Головна  →  Оголошення  →  4 серпня 2016

Про конкурс на зайняття вакантної посади директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - головного архітектора міста Києва

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. заповнена особова картка встановленого зразка;
  6. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2015 рік).

Кінцевий термін прийнтяття документів – 25 серпня 2016 року до 18.00 год., за адресою: вул. Хрещатик, 36, управління по роботі з персоналом, кім. 308, тел. (044) 202 74 69

Перелік тестових питань на сайті Нацдерслужби.

Коротка інструкція з проходження тестування.


 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – головного архітектора міста Києва 

 

Загальні умови

 

Посадові обов'язки

Директор Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • здійснює керівництво діяльністю Департаменту, несе персональну відповідальність перед Київським міським головою за виконання покладених на Департамент завдань, а саме: забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території м. Києва, аналіз стану містобудування на території міста, організація розроблення, експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку містобудівних програм, генерального плану міста Києва, іншої містобудівної документації, координація в межах своїх повноважень діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови міста Києва, поліпшення його архітектурного вигляду, забезпечення дотримання законодавства у сфері містобудування, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, організація у межах своїх повноважень охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури та містобудування;
  • затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту, розподіляє обов'язки між заступниками директора Департаменту, керівниками структурних підрозділів Департаменту та визначає ступінь їх відповідальності;
  • затверджує посадові інструкції працівників Департаменту;
  • розпоряджається коштами в межах асигнувань, передбачених у бюджеті міста Києва на розвиток містобудування та архітектури і утримання Департаменту, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
  • видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
  • призначає на посади і звільняє з посад працівників Департаменту;
  • погоджує призначення та звільнення з посад керівників структурних підрозділів містобудування та архітектури районних в місті Києві державних адміністрацій;
  • у межах своїх повноважень координує діяльність структурних підрозділів містобудування та архітектури районних в місті Києві державних адміністрацій, здійснює контроль за їх діяльністю;
  • має право готувати пропозиції щодо скасування наказів керівників структурних підрозділів містобудування та архітектури районних в місті Києві державних адміністрацій, що суперечать законодавству України та актам органів виконавчої влади вищого рівня, рішенням Київської міської ради, бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати з питань, що стосуються компетенції Департаменту;
  • забезпечує комплексне вирішення питань роботи з керівниками комунальних підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та підпорядкованих Департаменту, вносить пропозиції щодо призначення та звільнення їх керівників;
  • відповідає за підготовку, своєчасне погодження та укладення контрактів з директорами підпорядкованих комунальних підприємств. Здійснює аналіз виконання умов та показників укладених контрактів з керівниками цих підприємств, забезпечення своєчасного продовження та розірвання контрактів. 

Умови оплати праці

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» посадовий оклад директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 6892 грн. 00 коп. 

Директору Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюються надбавки та премій відповідно до законодавства України 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

 

Дата, час і місце проведення

конкурсу

Конкурс проводиться за адресою: м. Київ,
вул. Хрещатик, 36 

Конкурс проводиться поетапно:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу – 03.08.2016 року;

2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу – 04.08.2016 року;

3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі – 04.08.2016 – 25.08.2016 року;

4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам – 26.08.2016 - 29.08.2016 року;

5) проведення тестування та визначення його результатів – 30.08.2016 року;

6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів – 02.09.2016 року;

7) проведення співбесіди та визначення її результатів – 05.09.2016 – 07.09.2016 року;

8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата – 09.09.2016 року;

9) оприлюднення результатів конкурсу – 16.09.2016 року.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – головного архітектора міста Києва дата та час п’ятого – восьмого етапів конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пухальська Ольга Анатоліївна, начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), контактний телефон +38 (044) 202-74-69, адреса електронної пошти [email protected]

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3

Володіння державною мовою

Вільне

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

Вища архітектурна освіта

2

Знання законодавства

Знання:

законів України:

  • Конституція України
  • «Про державну службу»
  • «Про запобігання корупції»
  • «Про столицю України – місто-герой Київ»
  • «Про місцеві державні адміністрації»
  • «Про місцеве самоврядування в Україні»
  • «Про основи містобудування»
  • «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення»
  • «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності»
  • «Про архітектурну діяльність»
  • «Про ліцензування видів господарської діяльності»
  • «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»
  • «Про благоустрій населених пунктів»
  • «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»
  •  «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва»
  • «Про регулювання містобудівної діяльності
  • «Про будівельні норми»
  • «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

постанов Кабінету Міністрів України:

  • від 06.04.95 № 244 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності»;
  • від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури»;
  • від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів»;
  • від 13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»;
  • від 27.04.2011 № 557 «Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності»;
  • від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
  • від 23.05.2011 № 549 «Про утворення територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції»;
  • від 23.05.2011 № 553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю»;
  • від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури»;
  • від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації»; від 25.05.2011 № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні»;
  • від 25.05.2011 № 556 «Про Порядок обміну інформацією між містобудівним та державним земельним кадастрами»;
  • від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр»;
  • від 09.06.2011 № 701 «Про затвердження Порядку проведення державної експертизи інвестиційних проектів»;
  • від 05.10.2011 № 1017 «Про затвердження Порядку здійснення контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів»;
  • від 28.12.1992 № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»
  • наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (до 09.12.2010 - Міністерство регіонального розвитку та будівництва України):
  • від 27.01.2009 № 47, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2009 за № 226/16242 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури»;
  • від 16.05.2011 № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.06.2011 за № 651/19389 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів»;
  • від 23.05.2011 № 53, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2011 за № 719/19457 «Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати експертні організації, що здійснюють експертизу проектів будівництва»;
  • від 02.06.2011 № 64, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.2011 за № 781/19519 «Про затвердження Порядку розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту»;
  • від 24.04.2015 № 79, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.05.2015 за № 547/26992 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт»;
  • від 24.06.2011 № 92, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.07.2011 за № 885/19623 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на допрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів»;
  • від 05.07.2011 № 103, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 902/19640 «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки»;
  • від 07.07.2011 № 108, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 903/19641 «Про затвердження Типового положення про архітектурно-містобудівні ради»;
  • від 07.07.2011 № 109, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.07.2011 за № 912/19650 «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст»;
  • наказу Міністерства юстиції України від 06.07.2011 № 1805/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2011 за № 826/19564 «Про затвердження форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта»;

інші підзаконні нормативно-правові акти.

3

Професійні чи технічні знання

Професійні і технічні знання у сферах архітектури, містобудування, містопланування, суміжних сфер. Вміння на практиці застосовувати нормативно-правові акти у сфері професійної діяльності та набуті професійні і технічні знання у сферах архітектури, містобудування, містопланування, суміжних сфер.

4

Спеціальний досвід роботи

Стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Знання програмних комплексів, необхідних для офісної роботи: компоненти Microsoft Office, BIM-програми, AutoCAD та його аналоги, інші графічні програми, вміння працювати з базами даних (зокрема, Черговий кадастровий план міста Києва», МІАС «Містобудівний кадастр» тощо)

6

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;

2)   вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів

7

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) вміння працювати з великими масивами інформації;

5) вміння працювати при багатозадачності;

6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) вміння працювати в команді та керувати командою;

5) мотивування;

6) оцінка і розвиток підлеглих;

7) вміння розв'язання конфліктів

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Перейти до спискуВерсiя для друку