Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифівна платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

Повідомлення про оприлюднення 

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів

на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» 19.08.2016 р. розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 19.08.2016 по 19.09.2016 р.):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected]

 Проект

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я», зареєстрованих в Головному управлінні юстиції у місті Києві 07 жовтня 2014 року за № 40/1093, виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

Голова                                           В. Кличко

***** 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
24 вересня 2014 року № 1056
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
__________________ №_________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

 

Код послуги

Найменування послуги

Тариф
за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненнями громадян, що надаються без направлення лікарів

1.1

001

Прийом лікарем-кардіологом вищої категорії

52,00

1.2

002

Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії

69,40

1.3

003

Консультація завідуючого поліклінікою, лікаря вищої категорії, кандидата медичних наук

76,60

1.4

004

Консультація завідуючого профільного відділення, лікаря вищої категорії, доктора медичних наук

80,30

1.5

005

Консультація лікаря-хірурга вищої категорії

110,70

1.6

006

ЕКГ спокою

58,20

1

2

3

4

1.7

007

Холтерівський моніторинг ЕКГ

218,10

1.8

008

Проба з дозованим фізичним навантаженням на велоергометрі

73,60

1.9

009

Дистанційне ЕКГ-дослідження, включно телеметрія

115,10

1.10

010

Проба з дозованим фізичним навантаженням на тредмілі

160,50

1.11

011

Ехокардіографія з кольоровим картуванням

143,60

1.12

012

Ехокардіографія з доплерівським аналізом

143,60

1.13

013

Трансезофагеальна ехокардіографія

181,10

1.14

014

Вимір артеріального тиску

17,80

1.15

015

Консультація лікаря-функціоналіста для визначення об'єму обстеження та узагальнення виявлених порушень функціонального стану здоров'я

53,20

1.16

016

Проведення інвазійного електрофізіологічного дослідження провідної системи серця (ЕФД) (вартість електрода для ЕФД сплачується додатково)

1892,30

1.17

017

Езофагогастродуоденоскопія

259,90

1.18

018

Трахеобронхоскопія діагностична для дорослих

238,10

1.19

019

Проведення зондування порожнин серця та магістральних судин

8536,40

1.20

020

Рентгенографія органів грудної клітки

100,10

1.21

021

Аортокоронаровентрикулографія

8916,60

1.22

022

Заочна консультація поданих рентгенограм з оформленням протоколу

90,80

1.23

023

Флюорографія органів грудної клітки

30,00

1.24

024

Магнітно-резонансна томографія головного мозку без внутрішньовенного контрастування

754,80

1.25

025

Магнітно-резонансна томографія головного мозку з внутрішньовенним підсиленням струйно

7441,80

1.26

026

Магнітно-резонансна томографія головного мозку з судинами без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.27

027

Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування

714,10

1.28

028

Магнітно-резонансна томографія грудного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування

714,10

1.29

029

Магнітно-резонансна томографія попереково-крижового відділу хребта без внутрішньовенного контрастування

714,10

1

2

3

4

1.30

030

Магнітно-резонансна томографія серця з внутрішньовенним підсиленням струйно

7441,80

1.31

031

Магнітно-резонансна томографія органів грудної порожнини з внутрішньовенним підсиленням струйно

7441,80

1.32

032

Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини з внутрішньовенним підсиленням струйно

7441,80

1.33

033

Магнітно-резонансна томографія органів грудної порожнини без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.34

034

Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.35

035

Магнітно-резонансна томографія колінного суглоба без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.36

036

Магнітно-резонансна томографія кісток таза і тазостегнових суглобів без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.37

037

Магнітно-резонансна томографія гомілковостопного суглоба без внутрішньовенного контрастування

817,60

1.38

038

Комп'ютерно-томографічна коронографія з контрастним підсиленням

3353,30

1.39

039

Взяття біопроб крові з пальця на загальний аналіз крові (5 показників: Нв, еритроцити, лейкоцити, лейкоцитарна формула, ШОЕ) - дорослим

