Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва»

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» 28 листопада 2016 р. розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 28 листопада 2016 р. до 28 грудня 2016 р.).

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected].

 

Проект

Відповідно до пункту 12 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Унести зміни до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва, встановлених розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171, зареєстрованих в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 25 жовтня 2016 року за № 184/1497 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03жовтняя 2016 року № 947), що додаються.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

Голова                                                    В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
26 лютого 2015 року № 171
(у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________ №________)

Тарифи
на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва

 

Код послуги

Найменування послуги

Тариф за 1 послугу, грн (без ПДВ)

1

2

3

4

1. Лабораторні, діагностичні та консультативні послуги за зверненням громадян, що надаються без направлення лікаря, зокрема із застосуванням телемедицини

1.1

064

Консультацiя лiкаря-ревматолога вищої категорiї

100,80

1.2

065

Консультацiя лiкаря-отоларинголога вищої категорiї

111,00

1.3

066

Консультацiя лiкаря-інфекціоніста вищої категорiї

144,80

1.4

067

Консультація лiкаря-невропатолога вищої категорiї

105,00

1

2

3

4

1.5

068

Консультація лiкаря-терапевта вищої категорiї

105,00

1.6

069

Консультація лiкаря-травматолога вищої категорiї

127,50

1.7

070

Консультація лiкаря-уролога вищої категорiї

111,70

1.8

071

Консультація лiкаря-хірурга вищої категорiї

132,20

1.9

072

Консультацiя лiкаря-ендокринолога вищої категорiї

103,40

1.10

073

Консультація лiкаря функціональної діагностики вищої категорiї

111,70

1.11

074

Консультація лiкаря-офтальмолога вищої категорiї

111,00

1.12

075

Консультація лiкаря-кардіолога вищої категорiї

107,10

1.13

076

Консультацiя лiкаря-гастроентеролога вищої категорiї

102,80

1.14

077

Консультацiя лiкаря-пульманолога вищої категорiї

100,80

1.15

078

Консультацiя лiкаря-фізіотерапевта вищої категорiї

68,40

1.16

079

Консультацiя лiкаря-онколога першої категорії

105,00

1.17

080

Консультацiя лiкаря з ультразвукової діагностики першої категорії

105,80

1.18

081

Консультацiя лiкаря-дерматовенеролога другої категорiї

107,70

1.19

082

Консультацiя лiкаря-психолога без категорії

107,60

1.20

083

ЕКГ спокою

56,50

1.21

084

ЕКГ із затримкою подиху

55,00

1.22

085

ЕКГ із додатковими відведеннями

70,20

1.23

086

Спірографія з функціональними пробами та визначенням легеневих об'ємів та функціональними пробами з ручною обробкою отриманих показників

93,50

1.24

087

Вимір артеріального тиску та пульсу (одноразово)

14,30

1.25

088

Перевірка гостроти зору щодо здатності читати

18,50

1.26

089

Перевірка кольорового зору

16,20

1.27

090

Периметрія (вимір поля зору)

55,90

1.28

091

Тонометрія ока

58,90

1.29

092

Пряма офтальмоскопія (огляд очного дна)

36,60

1

2

3

4

1.30

093

Перевірка слуху – розмова пошепки

12,10

1.31

094

Отоскопія за допомогою вушного дзеркала

60,00

1.32

095

Риноскопія носовим дзеркалом

60,10

1.33

096

Ларингоскопія підвісна

42,60

1.34

097

Аудіометрія

49,90

1.35

098

Обертальний тест – крісло Барані

22,50

1.36

099

Видалення сіркових пробок

90,10

1.37

100

Катетеризація слухових труб

62,80

1.38

101

Катетеризація гайморової пазухи

158,30

1.39

102

Розкриття перитонзилярного абсцесу

144,40

1.40

103

Змазування і припікання слизової оболонки носової порожнини

33,00

1.41

104

Видалення патологічного вмісту з придаткових пазух носа методом переміщення

62,70

1.42

105

Промивання лакун мигдаликів

67,20

1.43

106

Видалення сторонніх тіл слизової оболонки глотки

105,00

1.44

107

Інстиляція лікарських засобів у гортань

50,00

1.45

108

Рентгенографія органів грудної клітки

92,10

1.46

109

Рентгеноскопія органів грудної клітки поліпозиційна

155,10

1.47

110

Гайморографія

71,50

1.48

111

Рентгенографія зубів прицільна

66,20

1.49

112

Рентгенографія черепа у двох проекціях

127,80

1.50

113

Рентгенографія хребта із застосуванням функціональних проб

184,20

1.51

114

Рентгенографія куприка

98,80

1.52

115

Рентгенографія кісток кисті праворуч або ліворуч

71,50

1.53

116

Рентгенографія кісток стопи праворуч або ліворуч

71,50

1.54

117

Рентгенографія суглобів (плечового, ліктьового, променево-зап'ясткового або гомілковостопного) з обох сторін

100,60

1.55

118

Рентгенографія суглобів (стегнового або колінного) з обох сторін

107,50

1.56

119

Рентгенографія п'яткової кістки праворуч або ліворуч

65,40

1.57

120

Рентгенографія ребер ліворуч або праворуч 

78,50

1

2

3

4

1.58

121

Флюорографія органів грудної клітки з цифровою обробкою зображення

58,20

1.59

122

Мамографія праворуч або ліворуч

116,90

1.60

123

Мамографія з обох сторін

204,70

1.61

124

Заочна консультація поданих рентгенограм з оформленням протоколу

58,70

1.62

125

Сонографія артерій і вен верхніх або нижніх кінцівок

84,00

1.63

126

Сонографічне дослідження щитоподібної залози

84,00

1.64

127

Сонографічне дослідження молочної залози

124,70

1.65

128

Сонографічне дослідження печінки, жовчного міхура і підшлункової залози

164,30

1.66

129

Сонографічне дослідження нирок

65,30

1.67

130

Сонографічне дослідження сечового міхура з визначенням залишкової сечі

45,60

1.68

131

Сонографічне дослідження передміхурової залози і сім'яних пухирців

45,60

1.69

132

Сонографічне дослідження органів калитки

45,60

1.70

133

УЗ інтравагінальне дослідження жіночих статевих органів

111,80

1.71

134

Сонографія екстракраніальних судин з кольоровим картуванням і доплерографією

184,10

1.72

135

Доплерографія судин нирок

162,80

1.73

136

Сонографічне дослідження м'яких тканин

65,30

1.74

137

Сонографічне дослідження лімфатичних вузлів

65,30

1.75

138

Клінічний аналіз крові розгорнутий на аналізаторі SYSMEX KX-21

33,60

1.76

139

Визначення загального вмісту гемоглобіну

8,60

1.77

140

Визначення кількості еритроцитів

16,10

1.78

141

Колірний показник

7,90

1.79

142

Визначення швидкості зсідання еритроцитів

7,50

1.80

143

Визначення гематокритної величини

17,80

1.81

144

Визначення кількості ретикулоцитів

35,20

1.82

145

Визначення резистентності еритроцитів

43,40

1.83

146

Морфологія еритроцитів

18,50

1.84

147

Підрахунок кількості лейкоцитів

11,90

1.85

148

Визначення лейкоцитарної формули

43,10

1.86

149

Визначення тривалості кровотечі

10,20

1

2

3

4

1.87

150

Визначення кількості тромбоцитів

30,90

1.88

151

Ретракція кров'яного згортка

12,50

1.89

152

Визначення часу згортання крові за Лі-Уайтом

16,10

1.90

153

Визначення протромбінового часу

15,80

1.91

154

Визначення тромбінового часу

19,80

1.92

155

Визначення фібриногену

17,30

1.93

156

Визначення загального білка сироватки крові

11,20

1.94

157

Визначення білкових фракцій у сироватці крові

32,00

1.95

158

Тимолова проба в сироватці крові

8,90

1.96

159

Визначення глюкози у сироватці крові

13,00

1.97

160

Визначення глікозильованого гемоглобіну крові

43,10

1.98

161

Визначення серомукоїду в сироватці крові

30,60

1.99

162

Глікемічний профіль

36,60

1.100

163

Визначення холестерину у сироватці крові

11,10

1.101

164

Визначення холестерину альфа-ліпопротеїдів у крові

24,50

1.102

165

Визначення холестерину ліпопротеїнів низької щільності

11,90

1.103

166

Визначення холестерину ліпопротеїнів дуже низької щільності

40,90

1.104

167

Визначення тригліцеридів у сироватці крові

49,60

1.105

168

Коефіцієнт атерогенності

23,70

1.106

169

Визначення бета-ліпопротеїдів у сироватці крові

58,00

1.107

170

Визначення активності аспартатамінотрансферази у сироватці крові

6,10

1.108

171

Визначення активності аланінамінотрансферази у сироватці крові

6,30

1.109

172

Визначення активності гама-глутамілтрансферази у сироватці крові

7,70

1.110

173

Визначення активності лужної фосфатази у сироватці крові

26,10

1.111

174

Визначення активності холінестерази у сироватці крові

31,20

1.112

175

Визначення активності альфа-амілази у сироватці крові

28,00

1.113

176

Визначення білірубіну

23,30

1

2

3

4

1.114

177

Визначення натрію у сироватці крові

50,10

1.115

178

Визначення калію у сироватці крові

31,30

1.116

179

Визначення кальцію з арсеназо ІІІ

12,80

1.117

180

Визначення неорганічного фосфору у сироватці крові

36,50

1.118

181

Визначення креатиніну у сироватці крові

20,10

1.119

182

Визначення сечової кислоти у сироватці крові

25,20

1.120

183

Визначення сечовини у сироватці крові

27,10

1.121

184

Визначення С-реактивного білка кількісним ІФА методом

5,70

1.122

185

Визначення ревматоїдного фактора у сироватці крові

14,80

1.123

186

Визначення активності анти-0-стрептолізину у сироватці крові

44,20

1.124

187

Визначення активності антистрептокінази в сироватці крові

44,20

1.125

188

Визначення групи крові по системі АВО

22,50

1.126

189

Визначення резус-фактора

34,20

1.127

190

Визначення активності трийодотироніну у крові (Tеst T-3) методом ІФА

114,70

1.128

191

Визначення активності тироксину у крові (Tеst T-4) методом ІФА

114,70

1.129

192

Визначення активності вільного трийодотироніну у крові (Tеst FT-3) методом ІФА

108,00

1.130

193

Визначення активності тиреотропного гормону у крові (Tеst TSH-3) методом ІФА

115,80

1.131

194

Визначення антитіл до тиреоглобуліну (аntі-TG) методом ІФА

152,30

1.132

195

Визначення активності тиреоглобуліну (TG)

149,40

1.133

196

Визначення маркерів раку простати (простатоспецифічного антигену - PSА) у крові

81,50

1.134

197

Виявлення Helicobacter pylori М

131,80

1.135

198

Імуноферментний метод діагностики вірусного гепатиту

58,70

1.136

199

Мікрореакція преципітації для діагностики сифілісу

46,10

1.137

200

Визначення антитіл до австралійського антигену

57,10

1

2

3

4

1.138

201

Виявлення антитіл до пероксидази

176,00

1.139

202

Визначення кількості сечі, її кольору, прозорості, наявності осаду, відносної вагомості, реакції (РН)

12,40

1.140

203

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при нормі

16,40

1.141

204

Мікроскопічне дослідження осаду сечі при патології (білок в сечі, наявність патологічних елементів осаду сечі)

21,10

1.142

205

Визначення глюкози в сечі

4,60

1.143

206

Визначення глюкози у добовій кількості сечі

4,60

1.144

207

Проба за Нечипоренком

31,90

1.145

208

Дослідження сечі на бактеріурію

177,70

1.146

209

Мікроскопія калу-копрограма

46,00

1.147

210

Виявлення найпростіших у калі

46,30

1.148

211

Виявлення яєць гельмінтів у калі

21,00

1.149

212

Дослідження калу на дисбактеріоз

291,20

1.150

213

Дослідження бактеріологічне на патогенні ентеробактерії з діагностичною метою негативне

