Проект рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до ст.ст.9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності » та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань Головне управління транспорту та зв’язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві».

Головний розробник проекту: Головне управління транспорту та зв’язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві» розміщений в мережі Інтернет за адресою: www. kievcity.gov.ua.

Мета проекту рішення:

Метою наказу є обмеження заїзду вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонни в межі міста Києва з 07.00 год. до 20.00 год. по просп. М. Бажана, Південному мостовому переходу, просп. Ватутіна, Московському мосту, просп. Московському, просп. Броварському, Набережному шосе, вул. Набережно-Хрещатицькій, проспекту Возз’єднання, мосту ім. Б.Патона, бульв. Дружби Народів, площа Московська, Червонозоряний проспект, просп. Червонозоряний, просп. Повітрофлотський, та Повітрофлотський шляхопровід в години «пік» в період з 7.00 год. до 10.00 год. та з 16.00 год. до 20.00 год. та обмежити в’їзд вантажних автомобілів і транспортних засобів з загальною масою понад 4,5 тонни ( якщо дорожніми знаками не обумовлено іншого), а також тракторів, самохідних машин і механізмів (крім автомобілів та оперативних служб та спецмашин), в центральну частину міста Києва, обмежену наступними вулицями та площами:

Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал - вул. Набережно - Хрещатицька - Набережне шосе – бульв. Дружби народів - площа Московська – просп. Червонозоряний – просп. Повітрофлотський – Повітрофлотський шляхопровід.

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 місяця з 29.01.13  до 01.03.13 у письмовому або електронному вигляді за адресами:

Поштова адреса: 01030, м. Київ, вул.Леонтовича,6 – Головне управління транспорту та зв’язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); тел. 278 22 41, факс 270-64-98;

Електронна адреса: [email protected]

 

Проект

На виконання п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ», відповідно до положень ст. ст. 5, 6, 9 Закону України «Про дорожній рух», керуючись ст. ст. 19, 20, 21 Закону України «Про автомобільні дороги» та враховуючи Закон України «Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів», з метою створення належних умов для діяльності у місті центральних органів державної влади, офіційних представництв іноземних держав і міжнародних організацій, установ і закладів науки, освіти, охорони здоров'я, культури і спорту, покращення екологічного стану центральної частини міста, а також поліпшення організації дорожнього руху та підвищення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Обмежити заїзд вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонни в межі міста Києва з 07.00 год. до 20.00 год., крім автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні.

Заїзд в межі міста Києва автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні, дозволити з 10.00 год. до 17.00 год. при наявності у водіїв міжнародної товарно-транспортної накладної "CMR" або книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) та обладнання автопоїздів знаком "TIR".

2. Рух транзитного вантажного транспорту територією міста Києва дозволити з 20.00 год. до 07.00 год. лише по просп. М. Бажана, Південному мостовому переходу, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, площі Одеській, Великій Кільцевій дорозі, просп. Академіка Палладіна, вул. Міській, Гостомельському шосе, Новій дорозі (Київського міського напівкільця), просп. Мінському, площі Т. Шевченка, вул. Полярній, вул. Богатирській, площі Тульській, просп. Московському, просп. Генерала Ватутіна, площі Керченській, вул. Братиславській, просп. Броварському.

3. Обмежити заїзд вантажних транспортних засобів з дозволеною максимальною загальною масою понад 4,5 тонни (якщо дорожніми знаками не обумовлено іншого), а також тракторів, самохідних машин і механізмів (крім автомобілів аварійних, спеціальних та оперативних служб) в центральну частину міста Києва, в межах наступних вулиць і площ:

Повітрофлотський шляхопровід – вул. Чорновола – вул. Глибочицька – вул. Верхній (Нижній) Вал – вул. Набережно - Хрещатицька – Набережне шосе – бульв. Дружби народів – площа Московська – просп. Червонозоряний – просп. Повітрофлотський – Повітрофлотський шляхопровід згідно робочого проекту «Обмеження руху вантажного автотранспорту в м. Києві», розробленого інститутом «Київдормістпроект» АТ «Київпроект» та погодженого УДАІ ГУ МВС України в м. Києві та Головним управлінням транспорту та зв’язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

4. Комунальному підприємству «Київдорсервіс»:

4.1. Забезпечити опрацювання звернень замовників, розробки маршрутів руху, виготовлення спеціальних перепусток, оформлення документів для заїзду вантажних автомобілів та самохідних машин і механізмів в центральну частину міста.

5. Просити Головне управління МВС України в м. Києві здійснювати постійний контроль за виконанням пунктів 1, 2, 3 цього розпорядження.

6. Керівникам підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, які мають вантажні автомобілі та механічні транспортні засоби, провести з водіями цих транспортних засобів роз'яснювальну роботу та забезпечити виконання цього розпорядження.

7. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження

8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

 

Заступник міського голови –
секретар Київради                                              Г. Герега

 

 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві» розроблений відповідно до Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ», Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільні дороги» та враховуючи Закон України «Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів».

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання.