8,40

1.40

040

Клінічний аналіз крові на автоматичному гематологічному аналізаторі (12 показників)

19,30

1.41

041

Визначення гемоглобіну гемоглобінціанідним методом

9,00

1.42

042

Підрахунок лейкоцитарної формули з описуванням морфології клітинних елементів крові

49,20

1.43

043

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

6,30

1.44

044

Визначення загального білку сироватки крові на рефрактометрі

2,50

1.45

045

Визначення білірубіну та його фракцій в сироватці крові (метод Єндрашика)

37,90

1.46

046

Визначення калію в сироватці та плазмі крові на аналізаторі

17,90

1.47

047

Визначення креатиніну в сироватці крові за методикою кольорової реакції Яффе

107,80

1

2

3

4

1.48

048

Визначення натрію в сироватці крові та плазмі на аналізаторі

17,10

1.49

049

Визначення споживання протромбіну

138,90

1.50

050

Визначення тригліцеридів у сироватці крові

210,30

1.51

051

Визначення загального холестерину (холестеролу) в сироватці крові (метод Ільку)

165,60

1.52

052

Визначення глюкози в капілярній крові

17,90

1.53

053

Визначення кількості тромбоцитів

143,30

1.54

054

Визначення групи крові за системою АВО в капілярній крові

35,20

1.55

055

Визначення групи крові за системою АВО в венозній крові

33,30

1.56

056

Визначення резус-фактора в капілярній крові по антигенам «Д» і «ДСЕ»

46,30

1.57

057

Визначення резус-фактора в венозній крові

40,00

1.58

058

Визначення антитіл до резус-фактора - гемаглютиніни

36,90

1.59

059

Визначення резус-фактора з желатиною одиничне

31,50

1.60

060

Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу

76,10

1.61

061

Знаходження поверхневого антигену вірусного гепатиту B методом ІФА на імунологічному аналізаторі

150,70

1.62

062

Визначення корових антитіл (комплексних) до вірусного гепатиту B методом ІФА на імунологічному аналізаторі

91,40

1.63

063

Визначення активності аланінамінотрансферази методом Райтмана та Френкеля

28,40

1.64

064

Виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 методом ІФА на імунологічному аналізаторі (з лунками вітчизняного виробництва)

163,00

1.65

065

Знаходження антитіла до вірусу гепатиту С методом ІФА на імунологічному аналізаторі

142,70

1.66

066

Імуноферментний аналіз крові для визначення антитіл до структурних та неструктурних білків гепатиту С (білки NS3, NS4, NS5, HCV core Ag)

142,20

1.67

067

Імуноферментний аналіз крові для визначення антитіл до збудника сифілісу

 

141,00

1.68

068

Імуноферментний аналіз крові для визначення антитіл до збудника сифілісу в реакції мікропреципітації з кардіоліпіновим антигеном

 

28,40

1

2

3

4

1.69

069

Клінічний аналіз крові на автоматичному гематологічному аналізаторі SWELAB ALFA (20 показників)

131,70

1.70

070

Визначення наявності Келл-антигену за допомогою цоліклонів

72,50

1.71

071

Дослідження крові на сифіліс за допомогою швидких тестів

158,40

1.72

072

Дослідження крові на ВІЛ інфекції за допомогою швидких тестів

147,30

1.73

073

Дослідження крові на гепатит В за допомогою швидких тестів

147,30

1.74

074

Дослідження крові на гепатит С за допомогою швидких тестів

147,30

1.75

075

Дослідження крові на НВСоrе-антиген за допомогою швидких тестів

147,30

1.76

076

Визначення рівня гемоглобіну та гематокриту

49,40

1.77

077

Знаходження кетонових тіл в сечі - експрес-тест

6,80

1.78

078

Визначення кетонових (ацетонових) тіл (якісна проба)

