Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України»
Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» 24.11.2016 р. розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.
Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 24.11.2016 по 24.12.2016 р.):
- у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
- у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected]
Проект
Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:
1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24 вересня 2014 року № 1056, зареєстрованих в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 22 червня 2016 року за № 68/1381 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 червня 2016 року № 392), виклавши їх у новій редакції, що додається.
2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Голова В. Кличко
*****
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
24вересня 2014 року № 1056
(у редакції розпорядження виконавчого органу
(Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
_______________ №______)
Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академікаМ. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України
№ | Код послуги | Найменування послуги | Тариф за 1 послугу, |
1 | 2 | 3 | 4 |
| |||
1.1 | 198 | Велотренування | 28,30 |
1.2 | 199 | Масаж голови | 30,30 |
1.3 | 200 | Масаж м'язів обличчя | 30,30 |
1.4 | 201 | Масаж м'язів шиї | 30,30 |
1.5 | 202 | Масаж комірцевої зони | 36,90 |
1.6 | 203 | Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки | 43,40 |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.7 | 204 | Масаж верхньої кінцівки | 36,90 |
1.8 | 205 | Масаж плечового суглоба | 30,30 |
1.9 | 206 | Масаж ліктьового суглоба | 30,30 |
1.10 | 207 | Масаж променево-зап'ясткового суглоба | 30,30 |
1.11 | 208 | Масаж кисті та передпліччя | 30,30 |
1.12 | 209 | Масаж спини (від VII шийного до I поперекового хребця) | 36,90 |
1.13 | 210 | Масаж грудної клітки | 49,90 |
1.14 | 211 | Масаж м'язів передньої черевної стінки | 30,30 |
1.15 | 212 | Масаж попереково-крижової ділянки | 30,30 |
1.16 | 213 | Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки | 36,90 |
1.17 | 214 | Масаж спини та попереку (від VII шийного хребця до крижової ділянки від лівої до правої середньої аксилярної лінії) | 43,40 |
1.18 | 215 | Масаж шийно-грудного відділу хребта (ділянки задньої поверхні шиї та ділянки спини до 1 поперекового хребця від лівої до правої задньої аксилярної лінії) | 43,40 |
1.19 | 216 | Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта | 56,50 |
1.20 | 217 | Масаж ділянки хребта | 49,90 |
1.21 | 218 | Масаж нижньої кінцівки та попереку | 49,90 |
1.22 | 219 | Масаж нижньої кінцівки | 43,40 |
1.23 | 220 | Масаж кульшового суглоба (верхньої третини стегна, ділянки кульшового суглоба та сідничної ділянки того ж боку) | 30,30 |
1.24 | 221 | Масаж колінного суглоба | 30,30 |
1.25 | 222 | Масаж гомілковостопного суглоба | 30,30 |
1.26 | 223 | Масаж ступні та гомілки | 30,30 |
2.Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини | |||
2.1 | 001 | Консультація лікаря-кардіолога без категорії | 90,80 |
2.2 | 002 | Консультація лікаря-ревматолога без категорії | 90,80 |
2.3 | 003 | Консультація лікаря- кардіолога другої категорії | 94,40 |
2.4 | 004 | Консультація лікаря-ревматолога другої категорії | 94,40 |
2.5 | 005 | Консультація лікаря-кардіолога першої категорії | 98,00 |
2.6 | 006 | Консультація лікаря-ревматолога першої категорії | 98,00 |
2.7 | 007 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії | 101,70 |
2.8 | 008 | Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії | 101,70 |
2.9 | 009 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.10 | 010 | Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
2.11 | 011 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії, доктора медичних наук | 115,20 |
2.12 | 013 | Консультація лікаря-рентгенолога без категорії | 113,40 |
2.13 | 014 | Консультація лікаря-рентгенолога другої категорії | 118,00 |
2.14 | 015 | Консультація лікаря-рентгенолога першої категорії | 122,40 |
2.15 | 016 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії | 127,00 |
2.16 | 017 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 137,30 |