137,20

1.151

214

Мікроскопія секрету передміхурової залози

30,70

1.152

215

Спермограма (PH, в’язкість, рухомість, морфологія тощо)

115,80

1.153

216

Мікроскопія виділень шийки матки на цитологію

17,30

1.154

217

Мікроскопія виділень піхви

35,20

1.155

218

Цитологічне дослідження нативного матеріалу

50,30

1.156

219

Аналіз мокротиння на кислотостійкі бактерії методом Цель-Нільсона

110,00

1.157

220

Бактеріологічне дослідження вмісту ротової порожнини

190,20

1.158

221

Бактеріологічне дослідження виділень дихальних шляхів

190,20

1.159

222

Дослідження виділень відкритих інфікованих ран

190,20

1.160

223

Бактеріологічне дослідження на виявлення носіїв золотистого стафілококу

 

138,90

1.161

224

Культування грибів на середовищі Сабуро

 

110,90

1

2

3

4

2. Оздоровчий масаж, гімнастика, бальнеологічні процедури з метою профілактики захворювань та зміцнення здоров’я дорослого населення

2.1

225

Масаж голови

17,50

2.2

226

Масаж м'язів шиї

19,50

2.3

227

Масаж комірцевої зони

28,30

2.4

228

Масаж шийно-грудного відділу хребта

37,10

2.5

229

Масаж верхньої кінцівки, надпліччя й ділянки лопатки

33,20

2.6

230

Масаж плечового суглоба

22,30

2.7

231

Масаж кисті і передпліччя

22,30

2.8

232

Масаж грудної клітки

42,70

2.9

233

Масаж попереково-крижової ділянки

24,70

2.10

234

Масаж ділянки хребта

40,30

2.11

235

Масаж нижньої кінцівки і попереку

40,30

2.12

236

Масаж колінного суглоба

22,30

2.13

237

Масаж ступні і гомілки

22,30

2.14

238

Масаж нижньої кінцівки

33,20

2.15

239

Активні вправи

27,20

2.16

240

Допоміжні вправи

16,30

2.17

241

Вправи для зміцнення м'язів

15,20

2.18

242

Вправи на розслаблення

11,40

2.19

243

Вправи для суглобів і рухів у суглобі

15,20

2.20

244

Вправи в басейні зі сторонньою допомогою

49,30

2.21

245

Вправи в басейні без сторонньої допомоги

76,20

2.22

246

Душ циркулярний

26,20

2.23

247

Душ Шарко

29,80

2.24

248

Підводний душ-масаж

72,70

2.25

249

Ванна перлинна

26,20

3.Медичні огляди: для отримання виїзної візи (крім службових відряджень державних службовців та при виїзді на лікування за наявності відповідних медичних документів); попередні профілактичні медичні огляди при прийнятті на роботу та для отримання посвідчення водія транспортних засобів (крім випадків, коли медичні огляди проводяться за направленнями органів державної служби зайнятості), медичні огляди для отримання дозволу на право отримання та носіння зброї громадянами, а також відповідні періодичні профілактичні медичні огляди

