Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повідомляє про оприлюднення з 03.08.2016 на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації за адресою: www.kievcity.gov.ua (в розділі «Регуляторна діяльність»/«Оприлюднення проектів регуляторних актів») проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про визнання таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження розроблено з метою приведення нормативно-правових актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог законодавства.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати в письмовому або електронному вигляді на такі адреси:

  • поштова адреса: вул. Терещенківська, 11-А, м. Київ, 01004, Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел./факс (044) 235-86-93, сall-центр (044) 15-51 або
  • електронна адреса: [email protected].

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) протягом одного місяця з дня оприлюднення до 03.09.2016.


Проект

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 20 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2014 року № 381 «Про внесення змін до Порядку постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду», з метою приведення у відповідність до вимог законодавства:

1. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві», зареєстроване в Головному управлінні юстиції у місті Києві 15 квітня 2014 року за № 8/1061.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Сагайдака І.В.

Голова                                  В. Кличко


Аналіз регуляторного впливу

І. Визначення проблеми

Проект розпорядження розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2014 року № 381 «Про внесення змін до Порядку постачання та використання борошна, виробленого із зерна державного інтервенційного фонду».

Прийняття проекту розпорядження обумовлено необхідністю приведення у відповідність до вимог законодавства. Зазначене пояснюється наступним.

Реалізуючи завдання, визначені постановою Кабінету Міністрів України № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (у редакції до 27 серпня 2014 року), у місті Києві діяла система щорічного надходження борошна з ПАТ «Аграрний фонд».

Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) подавав Міністерству аграрної політики та продовольства України потребу щомісячного постачання борошна хлібопекарським підприємствам для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, що користується найвищим споживчим попитом.

Протягом дії зазначеної постанови у редакції до 27 серпня 2014 року між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), ПАТ «Аграрний фонд» та ПАТ «Київхліб» укладалися тристоронні договори на поставку борошна пшеничного та житнього для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом.

З моменту прийняття змін до зазначеної постанови борошно вироблене із зерна державного інтервенційного фонду використовується для виробництва хліба більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків.

На сьогодні ПАТ «Київхліб» закуповує борошно виробництва ПАТ «Аграрний фонд» за біржовим контрактом на Аграрній біржі.

Оскільки виробництво хліба простої рецептури та хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків не потребує значних обсягів борошна, ПАТ «Київхліб» самостійно забезпечує потребу в ньому.

Визначення основних груп (підгруп), на які проблема справляє вплив:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

 

Ні

Держава

 

Ні

Суб’єкт господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

 

Ні

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту розпорядження є приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог актів Кабінету Міністрів України, а саме – у відповідність до зміненої редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

 

Вид
альтернативи

Опис альтернативи

Збереження чинного регулювання

Є недоцільним, оскільки розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві» суперечить вимогам актів Кабінету Міністрів України, а саме –зміненій редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

Застосування ринкових механізмів

Неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми не можуть врегулювати питання невідповідності нормативно-правових актів органів державної влади вищого і нижчого рівня.

Обраний спосіб

Прийняття зазначеного проекту розпорядження забезпечує принципи державної регуляторної політики.

Розв’язується проблема шляхом прийняття розпорядження в запропонованій редакції, що передбачає втрату чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві».

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Не передбачаються

Невідповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

Застосування ринкових механізмів

Не передбачаються

Не передбачаються

Обраний спосіб

Забезпечить приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог актів Кабінету Міністрів України, а саме – у відповідність до зміненої редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

 

Зменшення державного регулювання у сфері використання зерна державного інтервенційного фонду.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Нічого не отримують

Нічого не отримують

Застосування ринкових механізмів

Нічого не отримують

Нічого не отримують

Обраний спосіб

Нічого не отримують

Нічого не отримують

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання, задіяних у сфері виробництва хліба вагою більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків.

Під дію регулювання підпадає 1 суб’єкт господарювання, загальна кількість підприємств, які звітували у 2015 році про виробництво хліба та хлібобулочних виробів – 19.