2.17 | 018 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії, доктора медичних наук | 144,20 |
2.18 | 021 | Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії | 101,70 |
2.19 | 022 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії | 105,30 |
2.20 | 025 | Консультація лікаря-невропатолога без категорії | 90,80 |
2.21 | 028 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії | 101,70 |
2.22 | 029 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
2.23 | 034 | Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії | 101,70 |
2.24 | 040 | Консультація лікаря-пульмонолога вищої категорії | 101,70 |
2.25 | 046 | Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії | 105,30 |
2.26 | 049 | Консультація лікаря-хірурга без категорії | 94,40 |
2.27 | 052 | Консультація лікаря-хірурга вищої категорії | 105,30 |
2.28 | 058 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії | 35,90 |
2.29 | 060 | Консультація лікаря з лікувальної фізкультури другої категорії | 34,40 |
2.30 | 062 | Консультація лікаря з лікувальної фізкультури вищої категорії | 38,50 |
2.31 | 063 | ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, що проводиться в кабінеті | 122,70 |
2.32 | 064 | Холтерівський монiторинг ЕКГ | 311,50 |
2.33 | 065 | Велоергометрія - етап | 79,60 |
2.34 | 066 | Проба з дозованим фiзичним навантаженням на тредмiлi
| 239,60 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.35 | 067 | Ехокардiографiя з доплерографiєю i кольоровим картуванням | 286,20 |
2.36 | 068 | Добовий моніторинг артеріального тиску | 147,20 |
2.37 | 069 | Комбінований моніторинг ЕКГ + артеріальний тиск | 313,50 |
2.38 | 070 | Доплерографiя iнтракранiальних судин голови | 184,30 |
2.39 | 071 | Доплерографiя екстракранiальних судин голови | 280,60 |
2.40 | 072 | Доплерографiя судин нирок | 216,10 |
2.41 | 073 | Сонографiчне дослiдження суглобiв плечових | 74,50 |
2.42 | 074 | Сонографiчне дослiдження суглобiв ліктьових | 74,50 |
2.43 | 075 | Сонографiчне дослiдження суглобiв променево-зап'ясткових | 74,50 |
2.44 | 076 | Сонографiчне дослiдження суглобiв стегнових | 74,50 |
2.45 | 077 | Сонографiчне дослiдження суглобiв колiнних | 74,50 |
2.46 | 078 | Сонографiчне дослiдження суглобiв гомiлковостопних | 74,50 |
2.47 | 079 | Сонографiчне дослiдження дрібних суглобiв кистей і стоп | 106,40 |
2.48 | 080 | Сонографія вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 286,40 |
2.49 | 081 | Сонографія артерій нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 286,40 |
2.50 | 082 | Сонографiчне дослiдження щитоподібної залози | 81,20 |
2.51 | 083 | Сонографiчне дослiдження молочної залози | 118,70 |
2.52 | 084 | Сонографiчне дослiдження черевної порожнини i заочеревинного простору | 154,40 |
2.53 | 085 | Сонографiчне дослiдження передмiхурової залози i сiм'яних пухирцiв | 82,30 |
2.54 | 086 | Сонографiчне дослiдження матки i яєчникiв | 100,40 |
2.55 | 087 | Сонографiчне дослiдження матки при вагітності з визначенням термiну вагiтностi | 172,50 |
2.56 | 088 | Сонографiчне дослiдження нирок | 63,40 |
2.57 | 089 | Сонографiчне визначення кiлькостi вiльної рiдини у плевральних порожнинах | 81,40 |
2.58 | 090 | Сонографiчне дослiдження лiмфатичних вузлiв | 63,20 |
2.59 | 091 | Сонографiчне дослiдження м'яких тканин | 63,20 |
2.60 | 092 | Езофагогастродуоденоскопія | 258,50 |
2.61 | 153 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку (включно з функцією виявлення гострого інсульту) без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.62 | 154 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку до та після внутрішньовенного підсилення | 2587,80 |
2.63 | 155 | Магнітно-резонансна томографія гіпофізу без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.64 | 156 | Магнітно-резонансна томографія гіпофізу до та після внутрішньовенного підсилення | 2587,80 |
2.65 | 157 | Магнітно-резонансна томографія придаткових пазух та порожнини носа без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.66 | 158 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку та гіпофізу без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
