Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я»

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я» 20 вересня 2016 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 20.09.2016 по 20.10.2016 р.):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected].

Проект

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг за нозологіями та послуг, що входять до їх складу:

1. Доповнити розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 07 липня 2015 року за № 76/1187, новим пунктом 7 такого змісту:

«7. Встановити Тарифи на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надає Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока», що додаються.».

У зв’язку з цим пункти 7-8 вважати відповідно пунктами 8-9.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

Голова                                                 В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11 червня 2015 року № 557
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
__________________ №_________)

Тарифи
на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надає Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока»

 

Код

Найменування

Термін лікування (діб)

Тариф,

грн (без ПДВ)

1

2

3

4

5

Медичне обслуговування за договорами із суб'єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

1

НОЗ_01

Стареча катаракта (Початкова стареча катаракта. Стареча ядерна катаракта. Інша стареча катаракта. Стареча катаракта, неуточнена) (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2926,30

2

НОЗ_02

Дитяча, юнацька і пресенільна катаракта (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2498,20

1

2

3

4

5

3

НОЗ_03

Травматична катаракта (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

3248,70

4

НОЗ_04

Вторинна катаракта (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

2

1270,90

5

НОЗ_05

Інші хвороби кришталика (Афакія. Вивих кришталика. Підвивих кришталика. Інші уточнені хвороби кришталика. Хвороби кришталика, неуточнені) (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2730,90

6

НОЗ_06

Інші катаракти (Катаракта з ускладненням. Інша уточнена катаракта. Катаракта, неуточнена). Катаракта та інші ураження кришталика при хворобах, класифікованих в інших рубриках (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2828,10

7

НОЗ_07

Хвороби склери. Кератит. Рубцi i помутнiння рогiвки. Iншi хвороби рогiвки. Ураження склери i рогiвки при хворобах, класифiкованих в iнших рубриках (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2551,60

8

НОЗ_08

Вiдшарування та розриви сiткiвки (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2958,60

9

НОЗ_09

Оклюзії судин сітківки. Iншi хвороби сiткiвки. Ураження сітківки при хворобах, класифiкованих в інших рубриках (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2582,20

10

НОЗ_10

Iридоциклiт. Iншi хвороби райдужної оболонки та цилiарного тiла. Ураження райдужної оболонки та цилiар­ного тiла при хворобах, класифiкованих в iнших рубриках (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

3048,80

11

НОЗ_11

Глаукома. Глаукома при хворобах, класифiкованих в iнших рубриках (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

3

2475,40

1

2

3

4

5

12

НОЗ_12

Хвороби очного яблука (Гнiйний ендофтальмiт. Iншi ендофтальмiти. Дегенеративна мiопiя. Iншi дегенеративнi хвороби очного яблука. Гiпотонiя ока. Iншi хвороби очного яблука) (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2801,00

13

НОЗ_13

Паралiтична косоокiсть. Iнші форми косоокості. Iншi порушення співдружнього руху очей (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

2

1383,50

14

НОЗ_14

Травма ока та орбіти (очної ямки). Стороннє тiло в зовнішній частині ока (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

4

2759,90

15

НОЗ_15

Злоякiсне новоутворення ока та його придаткiв. Доброякiсне новоутворення ока та його придаткового апарату (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

3

2163,30

16

НОЗ_16

Iншi хвороби кон'юнктиви (Птеригiй. Кон'юнктивальні переродження та відкладення. Кон'юнктивальнi рубці. Iншi кон'юнктивальні судинні хвороби та кісти) (вартість оперативного втручання сплачується додатково)

3

1233,60

17

078

Поверхнева кератопластика

-

1084,70

18

079

Наскрізна кератопластика

-

1086,10

19

080

Заміна скловидного тіла

-

1605,70

20

081

Передня вітректомія

-

1433,00

21

082

Задня вітректомія

-

1607,10

22

083

Екстракапсулярна екстракція катаракти

-

812,20

23

084

Екстракапсулярна екстракція катаракти з імплантацією ШОЛ (вартість ШОЛ сплачується додатково)

-

684,70

24

085

Інтракапсулярна екстракція катаракти

-

684,70

25

086

Інтракапсулярна екстракція катаракти з імплантацією ШОЛ (вартість ШОЛ сплачується додатково)

 

-

727,20

26

087

Факоемульсифікація катаракти

 

-

899,40

1

2

3

4

5

27

088

Факоемульсифікація катаракти з імплантацією ШОЛ (вартість ШОЛ сплачується додатково)

-

897,20

28

089

Антиглаукомна операція при відкритокутовій глаукомі

-

763,10

29

090

Антиглаукомна операція при закритокутовій глаукомі

-

764,30

30

091

Антиглаукомна операція при вторинній глаукомі

-

764,30

31

092

Комбінована операція (антиглаукомна операція з факоемульсифікацією та з імплантацією ШОЛ) (вартість ШОЛ сплачується додатково)

-

1256,90

32

093

Пластика повік

-

1386,50

33

094

Видалення пухлини орбіти

-

1595,40

34

095

Видалення пухлини повік

-

1218,20

35

096

Видалення імплантата очниці

-

1104,10

36

097

Операції при відшаруванні сітківки (склеропластичні операції)

-

1606,50

37

098

Хірургічні втручання при проникаючих пораненнях ока

-

1551,90

38

099

Видалення сльозного мішка

-

1161,30

39

100

Дакріоцистерностомія

-

1417,80

40

101

Рецесія прямих м'язів та резекція прямих м'язів при косоокості

-

623,70

41

102

Енуклеація очного яблука

-

856,80

42

103

Евісцерація очного яблука

-

884,10

43

104

Енуклеація очного яблука з підсадженням хряща

-

1037,30

44

105

Евісцерація очного яблука з підсадженням хряща

-

1037,30

45

106

Лікувальна аутосклеропластика рогівки

-

957,90

46

107

Зондування сльозового каналу

-

116,50

47

108

Виведення силікону

-

870,30

48

109

Ревізія порожнини скловидного тіла

-

1159,50

49

110

Ендовітреальне введення ліків

-

259,80

Примітка: Тарифи на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, розраховані на підставі локальних протоколів лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я. 

Керівник апарату                                                В. Бондаренко


 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я»підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти».

З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Крім того, повноваження Київської міської державної адміністрації щодо встановлення тарифів на платні медичні послуги поширюються також на платні послуги по нозологіям та послуги, які входять до складу нозології, що підтверджується листом Міністерства охорони здоров’я України від 08 серпня 2013 року № 10.03.67/2576/24528.

Нозологія має шифр Міжнародної статистичної кваліфікації хвороб (МКХ-10) і використовується як провідна статистична та класифікаційна основа в системі охорони здоров’я. МКХ використовується для перетворення словесного формування діагнозів хвороб та інших проблем, пов’язаних зі здоров’ям, у коди, які забезпечують зручність збереження, збору та аналізу даних.

Методи діагностики, лікування, реабілітації, профілактики, підготовки до виписки, медичний нагляд після виписки зі стаціонару розробляються у вигляді хронологічно упорядкованого переліку медичних процедур та втручань диференційовано для закладу охорони здоров’я.

Стандарти медичної допомоги (уніфіковані клінічні протоколи медичної допомоги) являють собою перелік необхідних діагностично-лікувальних заходів, відповідних обсягів та якості лікування хворих з певною нозологічною формою. Нозологічна форма має шифр Міжнародної статистичної кваліфікації хвороб МКХ-10 та складається з переліку діагностичних обстежень та обсягу лікувальних заходів і є окремою закінченою послугою.

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні «Центр мікрохірургії ока» Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», яким вперше встановлюється 49 тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу (далі – послуги), які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». При цьому, із загальної кількості зазначеним проектом розпорядження встановлюються 16 тарифів на закінчені послуги (нозології), кожна з яких складається з окремих послуг, що є необхідними при проведенні діагностично-лікувального процесу відповідно до медичних стандартів: лабораторні, діагностичні, консультативні послуги, лікування, реабілітація, перебування в стаціонарі та харчування.

Тариф на платні медичні послуги, що включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114, та Методики розрахунку тарифів по нозологіям, зареєстрованої в Київському міському управлінні юстиції 24 липня 2000 року за № 78/270.

Тарифи на платні медичні послуги формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, тощо та прибутку.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні медичні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Зобов’язання міського бюджету щодо часткового покриття витрат закладу за надання послуг з медичного обслуговування за рахунок загального фонду бюджету замість спрямування цих коштів на придбання нового обладнання та устаткування, підвищення кваліфікації фахівців тощо

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Х

Х

Х

23

23

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

 

 

 

100

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для закладу відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги в меншому розмірі

Збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

 

Альтернатива 3

Для закладу: приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для закладу – відсутні, оплата за надані послуги за нозологіями на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Для інших суб’єктів господарювання – збільшується у зв’язку із підвищенням вартості послуг

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

 

Враховуючи, що при встановленні запропонованих тарифів на нові послуги заклад матиме змогу покривати всі витрати по їх наданню, покращувати кваліфікаційний рівень фахівців та забезпечувати необхідний рівень матеріально-технічного забезпечення, єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми є видання зазначеного регуляторного акту.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству та сприяє покращенню результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Зазначена форма державного регулювання немає альтернатив оскільки згідно із ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» Кабінет Міністрів України у сфері ціноутворення здійснює державне регулювання цін, визначає повноваження органів виконавчої влади щодо формування, встановлення
та застосування цін. Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Отже, за вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», на економічно обґрунтованому рівні.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

3

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладу охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Прозорий механізм застосування тарифів

Збиткова діяльність закладу, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не суперечить чинному законодавству, але не враховує інтереси держави в повному обсязі

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування за економічно обґрунтованому рівні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проектом розпорядження встановлюються тарифи за визначеним переліком платних послуг, які надає Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока». Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні з прибутком.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням. При цьому, базою для визначення тарифів на послуги за нозологіями є розрахунок витрат по кожній послузі, що входить до їх складу, з урахуванням переліку та кількості надання.

