативності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають державні та комунальні заклади охорони здоров’я»

1.   Вид та назва регуляторного акта

Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають державні та комунальні заклади охорони здоров’я»

2.   Назва виконавця заходів з відстеження результативності

Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта

Метою прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.06.2015 № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають державні та комунальні заклади охорони здоров’я» є використання повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138, а саме: встановлення тарифів на економічно обґрунтованому рівні для забезпечення прозорості при проведенні розрахунків за надані платні послуги, які надаються Центральним госпіталем МВС України, Державним закладом «Республіканська клінічна лікарня Міністерства охорони здоров’я України», Державною установою «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України». Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М.Амосова національної академії наук України», Київською міською клінічною лікарнею № 4.

4. Строк виконання заходів з відстеження

з 11.06. 2016 року по 15.08.2016 року

5. Тип відстеження

повторне

6. Методи одержання результатів відстеження

Статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження

результативності, а також способи одержання даних

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу статистичної інформації, яка надійшла від зазначених вище лікувально-профілактичних державних закладів охорони здоров’я за визначеними показниками.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показниками результативності даного регуляторного акта є :

-         Кількість страхових організацій, яким були надані послуги – 40;

-         Кількість суб’єктів господарювання за договорами – 33;

-         Фізичні особи, яким були надані послуги – 2823;

-         Сума коштів, які отримані підприємствами від надання платних послуг – 7923,2 тис.грн.

Виконання вимог акта не потребує від страхових організацій, суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється його дія, додаткових витрат.

9. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей

Реалізація регуляторного акта запровадила систему регулювання тарифів на платні послуги, посилила дієвість та прозорість проведення розрахунків за надані платні послуги, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138, а також нормативно-правовий акт було приведено у відповідність до вимог законодавства.

Ступінь досягнення визначених цілей є високим, оскільки в зазначеному розпорядженні було досягнуто цілі прийняття акта та приведено його у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548.

Разом з тим, об’єктивні зміни в економіці, а саме: зростання тарифів на електроенергію та комунальні послуги, підвищення мінімальної заробітної плати та заробітної плати працівників медичної галузі, підвищення цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення тощо є передумовою для розгляду питання доцільності перегляду тарифів лікувально-профілактичними комунальними та державними закладами охорони здоров’я.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку