Звіт про результати періодичного відстеження результативності рішення Київської міської ради від 26.01.2012 №20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві»

1. Вид та назва регуляторного акта.

Рішення Київської міської ради від 26.01.2012 №20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві».

2. Виконавець заходів з відстеження.

Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

3. Цілі прийняття акта.

Рішення приймалось як доповнення стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, яким передбачено ряд важливих змін, що матимуть істотний вплив на умови функціонування ринку зовнішньої реклами міста Києва та закладення основ переходу на якісно новий рівень забезпечення мешканців та гостей міста комунікативними носіями, впорядкування розміщення рекламних засобів, вирішення проблеми формування рекламної інфраструктури в архітектурномусередовищі міста із врахуванням містобудівних умов, історичних та природно-географічних факторів.

4. Строк виконання заходів з відстеження:

Періодичне: вересень – жовтень 2016 року.

5. Тип відстеження.

Періодичне.

Відповідно до ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» періодичні відстеження результативності регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, у тому числі і в разі, коли дію регуляторного акта, прийнятого на визначений строк, було продовжено після закінчення цього визначеного строку.

6. Методи одержання результативності відстеження.

Для проведення відстеження результативності регуляторного акта застосовано статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акту здійснювалось шляхом опрацювання даних Департаменту містобудування та архітектури, Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київреклама», Комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва», веб-сайту Київської міської ради petition.kievcity.gov.ua щодо поданих електронних петицій.

Враховуючі цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники:

- кількість рекламних засобів, розміщених в центральній частині міста;

- кількість направлених вимог щодо усунення порушень регуляторного акту;

- кількість звернення та скарг з приводу порушення регуляторного акту;

- кількість виданих, продовжених та анульованих дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

- кількість демонтованих рекламних засобів, встановлених з порушенням регуляторного акту;

- кількість електронних петицій громадян до Київської міської ради щодо внесення змін до регуляторного акту.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

За час дії рішення Київської міської ради від 26.01.2012 №20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві» кількість рекламних засобів, що розміщувались у центральній частині міста Києва, зменшилась:

- в нульовій форматній зоні – з 951 штук до 310 штук;

- в першій форматній зоні – з 372 штук до 106 штук.

За час дії регуляторного акту за випадками його порушення щодо вимог зонування розміщення зовнішньої реклами в місті Києві Департаментом суспільних комунікацій, КП «Київреклама» та Департаментом містобудування та архітектури власникам рекламних конструкцій було скдадено понад 2500 вимог стосовно приведення розміщення рекламоносіїв у відповідність до вимог зонування. Понад 60% рекламних засобів було демонтовано або приведено у відповідність власниками рекламних засобів.

Кількість звернень та скарг з приводу розміщення засобів зовнішньої реклами, що надійшли до КП «Київреклама» за період з 01.02.2012 по 27.09.2016 становить 233, через КБУ «Контактний центр міста Києва» надійшло 4 465 звернень.

За час дії регуляторного акту з дотриманням встановлених ним вимог було видано 9159 дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами, продовжено строк дії 6911, анульовано 1902 дозволів.

За час дії регуляторного акту було демонтовано 10296 рекламних засобів, встановлених з порушенням чинних вимог.

На інтернет-порталі Київської міської ради було створено 38 петицій щодо необхідності змін в сфері розміщення та експлуатації засобів зовнішньої реклами.

Також, результатом прийняття даного рішення стало визначення напрямків розвитку ринку зовнішньої реклами міста Києва, врахування інтересів територіальної громади столиці, поліпшені механізми запобігання корупції у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурних підрозділах, значною мірою оптимізовано розміщення об’єктів зовнішньої реклами, забезпечено напрямки формування естетичного вигляду міста Києва, загалом покращено комфорт середовища для життєдіяльності громадян при розміщенні зовнішньої реклами.

9. Оцінка результатів реалізації регулювання регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Реалізація регуляторного акту запровадила форматні зони на території міста (з урахуванням архітектурних змін, що відбулися у місті Києві за останні роки) для розміщення зовнішньої реклами з визначенням обмежень щодо форматів рекламних засобів, які пропонуються до розташування у таких зонах, впроваджено класифікатор типових рекламних засобів.

Ступінь досягнення визначених цілей є достатньо високим, однак динамічний розвиток міста та звернення громадян вимагають вжиття нових методів та підходів щодо досягнення цілей, визначених при прийнятті регуляторного акту з огляду на таке.

На сьогоднішній день до головних сучасних проблем, пов'язаних із розміщенням засобів зовнішньої реклами в місті Києві, відносяться:

- розміщення рекламних засобів без дотриманням вимог техніки безпеки та без урахування вимог щодо раціонального використання та належного утримання міської території, інтересів мешканців столиці;

- встановлення та обслуговування рекламних засобів з порушенням вимог щодо санітарного благополуччя населення;

- неналежні умови щодо захисту і відновленню сприятливого для життєдіяльності людини довкілля;

- порушення вимог щодо забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування;

- недотримання вимог щодо утримання та експлуатації об’єктів транспортної інфраструктури, встановлених чинними нормативно-правовими актами, державними стандартами, правилами тощо;

- недотримання вимог щодо охорони об’єктів культурної спадщини, в тому числі щодо міжнародних зобов’язань України;

- відсутність прозорого, конкурентного середовища для розвитку ринку зовнішньої реклами у місті та залучення інвестицій у цю галузь;

- відсутність привабливого інвестиційного клімату у місті Києві для впровадження новітніх рекламних технологій, впорядкування міської інфраструктури та наповнення міського бюджету.

10. Заходи, за допомогою яких будуть здійснюватись відстеження результативності регуляторного акту.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акту будуть здійснюватись згідно з запланованими заходами та графіком по відстеженню, які затверджуються розробником цього регуляторного акту.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акту покладено на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію).

Перейти до спискуВерсiя для друку