Головна  →  Оголошення  →  24 жовтня 2016

Про конкурс на зайняття вакантної посади заступника начальника управління – начальника відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами управління з питань взаємодії з правоохоронними органами по забезпеченню правопорядку та муніципальної міліції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б)

(Умови проведення конкурсу затверджено розпорядженням Київського міського голови від 24.10.2016 № 992)

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

  1. копія паспорта громадянина України;
  2. письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копія (копії) документа (документів) про освіту;
  5. заповнена особова картка встановленого зразка;
  6. декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (за 2015 рік).

Кінцевий термін прийнтяття документів – 14 листопада 2016 року до  18.00 год., за адресою: вул. Хрещатик, 36, управління по роботі з персоналом, кім. 308, тел. (044) 202 74 69

Перелік тестових питань на сайті Нацдерслужби.

Коротка інструкція з проходження тестування.


 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника начальника управління – начальника відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами управління з питань взаємодії з правоохоронними органами по забезпеченню правопорядку та муніципальної безпеки апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Заступник начальника управління – начальник відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами управління з питань взаємодії з правоохоронними органами по забезпеченню правопорядку та муніципальної безпеки апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • здійснює керівництво діяльністю Відділу, основними завданнями якого є: організація взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з правоохоронними органами та органами юстиції; забезпечення законності і правопорядку, додержання прав і свобод громадян у місті Києві; здійснення спільно з правоохоронними органами заходів щодо охорони громадської безпеки, громадського порядку, боротьби зі злочинністю;
  • несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань, спрямовує діяльність структурних підрозділів Відділу, визначає ступінь відповідальності працівників, контролює стан виконавської дисципліни у Відділі;
  • забезпечує в межах повноважень створення необхідних умов для роботи працівників Відділу, подає згідно із законодавством пропозиції щодо заохочення та застосування стягнень. Визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, забезпечує підвищення їх кваліфікації;
  • за дорученням начальника Управління бере участь у нарадах, які проводяться у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та Київській міській раді, при розгляді питань, що входять до компетенції Відділу;
  • за дорученням начальника Управління в межах компетенції бере участь у нарадах, а також у роботі конференцій, семінарів та інших заходах, які проводяться у правоохоронних органах та органах юстиції;
  • уповноважує працівників Відділу на участь у нарадах, що проводяться у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, правоохоронних органах та органах юстиції, громадських формуваннях з охорони громадського порядку і державного кордону (за погодженням з їх керівниками) та скликає наради з питань, віднесених до компетенції Відділу;
  • готує матеріали з питань діяльності Управління до розгляду на нарадах за участю Київського міського голови, першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, заступників голови Київської міської державної адміністрації, керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • працює з відомостями що становлять державну таємницю у сфері державної безпеки та охорони правопорядку;
  • може брати участь у роботі Регіональної координаційної групи Антитерористичного центру Головного управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській області щодо протидії тероризму та екстремізму;
  • у разі тимчасової відсутності начальника Управління (відрядження, відпустка, хвороба та інше) виконує його обов’язки;
  • виконує інші обов'язки, передбачені законодавством.

Умови оплати праці

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» посадовий оклад заступника начальника управління – начальника відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами управління з питань взаємодії з правоохоронними органами по забезпеченню правопорядку та муніципальної безпеки апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) становить 4652,00 гривень.

Заступнику начальника управління – начальнику відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами управління з питань взаємодії з правоохоронними органами по забезпеченню правопорядку та муніципальної безпеки апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлюються надбавки та премії відповідно до законодавства України.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Відповідно до частин другої та третьої статті 35 Закону України «Про державну службу» при призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов'язковим. Випробування при призначенні на посаду державної служби встановлюється строком до шести місяців.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Відповідно до статті 25 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.

Конкурс проводиться поетапно:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу – 24.10.2016 року;
2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу – 24.10.2016 року;
3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі – 25.10.2016 – 14.11.2016 року;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам – 15.11.2016 – 17.11.2016 року;
5) проведення тестування та визначення його результатів – 18.11.2016 року;
6) розв'язання ситуаційних завдань та визначення їх результатів – 22.11.2016 року;
7) проведення співбесіди та визначення її результатів – 25.11.2016 року;
8) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата – 28.11.2016 року;
9) оприлюднення результатів конкурсу – 28.11.2016 року.

За рішенням конкурсної комісії дата та час п’ятого – восьмого етапів конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пухальська Ольга Анатоліївна, начальник відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та підвищення кваліфікації управління по роботі з персоналом апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), контактний телефон +38 (044) 202-74-69, адреса електронної пошти [email protected] 

Вимоги до професійної компетентності 

Загальні вимоги 

1.

Освіта

Присвоєно ступінь вищої освіти не нижче магістра

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.

Володіння державною мовою

Вільне

 Спеціальні вимоги 

1.

Освіта

Вища юридична не нижче ступеня магістра

2.

Знання законодавства

Конституція України, закони України «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про запобігання корупції», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», підзаконні нормативні акти у сфері взаємодії з правоохоронними органами, правопорядку, муніципальної безпеки.

3.

Професійні знання

Знання системи функціонування правоохоронних органів, розподілу функціональних повноважень між різними правоохоронними органами; знання правових засад організації та діяльності суб’єктів охоронної діяльності

4.

Спеціальний досвід

Не потребує

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Internet)

6.

Лідерство

1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтовувати власну позицію;
3) досягнення кінцевих результатів.

7.

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;
2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);
3) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
4) вміння працювати з великими масивами інформації;
5) вміння працювати при багатозадачності;
6) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

8.

Комунікації та взаємодія

1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) відкритість.

9.

Впровадження змін

1) реалізація плану змін;
2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;
3) оцінка ефективності здійснених змін.

10.

Управління організацією роботи та персоналом

1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) вміння працювати в команді та керувати командою;
4) оцінка і розвиток підлеглих;
5) вміння розв’язання конфліктів.

11.

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;
5) дипломатичність та гнучкість;
6) незалежність та ініціативність;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
Перейти до спискуВерсiя для друку