2.67 | 159 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку, придаткових пазух та порожнини носа без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
2.68 | 160 | Магнітно-резонансна томографія артерій головного мозку, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.69 | 161 | Магнітно-резонансна томографія магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.70 | 162 | Магнітно-резонансна томографія артерій головного мозку і магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
2.71 | 163 | Магнітно-резонансна томографія ниркових артерій, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.72 | 164 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку та магнітно-резонансна ангіографія артерій головного мозку, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
2.73 | 165 | Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта та магнітно-резонансна ангіографія магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
2.74 | 166 | Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.75 | 167 | Магнітно-резонансна томографія грудного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.76 | 168 | Магнітно-резонансна томографія попереково-крижового відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.77 | 169 | Магнітно-резонансна томографія крижів та куприка без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.78 | 170 | Магнітно-резонансна томографія-скринінг хребта (шийний, грудний, попереково-крижовий відділи хребта в сагітальній проекції з використанням Т1-, Т2-, Т2fs-послідовностей) без внутрішньовенного контрастування | 1865,40 |
2.79 | 171 | Магнітно-резонансна томографія здухвинно-крижових сполучень без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
2.80 | 172 | Магнітно-резонансна томографія колінного суглоба без внутрішньовенного контрастування | 744,70 |
2.81 | 173 | Магнітно-резонансна томографія плечового суглоба без внутрішньовенного контрастування | 996,10 |
2.82 | 174 | Магнітно-резонансна томографія обох кульшових суглобів без внутрішньовенного контрастування | 876,20 |
2.83 | 175 | Магнітно-резонансна томографія ліктьового суглоба без внутрішньовенного контрастування | 876,20 |
2.84 | 176 | Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини (печінка, підшлункова залоза, селезінка) без внутрішньовенного контрастування | 1008,00 |
2.85 | 177 | Магнітно-резонансна томографія заочеревинного простору (нирки, надниркові залози) без внутрішньовенного контрастування | 1008,00 |
2.86 | 178 | Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини та заочеревинного простору (печінка, підшлункова залоза, селезінка, нирки, надниркові залози) без внутрішньовенного контрастування | 1649,10 |
2.87 | 179 | Магнітно-резонансна томографія органів малого таза в жінок без внутрішньовенного контрастування | 1137,00 |
2.88 | 180 | Магнітно-резонансна томографія органів малого таза в чоловіків без внутрішньовенного контрастування | 1137,00 |
2.89 | 181 | Магнітно-резонансна томографія серця без внутрішньовенного контрастування | 1564,30 |
2.90 | 182 | Магнітно-резонансна томографія серця з внутрішньовенним підсилення | 3128,60 |
2.91 | 183 | Рентгенівська денситометрія поперекового відділу хребта (передньо-задня проекція) | 90,00 |
2.92 | 184 | Рентгенівська денситометрія поперекового відділу хребта (бокова проекція) | 90,00 |
2.93 | 185 | Рентгенівська денситометрія грудного та поперекового відділу хребта (морфометрія) | 90,00 |
2.94 | 186 | Рентгенівська денситометрія стегнової кістки | 90,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.95 | 187 | Рентгенівська денситометрія кісток передпліччя | 90,00 |
2.96 | 188 | Рентгенівська денситометрія «Все тіло» - визначення вмісту кісткової, м'язової та жирової тканин (індекс маси тіла, співвідношення жирової і м'язової тканин, ступінь ожиріння тощо) | 115,50 |
2.97 | 189 | Рентгенографія однієї області в одній проекції | 105,20 |
2.98 | 190 | Рентгенографія однієї області у двох проекціях | 174,20 |
3. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування | |||
3.1 | 001 | Консультація лікаря-кардіолога без категорії | 90,80 |
3.2 | 002 | Консультація лікаря-ревматолога без категорії | 90,80 |
3.3 | 003 | Консультація лікаря- кардіолога другої категорії | 94,40 |
3.4 | 004 | Консультація лікаря-ревматолога другої категорії | 94,40 |
3.5 | 005 | Консультація лікаря-кардіолога першої категорії | 98,00 |
3.6 | 006 | Консультація лікаря-ревматолога першої категорії | 98,00 |
3.7 | 007 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії | 101,70 |
3.8 | 008 | Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії | 101,70 |
3.9 | 009 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
3.10 | 010 | Консультація лікаря-ревматолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
3.11 | 011 | Консультація лікаря-кардіолога вищої категорії, доктора медичних наук | 115,20 |
3.12 | 013 | Консультація лікаря-рентгенолога без категорії | 113,40 |
3.13 | 014 | Консультація лікаря-рентгенолога другої категорії | 118,00 |
3.14 | 015 | Консультація лікаря-рентгенолога першої категорії | 122,40 |
3.15 | 016 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії | 127,00 |
3.16 | 017 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 137,30 |
3.17 | 018 | Консультація лікаря-рентгенолога вищої категорії, доктора медичних наук | 144,20 |
3.18 | 021 | Консультація лікаря-офтальмолога першої категорії | 101,70 |
3.19 | 022 | Консультація лікаря-офтальмолога вищої категорії | 105,30 |
3.20 | 025 | Консультація лікаря-невропатолога без категорії | 90,80 |
3.21 | 028 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії
| 101,70 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.22 | 029 | Консультація лікаря-невропатолога вищої категорії, кандидата медичних наук | 109,70 |
3.23 | 034 | Консультація лікаря-ендокринолога вищої категорії | 101,70 |
3.24 | 040 | Консультація лікаря-пульмонолога вищої категорії | 101,70 |
3.25 | 046 | Консультація лікаря-отоларинголога вищої категорії | 105,30 |
3.26 | 049 | Консультація лікаря-хірурга без категорії | 94,40 |
3.27 | 052 | Консультація лікаря-хірурга вищої категорії | 105,30 |
3.28 | 058 | Консультація лікаря-фізіотерапевта вищої категорії | 35,90 |
3.29 | 060 | Консультація лікаря з лікувальної фізкультури другої категорії | 34,40 |
3.30 | 062 | Консультація лікаря з лікувальної фізкультури вищої категорії | 38,50 |
3.31 | 063 | ЕКГ-дослідження у 12 відведеннях, що проводиться в кабінеті | 122,70 |
3.32 | 064 | Холтерівський монiторинг ЕКГ | 311,50 |
3.33 | 065 | Велоергометрія - етап | 79,60 |
3.34 | 066 | Проба з дозованим фiзичним навантаженням на тредмiлi | 239,60 |
3.35 | 067 | Ехокардiографiя з доплерографiєю i кольоровим картуванням | 286,20 |
3.36 | 068 | Добовий моніторинг артеріального тиску | 147,20 |
3.37 | 069 | Комбінований моніторинг ЕКГ + артеріальний тиск | 313,50 |
3.38 | 070 | Доплерографiя iнтракранiальних судин голови | 184,30 |
3.39 | 071 | Доплерографiя екстракранiальних судин голови | 280,60 |
3.40 | 072 | Доплерографiя судин нирок | 216,10 |
3.41 | 073 | Сонографiчне дослiдження суглобiв плечових | 74,50 |
3.42 | 074 | Сонографiчне дослiдження суглобiв ліктьових | 74,50 |
3.43 | 075 | Сонографiчне дослiдження суглобiв променево- зап'ясткових | 74,50 |
3.44 | 076 | Сонографiчне дослiдження суглобiв стегнових | 74,50 |
3.45 | 077 | Сонографiчне дослiдження суглобiв колiнних | 74,50 |
3.46 | 078 | Сонографiчне дослiдження суглобiв гомiлковостопних | 74,50 |
3.47 | 079 | Сонографiчне дослiдження дрібних суглобiв кистей і стоп | 106,40 |
3.48 | 080 | Сонографія вен нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 286,40 |
3.49 | 081 | Сонографія артерій нижніх кінцівок з кольоровим картуванням і доплерографією | 286,40 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.50 | 082 | Сонографiчне дослiдження щитоподібної залози | 81,20 |
3.51 | 083 | Сонографiчне дослiдження молочної залози | 118,70 |
3.52 | 084 | Сонографiчне дослiдження черевної порожнини i заочеревинного простору | 154,40 |
3.53 | 085 | Сонографiчне дослiдження передмiхурової залози i сiм'яних пухирцiв | 82,30 |
3.54 | 086 | Сонографiчне дослiдження матки i яєчникiв | 100,40 |
3.55 | 087 | Сонографiчне дослiдження матки при вагітності з визначенням термiну вагiтностi | 172,50 |
3.56 | 088 | Сонографiчне дослiдження нирок | 63,40 |
3.57 | 089 | Сонографiчне визначення кiлькостi вiльної рiдини у плевральних порожнинах | 81,40 |