Проект рішення розробляється у зв’язку з необхідністю обмеження заїзду вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонни в межі міста Києва з 07.00 год. до 20.00 год. по просп. М. Бажана, Південному мостовому переходу, просп. Ватутіна, Московському мосту, просп. Московському, просп. Броварському, Набережному шосе, вул. Набережно-Хрещатицькій, проспекту Возз’єднання, мосту ім. Б.Патона, бульв. Дружби Народів, площа Московська, Червонозоряний проспект, просп. Червонозоряний, просп. Повітрофлотський, та Повітрофлотський шляхопровід в години «пік» в період з 7.00 год. до 10.00 год. та з 16.00 год. до 20.00 год. та обмежити в’їзд вантажних автомобілів і транспортних засобів з загальною масою понад 4,5 тонни ( якщо дорожніми знаками не обумовлено іншого), а також тракторів, самохідних машин і механізмів (крім автомобілів та оперативних служб та спецмашин), в центральну частину міста Києва, обмежену наступними вулицями та площами:

Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал - вул. Набережно - Хрещатицька - Набережне шосе – бульв. Дружби народів - площа Московська – просп. Червонозоряний – просп. Повітрофлотський – Повітрофлотський шляхопровід.

2. Цілі державного регулювання.

Проект рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві» розроблено з метою поліпшення організації дорожнього руху та його безпеки, покращення екологічного стану центральної частини міста, підвищення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва, а також створення належних умов для діяльності у місті центральних органів державної влади, офіційних представництв іноземних держав і міжнародних організацій, установ і закладів науки, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Розв’язання вищезазначеної проблеми можливе шляхом прийняття проекту рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві».

Іншим способом розв’язання вищезазначеної проблеми є можливість не затверджувати проект рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві», але у даному випадку буде відсутнє правове регулювання заїзду вантажного автотранспорту до міста Києва.

Враховуючи вищевикладене, єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми можливо лише шляхом прийняття проекту рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві».

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв'язання проблеми.

Розв'язати вищезазначені проблеми можливо шляхом прийняття проекту рішення Київської міської ради «Про деякі заходи щодо впорядкування руху вантажного транспорту в м. Києві».

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

Проектом рішення передбачається обмеження заїзду вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонни в межі міста Києва з 07.00 год. до 20.00 год. по просп. М. Бажана, Південному мостовому переходу, просп. Ватутіна, Московському мосту, просп. Московському, просп. Броварському, Набережному шосе, вул. Набережно-Хрещатицькій, проспекту Возз’єднання, мосту ім. Б.Патона, бульв. Дружби Народів, площа Московська, Червонозоряний проспект, просп. Червонозоряний, просп. Повітрофлотський, та Повітрофлотський шляхопровід в години «пік» в період з 7.00 год. до 10.00 год. та з 16.00 год. до 20.00 год. та обмежити в’їзд вантажних автомобілів і транспортних засобів з загальною масою понад 4,5 тонни ( якщо дорожніми знаками не обумовлено іншого), а також тракторів, самохідних машин і механізмів (крім автомобілів та оперативних служб та спецмашин), в центральну частину міста Києва, обмежену наступними вулицями та площами:

Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал - вул. Набережно - Хрещатицька - Набережне шосе – бульв. Дружби народів - площа Московська – просп. Червонозоряний – просп. Повітрофлотський – Повітрофлотський шляхопровід.

Проект наказу не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

В результаті прийняття проекту наказу очікуються такі позитивні фактори, як:

- забезпечення на належному рівні заходів з організації дорожнього руху, роботи громадського транспорту загального користування, паркування, безпеки руху транспорту, пішоходів та інших питань дорожньо-транспортного комплексу міста Києва.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та втрат.

З прийняттям регуляторного акту:

- буде приведено до вимог чинного законодавства України нормативно-правові акти Головного управління транспорту та зв’язку Київської міської державної адміністрації.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси держави

Забезпечення організації дорожнього руху, роботи громадського транспорту загального користування, паркування, безпеки руху транспорту

Відсутні

Інтереси суб’єктів господарювання

Покращення екологічного стану центральної частини міста, а також поліпшення організації дорожнього руху та підвищення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва

Відсутні

Інтереси громадян

Покращення екологічного стану центральної частини міста, а також поліпшення організації дорожнього руху та підвищення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі м. Києва

Відсутні

 

7. Строк дії регуляторного акта.

Постійно з дня опублікування.

8. Показники результативності регуляторного акта.

В результаті прийняття проекту наказу очікуються такі позитивні фактори, як:

-         розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта – необмежений.

-         кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта - необмежена;

-         розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта – відсутні;

-         рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта - необмежений.

Якісні показники:

- рівень безпечності пасажирських перевезень автомобільним транспортом;

- задоволення попиту населення на якісні та безпечні перевезення.

Кількісні показники:

- кількість скарг та відгуків суб’єктів господарської діяльності, звернень громадян до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на запровадження на практиці даного регуляторного акту як позитивного, так і негативного характеру, що дасть змогу сформувати точку зору суспільства на дану проблематику;

- кількість спорів, що виникатимуть внаслідок запровадження на практиці регуляторного акта, та про які стане відомо розробнику.

9. Заходи, за допомогою яких здійснюється відстеження результативності акта.

Передбачається проведення базового та повторного відстеження результативності рішення.

Базове відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься до набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності зазначеним регуляторним актом та проведення його державної реєстрації.

Перейти до спискуВерсiя для друку