9,00

1.79

079

Визначення жовчних пігментів в сечі за допомогою проби Розіна

10,40

1.80

080

Визначення кількості сечі, кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (PH)

12,60

1.81

081

Визначення цукру в сечі (якісна проба)

4,70

1.82

082

Визначення цукру в сечі (кількісне)

15,10

1.83

083

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при патології (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі)

23,40

1.84

084

Мікроскопічне дослідження осаду сечі орієнтовним методом

8,20

1.85

085

Визначення білку в сечі (якісна проба)

5,30

1.86

086

Визначення білку в сечі (кількісне)

15,60

1.87

087

Визначення реакції сечі

2,10

1.88

088

Визначення питомої ваги сечі

2,10

2. Медичне обслуговування за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

2.1

089

Венопункція (забір крові з вени для кількох показників)

15,80

2.2

090

Венесекція

270,80

2.3

091

Артеріопункція

23,10

2.4

092

Артеріосекція

258,10

1

2

3

4

2.5

093

Ін’єкція внутрішньом'язова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

8,60

2.6

094

Ін’єкція внутрішньовенна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

18,30

2.7

095

Ін’єкція внутрішньовенна краплинна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

104,70

2.8

096

Проба алергічна, внутрішньошкірна

19,60

2.9

097

Накладання швів

88,40

2.10

098

Зняття швів

46,10

2.11

099

Проведення донорської процедури автоматичного плазмаферезу

2115,40

2.12

100

Постуральний дренаж

47,10

2.13

101

Пальпація та аускультація судин

18,40

2.14

102

Аускультація серця, легенів

5,20

2.15

103

Санація бронхіального дерева

64,20

2.16

104

Процедури лікувальної гімнастики для терапевтичних хворих при гострому захворюванні чи загостренні хронічного захворювання та ліжковому режимі

27,90

2.17

105

Дихальні вправи

18,60

2.18

106

Огляд донора лікарем-терапевтом

29,90

2.19

107

Забір крові в гемакони у донора (450мл+300+40мл)

364,60

2.20

108

Забір плазми в Plasmacell-C у донора

1621,90

2.21

109

Проведення процедури аферезу тромбоцитів на апараті «Amicus» - одна доза (2х1011 в 300 мл плазми)

9754,20

2.22

110

Проведення процедури аферезу тромбоцитів на апараті «Spectra Optia» (одна доза)

14486,00

2.23

111

Проведення процедури каскадної плазмофільтрації на апараті «Spectra Optia»

15293,20

2.24

112

Проведення процедури одноразового плазмообміну на апараті «Spectra Optia»

12091,20

2.25

113

Проведення процедури дворазового плазмообміну на апараті «Spectra Optia»

16551,80

2.26

114

Приготування відмитих донорських еритроцитів (один літр)

870,60

 Керівник апарату                                     В. Бондаренко


 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти».

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)«Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України», яким встановлюється 114 тарифів (із яких під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» підпадає лише 26 послуг, тарифи на які переглядаються). При цьому, з урахуванням вимог нормопроектувальної техніки тарифи на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України», видаються у новій редакції.

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352, та Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114.

Діючі на сьогоднішній день тарифи на платні медичні послуги, були розраховані на основі фактичних витрат за 2013 рік, і не враховують темпи зростання накладних витрат на комунальні послуги, підвищення заробітної плати працівників, зростання вартості лікарських засобів і виробів медичного призначення тощо.

За період дії тарифів зазнали об’єктивних змін основні чинники формування собівартості платних послуг:

 

Найменування

Основні складові собівартості послуги

Підвищення

в діючих тарифах, грн

в проектованих тарифах, грн

1.

Мінімальна заробітна плата

1147

1450

1,26 рази

2.

Посадовий оклад (тарифна ставка)

1905

2690

1,41рази

3.

3.1.

Тарифи на комунальні послуги:

-водопостачання та

водовідведення, 1 куб.м

4,39

7,24

1,65 рази

3.2.