3.58 | 090 | Сонографiчне дослiдження лiмфатичних вузлiв | 63,20 |
3.59 | 091 | Сонографiчне дослiдження м'яких тканин | 63,20 |
3.60 | 092 | Езофагогастродуоденоскопія | 258,50 |
3.61 | 093 | Гальванізація | 41,40 |
3.62 | 094 | Медикаментозний електрофорез постійного струму, імпульсними струмами, постійного та змінного напрямку (динамічні, сінусоїдальні, модульовані тощо) | 56,40 |
3.63 | 095 | Магнітотерапія | 41,40 |
3.64 | 096 | Електростимуляція | 53,20 |
3.65 | 097 | Коктейль кисневий | 11,00 |
3.66 | 098 | КВЧ-терапія | 29,50 |
3.67 | 099 | Вакуумна терапія | 42,80 |
3.68 | 100 | Інфрачервона фізіотерапія | 41,40 |
3.69 | 101 | Магнітно-резонансна терапія | 41,40 |
3.70 | 102 | УВЧ-терапія | 29,50 |
3.71 | 103 | Аерозольтерпія індивідуальна | 24,80 |
3.72 | 104 | Лазеро-магнітотерапія | 29,50 |
3.73 | 105 | Вібротерапія | 38,50 |
3.74 | 106 | Релакстерапія | 64,10 |
3.75 | 107 | Підводний душ-масаж | 51,90 |
3.76 | 108 | Рефлексотерапія | 64,30 |
3.77 | 109 | Процедури лікувальної гімнастики для терапевтичних хворих при індивідуальному методі занять | 34,20 |
3.78 | 110 | Процедури лікувальної гімнастики для терапевтичних хворих при груповому методі занять | 46,00 |
3.79 | 111 | Процедури лікувальної гімнастики для неврологічних та нейрохірургічних хворих при індивідуальному методі занять | 40,00 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.80 | 112 | Велотренування | 28,30 |
3.81 | 113 | Масаж голови | 30,70 |
3.82 | 114 | Масаж м'язів обличчя | 30,70 |
3.83 | 115 | Масаж м'язів шиї | 30,70 |
3.84 | 116 | Масаж комірцевої зони | 37,40 |
3.85 | 117 | Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки | 44,00 |
3.86 | 118 | Масаж верхньої кінцівки | 37,40 |
3.87 | 119 | Масаж плечового суглоба | 30,70 |
3.88 | 120 | Масаж ліктьового суглоба | 30,70 |
3.89 | 121 | Масаж променево-зап'ясткового суглоба | 30,70 |
3.90 | 122 | Масаж кисті та передпліччя | 30,70 |
3.91 | 123 | Масаж спини (від VII шийного до I поперекового хребця) | 37,40 |
3.92 | 124 | Масаж грудної клітки | 50,60 |
3.93 | 125 | Масаж м’язів передньої черевної стінки | 30,70 |
3.94 | 126 | Масаж попереково-крижової ділянки | 30,70 |
3.95 | 127 | Сегментарний масаж попереково-крижової ділянки | 37,40 |
3.96 | 128 | Масаж спини та попереку (від VII шийного хребця до крижової ділянки від лівої до правої середньої аксилярної лінії) | 44,00 |
3.97 | 129 | Масаж шийно-грудного відділу хребта (ділянки задньої поверхні шиї та ділянки спини до І поперекового хребця від лівої до правої задньої аксилярної лінії) | 44,00 |
3.98 | 130 | Сегментарний масаж шийно-грудного відділу хребта | 57,30 |
3.99 | 131 | Масаж ділянки хребта | 50,60 |
3.100 | 132 | Масаж нижньої кінцівки та попереку | 50,60 |
3.101 | 133 | Масаж нижньої кінцівки | 44,00 |
3.102 | 134 | Масаж кульшового суглоба (верхньої третини стегна, ділянки кульшового суглоба та сідничної ділянки того ж боку) | 30,70 |
3.103 | 135 | Масаж колінного суглоба | 30,70 |
3.104 | 136 | Масаж гомілковостопного суглоба | 30,70 |
3.105 | 137 | Масаж ступні та гомілки | 30,70 |
3.106 | 138 | Загальний масаж у дітей грудного і ясельного віку | 57,30 |
3.107 | 153 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку (включно з функцією виявлення гострого інсульту) без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.108 | 154 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку до та після внутрішньовенного підсилення | 2587,80 |
3.109 | 155 | Магнітно-резонансна томографія гіпофізу без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.110 | 156 | Магнітно-резонансна томографія гіпофізу до та після внутрішньовенного підсилення | 2587,80 |
3.111 | 157 | Магнітно-резонансна томографія придаткових пазух та порожнини носа без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.112 | 158 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку та гіпофізу без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
3.113 | 159 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку, придаткових пазух та порожнини носа без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