3.1

250

Профогляд лікарем-хірургом вищої категорії

10,10

3.2

251

Профогляд лікарем-терапевтом першої категорії

17,60

3.3

252

Профогляд лікарем-невропатологом другої категорії

15,70

1

2

3

4

3.4

253

Профогляд лікарем-офтальмологом вищої категорії

10,70

3.5

254

Профогляд лікарем-отоларингологом вищої категорії

17,90

3.6

255

Профогляд лікарем-акушером-гінекологом другої категорії

19,30

3.7

256

Профогляд лікарем-дерматовенерологом другої категорії

14,80

3.8

257

Профогляд лікарем-стоматологом другої категорії

14,50

3.9

258

Профогляд лікарем-ендокринологом вищої категорії

21,30

3.10

259

Профогляд лікарем-онкологом першої категорії

20,30

3.11

260

Профогляд лікарем-урологом першої категорії

23,00

3.12

261

Динамометрія

9,10

3.13

262

Холодова проба

12,30

4. Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

4.1

263

Інстиляція уретри

71,70

4.2

264

Пункція оболонок яєчка

124,60

4.3

265

Катетеризація сечового міхура

50,50

4.4

266

Кругове висічення крайньої плоті

543,80

4.5

267

Розсічення крайньої плоті при парафімозі

251,50

4.6

268

Видалення гострих кондилом статевого члена

204,70

4.7

269

Висічення атероми волосистої частини голови

254,10

4.8

270

Розкриття абсцесу молочної залози

220,70

4.9

271

Первинна обробка рани м'яких тканин

277,10

4.10

272

Видалення атероми, ліпоми або фіброми

337,00

4.11

273

Хірургічна обробка інфікованої рани з некректомією

260,80

4.12

274

Хірургічна обробка інфікованої рани з дренуванням

219,00

4.13

275

Розкриття фурункула або карбункула

175,80

4.14

276

Дренування гнійних запливів підшкірної клітковини

218,60

4.15

277

Розкриття та дренування абсцесу

223,30

4.16

278

Накладання гіпсової пов'язки на пальці стопи, кисті (лангети)

154,80

4.17

279

Ультрафіолетове опромінення загальне

18,00

1

2

3

4

4.18

280

Ультрафіолетове опромінення місцеве

18,00

4.19

281

Лазеро-магнітотерапія

18,00

4.20

282

Електрофорез лікарський

29,70

4.21

283

Діадинамотерапія

32,90

4.22

284

Дарсонвалізація місцева

31,40

4.23

285

УВЧ-терапія

16,90

4.24

286

СМВ-терапія

33,20

4.25

287

Магнітотерапія (низькочастотна)

28,40

4.26

288

Синусоїдальні модульовані струми (ампліпульстерапія)

32,90

4.27

289

Ультразвук

43,70

4.28

290

Інгаляція ультразвукова

17,00

4.29

291

Ін'єкція лікарських речовин внутрішньом'язово (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

8,80

4.30

292

Ін'єкція лікарських речовин внутрішньовенна струминна (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

18,20

4.31

293

Ін'єкція лікарських речовин підшкірно (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

6,00

4.32

294

Внутрішньовенне краплинне введення лікарських речовин (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

46,00

4.33

295

Ін'єкція внутрішньосуглобова (вартість лікарських засобів сплачується додатково)

68,40

4.34

296

Забирання матеріалу для мікробіологічного дослідження крові

16,40

4.35

297

Забирання матеріалу для лабораторного дослідження крові

8,40

4.36

298

Забирання матеріалу з зіву, носу, вуха для бактеріологічного дослідження

9,90

4.37

299

Забирання матеріалу калу для бактеріологічного дослідження

9,90

4.38

300

Забирання матеріалу з уретри для бактеріологічного дослідження

37,10

4.39

301

Забирання матеріалу з піхви для бактеріологічного дослідження

37,70

4.40

302

Паравертебральна блокада новокаїном

85,90

4.41

303

Паравертебральна блокада лідокаїном

83,60

4.42

304

Блокада верхньої кінцівки і плечового пояса

65,30

4.43

305

Блокада міжреберно-плечового нерва

65,30

4.44

306

Блокада променевого нерва

60,60

1

2

3

4

4.45

307

Блокада надлопаткового нерва

66,10

4.46

308

Блокада сідничного нерва

65,30

4.47

309

Пресакральна блокада новокаїном

65,30

4.48

310

Місцева інфільтраційна анестезія лідокаїном

49,00

4.49

311

Місцева інфільтраційна анестезія новокаїном

51,80

4.50

312

Стерилізація біксів

20,00

Керівник апарату                                     В. Бондаренко


Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний

Центр» Солом’янського району м. Києва»підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік).

З огляду на викладене, на всі платні послуги відповідно до Переліку, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» (далі – проект розпорядження). Цим проектом розпорядження для цього закладу встановлюється 249 тарифів на платні послуги з медичного обслуговування (далі – послуги), із яких під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» підпадає 63 послуги.