- електроенергія, 100 кВт

103,24

152,08

1,47 рази

3.3.

- природний газ, 1000 куб.м

3459,0

6600,0

1,9 рази

4.

Лікарські засоби і вироби медичного призначення

Так, наприклад,

 

 

 

«Диклофенак» 75 мг, амп.

0,92

2,28

2,5 рази

«Допмін» 4% 5,0 мл, амп.

15,86

45,00

2,8 рази

«Зинацеф» 1,5 г, флакон

16,60

64,57

3,9 рази

«Комплект для аферезу «AMICUS» з одноголковим доступом та конектором для введення стабілізуючого розчину для тромбоцитів»

1900,00

7650,00

4,0 рази

Набір для визначення тригліцеридів»л

2,00

5,49

2,7 рази

 

Проведені розрахунки показали, що зростання вказаних витрат значно вплинуло на збільшення собівартості послуг.

Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проектом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи тощо та прибутку.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на послуги¸ які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України», на економічно обґрунтованому рівню.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. Різниця в тарифах на однакові медичні послуги становить від кількох процентів до кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним державним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні державні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Відміна державного регулювання тарифів на послуги, які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

Альтернатива 2

Залишити розмір тарифів на послуги, які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України», без змін

Альтернатива 3

Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає встановлення тарифів, які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України», на економічно обґрунтованому рівні

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Зобов’язання міського бюджету щодо часткового покриття витрат закладу за надання послуг з медичного обслуговування за рахунок загального фонду бюджету замість спрямування цих коштів на придбання нового обладнання та устаткування, підвищення кваліфікації фахівців тощо

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Х

Х

Х

5

5

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

 

100

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Неконтрольоване підвищення установою тарифів за надані послуги

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для установи відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги з медичного обслуговування в меншому розмірі

Збиткова діяльність установи як суб’єкта господарювання

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для установи: приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для установи – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому установа може зазначити додаткові витрати.

Для інших суб’єктів господарювання – збільшаться у зв’язку із підвищенням вартості послуг

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

 

Враховуючи, що при встановленні запропонованих тарифів на нові послуги заклад матиме змогу покривати всі витрати по їх наданню, покращувати кваліфікаційний рівень фахівців та забезпечувати необхідний рівень матеріально-технічного забезпечення, єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми є видання зазначеного регуляторного акту.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству та сприяє покращенню результатів фінансово-господарської діяльності установи.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Зазначена форма державного регулювання немає альтернатив оскільки згідно із ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» Кабінет Міністрів України у сфері ціноутворення здійснює державне регулювання цін, визначає повноваження органів виконавчої влади щодо формування, встановлення
та застосування цін. Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Отже, за вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» на економічно обґрунтованому рівні.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

3

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладу охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Необґрунтоване підвищення тарифів, непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Прозорий механізм застосування тарифів

Збиткова діяльність установи, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не суперечить чинному законодавству, але не враховує інтереси держави в повному обсязі

Альтернатива 3

Приведення розмірів тарифів до економічно обґрунтованого рівня; забезпечення досягнення цілей державного регулювання;

прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; повністю відповідає потребам вирішення проблеми

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування за економічно обґрунтованому рівні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності установи

Х

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Вирішення проблеми збитковості тарифів на платні медичні послуги, які надає Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» шляхом встановлення на зазначені послуги економічно обґрунтованих тарифів згідно з вимогами законодавства.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

  • заробітна плата основного медичного персоналу;
  • премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
  • нарахування на заробітну плату;
  • матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
  • інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
  • загальновиробничі витрати;
  • адміністративні витрати;
  • прибуток.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 19 серпня 2016 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kiencity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

На сьогодні Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України є науковим та лікувально-профілактичним закладом, заснованим на державній власності та підпорядкованим Національній академії медичних наук України.