3.114 | 160 | Магнітно-резонансна томографія артерій головного мозку, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.115 | 161 | Магнітно-резонансна томографія магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.116 | 162 | Магнітно-резонансна томографія артерій головного мозку і магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
3.117 | 163 | Магнітно-резонансна томографія ниркових артерій, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.118 | 164 | Магнітно-резонансна томографія головного мозку та магнітно-резонансна ангіографія артерій головного мозку, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
3.119 | 165 | Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта та магнітно-резонансна ангіографія магістральних артерій шиї, 3D-реконструкція без внутрішньовенного контрастування | 1235,30 |
3.120 | 166 | Магнітно-резонансна томографія шийного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.121 | 167 | Магнітно-резонансна томографія грудного відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.122 | 168 | Магнітно-резонансна томографія попереково-крижового відділу хребта без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.123 | 169 | Магнітно-резонансна томографія крижів та куприка без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.124 | 170 | Магнітно-резонансна томографія-скринінг хребта (шийний, грудний, попереково-крижовий відділ хребта в сагітальній проекції з використанням Т1-, Т2-, Т2fs-послідовностей) без внутрішньовенного контрастування | 1865,40 |
3.125 | 171 | Магнітно-резонансна томографія здухвинно-крижових сполучень без внутрішньовенного контрастування | 729,20 |
3.126 | 172 | Магнітно-резонансна томографія колінного суглобу без внутрішньовенного контрастування | 744,70 |
3.127 | 173 | Магнітно-резонансна томографія плечового суглобу без внутрішньовенного контрастування | 996,10 |
3.128 | 174 | Магнітно-резонансна томографія обох кульшових суглобів без внутрішньовенного контрастування | 876,20 |
3.129 | 175 | Магнітно-резонансна томографія ліктьового суглобу без внутрішньовенного контрастування | 876,20 |
3.130 | 176 | Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини (печінка, підшлункова залоза, селезінка) без внутрішньовенного контрастування | 1008,00 |
3.131 | 177 | Магнітно-резонансна томографія заочеревинного простору (нирки, наднирники) без внутрішньовенного контрастування | 1008,00 |
3.132 | 178 | Магнітно-резонансна томографія черевної порожнини та заочеревинного простору (печінка, підшлункова залоза, селезінка, нирки, наднирники) без внутрішньовенного контрастування | 1649,10 |
3.133 | 179 | Магнітно-резонансна томографія органів малого таза в жінок без внутрішньовенного контрастування | 1137,00 |
3.134 | 180 | Магнітно-резонансна томографія органів малого таза в чоловіків без внутрішньовенного контрастування | 1137,00 |
3.135 | 181 | Магнітно-резонансна томографія серця без внутрішньовенного контрастування | 1564,30 |
3.136 | 182 | Магнітно-резонансна томографія серця з внутрішньовенним підсилення | 3128,60 |
1 | 2 | 3 | 4 |
3.137 | 183 | Рентгенівська денситометрія поперекового відділу хребта (передньо-задня проекція) | 90,00 |
3.138 | 184 | Рентгенівська денситометрія поперекового відділу хребта (бокова проекція) | 90,00 |
3.139 | 185 | Рентгенівська денситометрія грудного та поперекового відділу хребта (морфометрія) | 90,00 |
3.140 | 186 | Рентгенівська денситометрія стегнової кістки | 90,00 |
3.141 | 187 | Рентгенівська денситометрія кісток передпліччя | 90,00 |
3.142 | 188 | Рентгенівська денситометрія «Все тіло» - визначення вмісту кісткової, м'язової та жирової тканини (індекс маси тіла, співвідношення жирової і м'язової тканини, ступінь ожиріння тощо) | 115,50 |
3.143 | 189 | Рентгенографія однієї області в одній проекції | 105,20 |
3.144 | 190 | Рентгенографія однієї області у двох проекціях | 174,20 |
3.145 | 191 | Ін’єкція внутрішньом’язова (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 24,30 |
3.146 | 192 | Ін’єкція підшкірна (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 24,30 |
3.147 | 193 | Ін’єкція внутрішньовенна (вартість лікарських засобів сплачується додатково) | 25,50 |
3.148 | 194 | Венопункція | 27,20 |
Керівник апарату В. Бондаренко
Аналіз регуляторного впливу
Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.