 

Показник

Великі

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

1

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

100

100

 

Вид
альтернативи

Вигоди

Витрати

Збереження чинного регулювання

Відсутні

Відсутні

Застосування ринкових механізмів

Відсутні

Відсутні

Обраний спосіб

ПАТ «Київхліб» виготовляє хліб вагою більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків у незначних обсягах та самостійно забезпечує потребу в борошні для вказаної продукції.

Відсутні

 

Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)
 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Збереження чинного регулювання (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

Альтернатива 2. Застосування ринкових механізмів (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

Альтернатива 3. Обраний спосіб (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта»)

х

 

ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблем)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Збереження чинного регулювання

1

Визначена проблема продовжує існувати

Застосування ринкових механізмів

1

Визначена проблема продовжує існувати

Обраний спосіб

4

Проблема більше існувати не буде.

Врегулювання питань щодо невідповідності нормативно-правових актів органів виконавчої влади вищого і нижчого рівня.

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Збереження чинного регулювання

Відсутні

Невідповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

Залишення ситуації, яка існує на сьогодні є неможливою, оскільки розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 суперечить вимогам актів Кабінету Міністрів України

Застосування ринкових механізмів

Відсутні

Відсутні

Є неможливою, оскільки ринкові механізми не можуть врегулювати питання невідповідності нормативно-правових актів органів державної влади вищого і нижчого рівня.

Обраний спосіб

Забезпечить приведення актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідність до вимог актів Кабінету Міністрів України, а саме – у відповідність до зміненої редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 року № 1128 «Деякі питання використання зерна державного інтервенційного фонду» (із змінами від 27 серпня 2014 року № 381).

 

Зменшення державного регулювання у сфері використання зерна державного інтервенційного фонду.

Протягом дії зазначеної постанови у редакції до 27 серпня 2014 року між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), ПАТ «Аграрний фонд» та ПАТ «Київхліб» укладалися тристоронні договори на поставку борошна пшеничного та житнього для виробництва хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом.

Протягом 2015-2016 років жодне підприємство не зверталося для укладання договорів на постачання борошна виробленого із зерна державного інтервенційного фонду для виробництва хліба вагою більш як 500 грамів.

ПАТ «Київхліб» виготовляє хліб вагою більш як 500 грамів з борошна пшеничного вищого, першого і другого сорту та їх суміші, борошна житнього та суміші борошна пшеничного та житнього простої рецептури (борошно, дріжджі, сіль, вода) без додавання цукру, жиру, інших наповнювачів, хліба і хлібобулочних виробів для діабетиків у незначних обсягах та самостійно забезпечує потребу в борошні для вказаної продукції.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Збереження чинного регулювання

Переваги відсутні.

Відсутні.

Застосування ринкових механізмів

Переваги відсутні.

Відсутні.

Обраний спосіб

Причини для відмови відсутні, обрана альтернатива дозволить привести розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 у відповідність до вимог актів Кабінету Міністрів України з питань використання зерна державного інтервенційного фонду.

Відсутні.

 

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Для розв’язання проблеми пропонується прийняття проект розпорядження щодо втрати чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві».

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва) не проводився, оскільки питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, не перевищує 10 відсотків.

Також бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва не передбачаються.

Додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київської міської ради не передбачено.

VIІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта не обмежується у часі, що дасть можливість досягти цілей державного регулювання. Проект регуляторного акта набирає чинності з дня його оприлюднення.

VIІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Прогнозовані показники результативності регуляторного акта:

  • кількість виробленого із зерна державного інтервенційного фонду хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві;
  • кількість поставленого до закладів торговельної мережі хліба та хлібобулочних виробів згідно з асортиментом, що користується найвищим споживчим попитом у місті Києві.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Стосовно регуляторного акта Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) буде здійснено базове відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

У зв’язку з тим, що проект регуляторного акта передбачає втрату чинності розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 квітня 2014 року № 384 «Про затвердження асортименту хліба та хлібобулочних виробів, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві» не потребує проведення повторного та періодичного відстеження його результативності.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку