Головна  →  Оголошення  →  17 жовтня 2016

Про конкурс на зайняття вакантної посади директора Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б»)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. заповнена особова картка встановленого зразка;
  6. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2015 рік).

Кінцевий термін прийнтяття документів – 07 листопада 2016 року до 
18.00 год., за адресою: вул. Хрещатик, 36, управління по роботі з персоналом, кім. 308, тел. (044) 202 74 69

Перелік тестових питань на сайті Нацдерслужби.

Коротка інструкція з проходження тестування.


УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(затверджено розпорядженням Київського міського голови від 13.10.2016 № 980)

Загальні умови
 

Посадові обов’язки

Директор Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • Здійснює керівництво Департаментом, основним завданням якого є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва, а також щодо надання відомостей з Державного земельного кадастру, здійснення в межах компетенції координації діяльності районних в місті Києві державних адміністрацій у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста Києва.
  • Несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності Департаменту.
  • Подає на затвердження в установленому порядку положення про Департамент.
  • Затверджує положення про підрозділи Департаменту, посадові інструкції працівників, розподіляє функціональні обов'язки між заступниками директора Департаменту, керівниками підрозділів, іншими працівниками Департаменту.
  • Подає на затвердження Київському міському голові проекти кошторису та штатного розпису працівників Департаменту в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників.
  • Планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
  • Розпоряджається коштами в межах затвердженого в установленому порядку кошторису Департаменту та несе персональну відповідальність за їх цільове використання.
  • Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту.
  • Звітує перед Київським міським головою про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи.
  • Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
  • Призначає на посади і звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством України, працівників Департаменту.
  • Діє від імені Департаменту без довіреності, представляє в установленому порядку Департамент у відносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами, укладає від імені Департаменту договори (угоди), видає доручення.
  • Застосовує до працівників Департаменту заходи заохочення та накладає дисциплінарні стягнення.
  • Здійснює добір кадрів.
  • Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту.
  • Забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

Здійснює інші повноваження, визначені законом.

Умови оплати праці

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» посадовий оклад директора Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складає 6892,00 гривень.

Директору Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюються надбавки та премії відповідно до законодавства України.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.
Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку форми встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву встановленої форми про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Конкурс проводиться поетапно:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу – 13.10.2016 року;
2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу – 17.10.2016 року;
3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі – 18.10.2016 – 07.11.2016 року;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам – 08.11.2016 – 10.11.2016 року;
5) проведення тестування та визначення його результатів – 11.11.2016 року;
6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів – 15.11.2016 року;
7) проведення співбесіди та визначення її результатів – 17.11.2016 року;
8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата – 18.11.2016 року;
9) оприлюднення результатів конкурсу – 18.11.2016 року.
За рішенням конкурсної комісії дата та час п’ятого – восьмого етапів конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пухальська Ольга Анатоліївна, начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), контактний телефон +38 (044) 202-74-69, адреса електронної пошти [email protected]


Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1. Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти відповідного кваліфікаційного спрямування не нижче магістра (спеціаліста відповідно до пункту 2 Розділу XV Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про вищу освіту»)

2. Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування не менше трьох років, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше п’яти років.

3. Володіння державною мовою

Вільне


Спеціальні вимоги

1. Освіта

Вища відповідного кваліфікаційного спрямування

2. Знання законодавства

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»;
  • Закон України «Про столицю України – місто – герой Київ»
  • Закон України «Про звернення громадян»
  • Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяження»;
  • Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  • інші нормативно – правові акти Київської міської ради, пов’язані з компетенцією Департаменту

3. Професійні чи технічні знання

Без особливих вимог до професійних чи технічних знань

4. Спеціальний досвід роботи

Знання правил ділового етикету та ділової мови, основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів

5. Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером - рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express).

6. Лідерство

1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів.

7. Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати з великими масивами інформації;
5) вміння працювати при багатозадачності;
6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8. Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.

9. Впровадження змін

1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін.

10. Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) вміння працювати в команді та керувати командою;
4) оцінка і розвиток підлеглих;
5) вміння розв’язання конфліктів.

11. Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Перейти до спискуВерсiя для друку