І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих навчальних закладах» (далі – Перелік).
З огляду на викладене, на всі платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.
Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Державної установи «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)«Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» (далі – проект розпорядження), яким вперше для цього закладу встановлюється 174 тарифів на платні послуги з медичного обслуговування з прибутком (далі – послуги), із яких під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» підпадає 148 послуг.
Діючі тарифи, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 червня 2016 року № 392) без прибутку та не підпадали під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352 та Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114.
Тарифи на платні медичні послуги, які встановлюються проектом розпорядження, формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, тощо та прибутку.
Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.
Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні медичні послуги для зазначеного закладу на економічно обґрунтованому рівні, перелік яких розширений закладом охорони здоров’я, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.
Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | + |
|
Держава | + |
|
Суб’єкти господарювання, | + |
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва | + |
|
Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).
Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.
Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього закладу згідно з додатком.
ІІ. Цілі державного регулювання
Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому різниця в тарифах на однакові медичні послуги може досягати кілька разів.
Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:
- реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
- встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
- отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
- забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
- необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.
Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.
З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні державні заклади охорони здоров’я є актуальним.
Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.
До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Альтернатива 1 | Не встановлювати тарифи на платні послуги |
Альтернатива 2 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня |
Альтернатива 3 | Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються | Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно |
Альтернатива 2 | Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені |
Альтернатива 3 | Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги | Не передбачаються |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Не передбачаються | Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків |
Альтернатива 2 | Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі | Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування |
Альтернатива 3 | Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості | Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | 5 | 2 | 5 | Х | 12 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | 42 | 16 | 42 | Х | 100 |
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Альтернатива 1 | Неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуги | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів |
Альтернатива 2 | Для закладу відсутні.
Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги в меншому розмірі | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання. Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг |
Альтернатива 3 | Для закладу: приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів. Для інших суб’єктів господарювання – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами. | Для закладу – відсутні, оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат. Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 547834,50 грн |
Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства) |
Альтернатива 2 | Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства) |
Альтернатива 3 | Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 319557,00 грн |
ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ | Витрати | За перший рік | За п'ять років |
1 | Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень | Х | Х |
2 | Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень | Х | Х |
3 | Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень | Х | Х |
4 | Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень | Х | Х |
5 | Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень | Х | Х |
6 | Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень | Х | Х |
7 | Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень | Х | Х |
8 | Інше, гривень Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку) | 45651,00 | 228255,00 |
9 | РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень | 45651,00 | 228255,00 |
10 | Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць - в т.ч. суб’єктів великого підприємництва: 1. ПрАТ СК «Провідна»; 2. ПЗУ «Україна»; 3. ПрАТ «Страхова група «ТАС»; 4. НАСК «Оранта»; 5. ПрАТ «Страхова компанія ВУСО» - суб’єктів середнього підприємництва: 1. ПрАТ «СК «Сан Лайф»; 2. ПАТ «СК «Країна» | 7 | 7 |
11 | Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень | 319557,00 | 1597785,00 |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.
Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.
Отже, за вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» на економічно обґрунтованому рівні.
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 | 1 | Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана. |
Альтернатива 2 | 1 | Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладам охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами |
Альтернатива 3 | 4 | Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Альтернатива 1 | Для надавача послуг (закладів) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг. Для інших суб’єктів господарювання – відсутні | Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання та населення за надані послуги | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін |
Альтернатива 2 | Оплата за надані послуги в меншому розмірі | Збиткова діяльність закладу, зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг | Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не суперечить чинному законодавству, але не враховує інтереси держави в повному обсязі |
Альтернатива 3 | Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 547834,50 грн; | Оплата за надані послуги з медичного обслуговування за економічно обґрунтованому рівні | Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 | Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку | Х |
Альтернатива 2 | Аргументи для переваги відсутні. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг. | Х |
Альтернатива 3 | Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу. | У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий |
Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.
V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.
Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.
Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.
Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.
Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.
Проектом розпорядження розширюється перелік платних медичних послуг, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України. Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні з прибутком.
Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.