Установа має ліцензії Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику № 80 від 19 лютого 2015 року серія АЕ № 638219, а також на переробку донорської крові та її компонентів, виготовлення з них препаратів, крім діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини № 55 від 04 липня 2012 року серія АВ № 611980.

Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги маже бути переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

 

Обєкт впливу

Витрати

Вигоди

1

Держава;

виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

Витрат не зазнає

Витрат не зазнає

 

Дотримання вимог діючого законодавства стосовно процедури прийняття регуляторного акта, виконання повноважень, наданих Урядом щодо державного регулювання цін/тарифів

2

Суб’єкт господарювання – Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

Відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифів за надані послуги у разі зміни економічних умов

Поповнення бюджетних призначень, фінансовий стан закладу буде покращуватись, гарантовано покриття всіх витрат від надання послуг. Отриманий прибуток буде спрямовано на удосконалення матеріально-технічної бази установи, підвищення рівня заробітної плати працівників закладу охорони здоров’я згідно з урядовими рішеннями та відповідними наказами Міністерства охорони здоров’я України

3

Споживачі:

населення;

суб'єкти господарювання

Оплати за отримані послуги за економічно обґрунтованими тарифами

Прозорість, забезпечення стабільного економічно обґрунтованого рівня тарифів, участь у обговоренні проекту регуляторного акта, надання пропозицій та зауважень.

 

До аналізу регуляторного впливу розроблено додаток 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- розмір надходжень до бюджетів різного рівня - передбачається зростання відрахувань до бюджетів різних рівнів унаслідок стабільної роботи лікувально-профілактичних установ за рахунок збільшення бази оподаткування;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту, яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 державного закладу, а саме для Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»;

- кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами - 1 суб’єкт господарювання, 4 страхові організації;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно) - близько 220;

- прогнозований розмір надходжень від надання платних послуг –2,1 млн.грн;

- час на виконання вимог акта суб’єктами господарювання та фізичними особами не витрачається; розмір коштів, що витрачається суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаний з виконанням вимог акта, у порівнянні з відповідними тарифами, що діють в аналогічних медичних закладах, практично не зміниться;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 19 серпня 2016 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected]. До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються Державною установою «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України» буде опубліковано у газеті «Хрещатик» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи.


 

 


ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 серпня 2016 року по 15 серпня 2016 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова Національної академії медичних наук України»

 

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами буде здійснювати 1 суб’єкт господарювання і 4 страхові організації. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано близько 220 послуг

3

Телефонні розмови

- із суб’єктами господарювання:

1.Центральний клінічний госпіталь Державної прикордонної служби України;

2.ПрАТ «СК «КД Життя»;

3. ПрАТ «СК Арсенал страхування»;

4.СК «Домінанта»;

5.НАСК «Оранта»

5

Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання 5 одиниць, у тому числі малого підприємництва - 0 одиниць та мікро-підприємництва 5 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

При проведенні розрахунку витрат необхідно прийняти до уваги той факт, що протягом дії тарифів, які на даний час встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056 «Про встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються лікувально-профілактичними державними закладами охорони здоров’я», установа не співпрацювала з суб’єктами господарювання та страховими організаціями та не надала жодної платної медичної послуги.

 

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

 

38039,3

 

38039,3

 

371068,5

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

 

38039,3

 

38039,3

 

371068,5

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

5

5

5

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

371068,5

371068,5

1855742,5

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1450,00/161,1/60х30хв=4,50грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 1932,7год./12 = =161,1год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

1450,00/161,1/60х60хв=9,00грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год),

60хв - витрати часу на оформлення списків, видача направлень, заповнення документації, здійснення оплати

 

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

13,50

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

5

5

5

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

67,5

Х

Х

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий)

 

За п'ять років

 

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

371068,5

1855742,5

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

67,5

Х

 

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

371136,0

1855742,5

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

371136,0

1855742,5

 

Перейти до спискуВерсiя для друку