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

-         заробітна плата основного медичного персоналу;

-         премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);

-         нарахування на заробітну плату;

-         матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);

-         інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);

-         загальновиробничі витрати;

-         адміністративні витрати.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження 20 вересня 2016 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

На сьогодні Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока» є установою, що заснована на комунальній власності територіальної громади міста Києва. Метою діяльності закладу є надання населенню кваліфікованих медичних послуг в галузі офтальмології, а також лікування хворих з офтальмологічною патологією, розробка та впровадження прогресивних методів лікування, здійснення учбово-методичної та науково-дослідної роботи в галузі медицини тощо.

Заклад має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику від 11 травня 2010 року серія АВ № 539346.

Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги маже бути переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

 

 

Обєкт впливу

Витрати

Вигоди

1

Держава;

виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)

Витрат не зазнає

Витрат не зазнає

 

Дотримання вимог діючого законодавства стосовно процедури прийняття регуляторного акта, виконання повноважень, наданих Урядом щодо державного регулювання цін/тарифів

2

Суб’єкт господарювання – Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока»

Відсутність можливості швидко змінювати розмір тарифів за надані послуги у разі зміни економічних умов

Поповнення бюджетних призначень, фінансовий стан закладу буде покращуватись, гарантовано покриття всіх витрат від надання послуг. Отриманий прибуток буде спрямовано на удосконалення матеріально-технічної бази установи, підвищення рівня заробітної плати працівників закладу охорони здоров’я згідно з урядовими рішеннями та відповідними наказами Міністерства охорони здоров’я України

 

Споживачі:

населення;

суб'єкти господарювання

Оплати за отримані послуги за економічно обґрунтованими тарифами

Прозорість, забезпечення стабільного економічно обґрунтованого рівня тарифів, участь у обговоренні проекту регуляторного акта, надання пропозицій та зауважень.

 

До аналізу регуляторного впливу розроблено додаток 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня - близько 700 тис. грн;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту, яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу, а саме: Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня «Центр мікрохірургії ока»;

- кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами - 23 суб’єкти господарювання;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за їх зверненням, близько 3000 осіб;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 1700 тис. грн;

- час на виконання вимог акта суб’єктами господарювання та фізичними особами не витрачається; розмір коштів, що витрачається суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаний з виконанням вимог акта, у порівнянні з відповідними тарифами, що діють в аналогічних медичних закладах, практично не зміниться;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 20 вересня 2016 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я» буде опубліковано у газеті «Хрещатик» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи.



ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 25 серпня 2016 року по 19 вересня 2016 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні «Центр мікрохірургії ока»

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 23 суб’єкти господарювання та асистентські компанії. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано близько 3000 фізичним особам за їх особистим зверненням.

3

Телефонні розмови із страховими компаніями:

  1. ПрАТ «СК «Сан Лайф»;
  2. ПрАТ «АСК «ІНГО Україна»;
  3. ТДВ СК «Нафтогазстрах»;
  4. ТДВ «СК «Альфа-Гарант»;
  5. ТДВ «Експрес Страхування»;
  6. ТОВ «Смайл Сервіс»;
  7. ПрАТ СТ «Іллічівське»;
  8. ПАТ «СК «Країна»;
  9. ПрАТ СК «Провідна»;
  10. ПрАТ СК «АРМА»;
  11. ТОВ «Савітар Груп»;
  12. ПАТ «СК «Українська страхова група»;
  13. ТОВ «Асистанський центр «Ей.Ай.Сі.Асистанс»;
  14. ПрАТ «Європейський страховий альянс»;
  15. ТОВ «Гарант-Асістанс»;
  16. ПрАТ «СК «Раритет»;
  17. ПрАТ «Страхова група «ТАС»;
  18. ПрАТ «СК «Планета»;
  19. ТДВ «СК «Індіго»;
  20. ПрАТ «СК «Крона»;
  21. ТДВ «СТ «Мегаполіс»;
  22. ПАТ «СК «Еталон-поліс»;
  23. ПрАТ «СК «Альфа-Страхування».

23

Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 23 одиниць, у тому числі малого підприємництва - 0 одиниць та мікро-підприємництва 23 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

 

73 376,50

 

73 376,50

 

366 882,50

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

73 376,50

73 376,50

 

366 882,50

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

23

23

23

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

1 687 659,50

1 687 659,50

8 438 297,50

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1450,00/161,1/60х30хв=4,50грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 1932,7год./12 = =161,1год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

1450,00/161,1/60х60хв=9,00грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год),

60хв - витрати часу на оформлення списків, видача направлень, заповнення документації, здійснення оплати

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

13,50

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

23

23

23

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

310,50

Х

Х

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

 

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1 687 659,50

8 438 297,50

 

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

310,50

Х

 

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

1 687 970,00

8 438 297,50

 

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

1 687 970,00

8 438 297,50

 

Перейти до спискуВерсiя для друку