При формуванні заробітної плати враховані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 288 «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Основними складовими вартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:
- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги до 150%;
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- амортизаційні відрахування;
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати;
- прибуток до 20%.
Розрахунок витрат додається.
Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.
Відповідно до вимог регуляторної політики повідомлення про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» та аналіз впливу регуляторного акта для обговорення та отримання зауважень, пропозицій від зацікавлених фізичних та юридичних осіб 24 листопада 2016 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для отримання пропозицій та зауважень протягом одного місяця.
VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
На сьогодні Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України є державним багатопрофільним лікувально-профілактичним закладом, який засновано на державній власності і підпорядкований Національній академії медичних наук України.
Заклад має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику № 432 від 26 червня 2014 року серія АЕ № 459127.
Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.
Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.
Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.
На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.
Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.
У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.
Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.
М – тест додається.
VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.
Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.
VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:
- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня – 1368,00 тис. грн.;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 державного закладу, а саме Державної установи «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України;
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами - 12 страхових організацій;
- кількість громадян - 2280 осіб;
- розмір часу, що витрачається субєктами господарювання, повязаними з виконанням вимог акта – 30хв/1 суб’єкта господарювання – на отримання інформації про тарифи;
- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта - 547834,50 грн;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно, які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України - 1776 одиниць;
- рентабельність медичних закладів до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 547834,50 грн ;.
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 24 листопада 2016 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].
До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України» буде опубліковано у газеті «Хрещатик» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».
ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи.
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 15 листопада 2016 року по 23 листопада 2016 року.
№ з/п | Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) | Кількість учасників консультацій, осіб | Основні результати консультацій (опис) |
1 | Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва | 1 | Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання. Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання дійсно здійснюють добровільне медичне страхування. |
2 | Запит до Державної установи «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України | 1 | За даними закладу медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 12 страхових організацій. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано близько 300 фізичним особам за їх особистим зверненням. |
3 | Телефонні розмови - із суб’єктами господарювання: 1.ПрАТ «СК «Крона»;2.. ПрАТ «СК «МЕГА-ПОЛІС»; 3. ПрАТ СК «АРМА»; 4. ПрАТ СК «Іллічівська»; 5. ТДВ «СК «ІНДІГО» | 5 | Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання |
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 5 одиниць, у тому числі малого підприємництва - 5 одиниць та мікро-підприємництва - 0 одиниць;
питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№
| Найменування оцінки
| У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за п'ять років | |
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання | |||||
1 | Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці | Х | Х | Х | |
2 | Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування Формула: прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва | Х | Х | Х | |
3 | Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) Формула: оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва | Х | Х | Х | |
4 | Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) Формула: оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва | Х | Х | Х | |
5 | Інші процедури: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються) | 45651,00 | 45651,00 | 228255,00 | |
6 | Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) | 45651,00 | 45651,00 | 228255,00 | |
7 | Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 5 | 5 | 5 | |
8 | Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) | 228225,00 | 228225,00 | 1141275,00 | |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | |||||
9 | Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм | 1450,00/161,1/60х30хв=4,50грн. 1450,00 мінімальна з/п, 161,1 - норма тривалості робочого часу(год.) (при 38,5-ти робочому тижні 1932,7год./12 = =161,1год), 30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи | Х | Х | |
10 | Процедури організації виконання вимог регулювання Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
| Х | Х | |
11 | Процедури офіційного звітування Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік | Х | Х | Х | |
12 | Процедури щодо забезпечення процесу перевірок Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік | Не перевіряються | Не перевіряються | Не перевіряються | |
13 | Інші процедури (уточнити) | Х | Х | Х | |
14 | Разом, гривень Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) | 4,50 | Х | Х | |
15 | Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 5 | 5 | 5 | |
16 | Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) | 22,50 | Х | Х |
Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні
Порядковий номер | Назва державного органу | Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень | Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень |
Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва | Х | Х | Х |
4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№
| Показник
| Перший рік регулювання (стартовий)
| За п'ять років
|
1 | Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання | 228225,00 | 1141275,00 |
2
| Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | 22,50 | Х
|
3
| Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання | 228247,50 | 1141275,00 |
4
| Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва | Х | Х |
5
| Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання | 228247,50 | 1141275,00 |
5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не має потреби, оскільки витрати на виконання запланованого регулювання – ознайомлення із первинної інформацію про розміри тарифів на платні медичні послуги, мінімальні.