Головна  →  Оголошення  →  14 вересня 2016

Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади першого заступника голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади першого заступника голови Печерської  районної в місті Києві державної адміністрації

 

 

Загальні умови

 

Посадові обов'язки

Організовує виконання рішень вищих органів виконавчої влади і управління, розпоряджень голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації з питань надзвичайних ситуацій та техногенно-екологічної безпеки, охорони праці, екології, соціального захисту населення, роботи з молоддю, роботи закладів культури, діяльності закладів освіти, з питань охорони здоров’я, здійснення шефських зв'язків з військовими частинами.

Виконує окремі доручення голови райдержадміністрації з інших питань.

Є розпорядником інформації та організовує і координує роботу з питань:

в межах компетенції забезпечення виконання законодавства з питань охорони праці;

в межах компетенції забезпечення виконання природоохоронного законодавства, в частині ліквідації несанкціонованих звалищ, які утворюються на території району;

надзвичайних ситуацій та техногенно-екологічної безпеки;

діяльність закладів культури;

робота з молоддю, розвиток фізкультури та спорту;

робота з неповнолітніми;

організація опіки і піклування;

зв’язки з вищими та професійно-технічними закладами, що розташовані на території району;

оздоровлення дітей та підлітків;

охорона пам’яток історії і культури;

організація роботи районної призовної комісії;

організація соціального захисту населення та захисту постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС;

прийняття, розподіл і контроль за використанням гуманітарної допомоги;

організація впровадження тендерної політики та здійснення тендерного моніторингу;

робота з громадськими організаціями, які об’єднують громадян, що потребують соціального захисту;

здійснення програм організації зайнятості працевлаштування, професійної підготовки населення;

розвитку міжнародних зв’язків та туризму;

діяльність загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів;

готує матеріали і бере участь в роботі балансової комісії при розгляді роботи підприємств за своїми напрямками роботи;

готує розділ до програми соціально-економічного розвитку району відповідно до напрямків своєї роботи;

організації роботи по наданню допомоги підшефним військовим частинам;

медичного обслуговування населення району та діяльності санепідемслужби;

контролю за орендою нерухомого майна в закладах охорони здоров’я, освіти, культури та соціальної сфери;

опрацювання питань погодження головою райдержадміністрації призначення та звільнення керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.

здійснює державну політику у сфері охорони державної таємниці в межах своїх повноважень передбачених законом, організовує реалізацію заходів з мобілізаційної підготовки і цивільного захисту;

приймає участь у розробці документів мобілізаційного плану району за напрямками діяльності в межах повноважень. Бере участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану району. Здійснює державну політику у сфері охорони державної таємниці.

бере участь у розробці нормативно-правових актів райдержадміністрації.

Безпосередньо підпорядковані першому заступнику голови райдержадміністрації:

сектор з питань охорони праці;

сектор екології;

відділ з питань надзвичайних ситуацій;

управління охорони здоров’я;

управління освіти та інноваційного розвитку;

управління праці та соціального захисту населення;

відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини;

відділ у справах сім’ї, молоді та спорту;

служба у справах дітей;

Печерський районний у м. Києві центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Безпосередньо спрямовує, координує і контролює діяльність:

закладів освіти;

установ культури;

установ фізичної культури та спорту,

районного спортивно-технічного центру «Печерський» товариства сприяння обороні України»;

ради багатодітних;

ради ветеранів району;

громадських формувань, об’єднань гуманітарного спрямування;

спілки жінок району;

тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій та інших соціальних виплат;

центру зайнятості населення.

Координує роботу безпосередньо підпорядкованих управлінь та відділів для вирішення проблем району з міськими організаціями:

міським управлінням Пенсійного фонду України;

департаментом культури;

управлінням охорони культурної спадщини;

департаментом освіти і науки, молоді та спорту;

службою в справах дітей;

департаментом суспільних комунікацій;

департаментом соціальної політики;

міським військовим комісаріатом з питань приписки і призову юнаків;

управлінням туризму;

науково-дослідними інститутами гуманітарного спрямування;

Київським міським центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

департаментом охорони здоров’я;

головним управлінням Держсанепідслужби у                      м. Києві.

сектором з питань охорони праці міськдержадміністрації.

Представляє районну державну адміністрацію в міській комісіях:

координаційній раді у справах дітей;

постійній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та з надзвичайних ситуацій;

колегії управління освіти і науки, культури, фізичної культури і спорту

надзвичайній протиепідемічній комісії.

Підписує відповіді розпорядника інформації згідно розподілу обов’язків або доручень голови, аналізує та підписує інформації, довідки, листи, підготовлені у структурних підрозділах райдержадміністрації з питань охорони праці, екології, діяльності закладів освіти, з питань соціального захисту населення, роботи з молоддю, роботи закладів культури, з питань надзвичайних ситуацій, охорони здоров’я, шефства над ВМС ЗС України.

Готує проекти розпоряджень районної державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

У разі відсутності голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації виконує його обов’язки.

На час відсутності першого заступника голови райдержадміністрації виконання його обов’язків покладається на заступника голови райдержадміністрації.

Умови оплати праці

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» посадовий оклад першого заступника голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації складає 7754 грн. 00 коп.

Першому заступнику голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації встановлюються надбавки та премії відповідно до законодавства України. 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться за адресою: м. Київ,               вул. Хрещатик, 36.

Конкурс проводиться поетапно:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу – 13.09.2016 року;

2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу – 14.09.2016 року;

3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі – 15.09.2016 – 03.10.2016 року;

4) розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам – 19.09.2016 – 06.10.2016 року (документи розглядаються по мірі надходження протягом  03 днів з дня надходження з наступним повідомленням про результати в той самий строк);

5) проведення тестування та визначення його результатів – 07.10.2016 року;

6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів – 11.10.2016 року;

7) проведення співбесіди та визначення її результатів – 17.10.2016;

8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата – 18.10.2016 року;

9) оприлюднення результатів конкурсу – 19.10.2016 року.

За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантної посади першого заступника голови Печерської районної в місті Києві державної адміністрації дата та час п’ятого – восьмого етапів конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Синяк Любов Володимирівна, заступник керівника апарату - начальник відділу з питань кадрової роботи та державної служби Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Контактний телефон +38 (044) 280-74-97,

адреса електронної пошти [email protected]

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

 

1

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3

Володіння державною мовою

Вільне

 

Спеціальні вимоги

 

1

Освіта

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр».

2

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

законів України:

«Про державну службу»;

«Про запобігання корупції»;

«Про місцеві державні адміністрації»;

підзаконні нормативно-правові акти.

3

Професійні чи технічні знання

Професійні і технічні знання у сферах розвитку державної служби, державного управління або управління людськими ресурсами, сприяння упровадженню принципів належного врядування. Вміння на практиці застосовувати нормативно-правові акти цих сферах.

4

Спеціальний досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Знання програмних комплексів, необхідних для офісної роботи: компоненти Microsoft Office, інтернет-браузери, системи електронного документообігу.

6

Лідерство

1)                ведення ділових переговорів;

2)                вміння обґрунтовувати власну позицію;

3) досягнення кінцевих результатів

7

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

4) вміння працювати з великими масивами інформації;

5) вміння працювати при багатозадачності;

6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;

2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

3) відкритість

9

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;

2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3) оцінка ефективності здійснених змін

10

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) вміння працювати в команді та керувати командою;

5) мотивування;

6) оцінка і розвиток підлеглих;

7) вміння розв'язання конфліктів

11

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях

Перейти до спискуВерсiя для друку