Діючі тарифи на послуги, які надає комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва, встановлені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2015 року № 171 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 жовтня 2016 року № 947) без прибутку та не підпадали під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Тарифи на платні медичні послуги, що включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352, Методики розрахунку цін на медичні послуги в медичних закладах, санаторно-курортних підприємствах, страхових компаніях та інших медичних структурах, зареєстрованої в Управлінні юстиції в м. Києві 22 жовтня 1998 року за № 49/114.

Тарифи на платні медичні послуги формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи, тощо та прибутку.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування не є предметом регулювання цього проекту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні медичні послуги для зазначеного вище закладу охорони здоров’я на економічно обґрунтованому рівні, які можуть бути застосовані за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та для медичного обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням переліку послуги та сфери їх застосування, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров'я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги, як в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я, так і в недержавному секторі. При цьому, така різниця може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним комунальним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими компаніями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах»;
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, що надають лікувально-профілактичні комунальні заклади охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Це необхідно для своєчасного проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не встановлювати тарифи на платні послуги

Альтернатива 2

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня

Альтернатива 3

Встановлення тарифів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 на економічно обґрунтованому рівні

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги. Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за рахунок відсутності джерел для надання послуг з медичного обслуговування відповідно до стандартів лікування та локальних протоколів

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні медичні послуги за економічно обґрунтованими тарифами

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Х

3

5

2

10

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

Х

30

50

20

100

 

Примітка: джерела даних наведено у Тесті малого підприємництва (М-Тест)

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладу) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг,

для інших суб’єктів господарювання - відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг з медичного обслуговування у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для надавача послуг (закладу) - відсутні.

 

 

 

 

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги в меншому розмірі

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для закладу – відсутні, оплата за надані платні послуги на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 52484,50 грн

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 15735,90 грн

 

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше (уточнити), гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

5245,30

26226,50

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

5245,30

26226,50

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

- в т.ч. суб’єктів середнього підприємництва:

1. ТОВ «ЕНТЕЛ-СЕРВІС»»;

2. КП «Школяр»;

3. Центр перепідготовки та підвищення керівних

кадрів Міністерства доходів і зборів України;

 

3

3

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

15735,90

78679,50

 

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, за вирішення проблеми приймається встановлення тарифів
на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» на економічно обґрунтованому рівні.

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладу охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладу) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі

Збиткова діяльність закладу, зобов’язання місцевих бюджетів на відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі

 

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 52484,50 грн; можливість надання якісних послуг

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування на економічно обґрунтованому рівні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Причина для відмови від цієї альтернативи є невідповідність вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності закладу.

У разі зміни зовнішніх факторів (підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо), розміри тарифів на платні медичні послуги і відповідно регуляторний акт може бути переглянутий

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом,
в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни
та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проектом розпорядження встановлюються тарифи за визначеним переліком платних послуг, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Киева, та розширюється сфера застосування цих тарифів. Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні з прибутком.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням.

При формуванні заробітної плати враховані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 288 «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

Основними складовими витрат медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

-         заробітна плата основного медичного персоналу;
-         премія за час виконання послуги до 150%;
-         нарахування на заробітну плату;
-         матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
-         інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
-         амортизаційні відрахування
-         загальновиробничі витрати;
-         адміністративні витрати;
-         прибуток до 20%.

Розрахунок витрат додається.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва», повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження 28 листопада 2016 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

На сьогодні Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва є установою, що заснована на комунальній власності територіальної громади міста Києва. Метою діяльності закладу є надання консультативно-діагностичних послуг пацієнтам, проведення необхідних консультацій та обстежень для підтвердження діагнозу визначення важкості стану пацієнта та місця лікування, за необхідності направлення пацієнтів на госпіталізацію в стаціонарі тощо.

Заклад має ліцензію Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику від 04 вересня 2014 року серія АЕ № 459521.

Платні послуги дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення при відсутності направляння лікарів саме в цей заклад охорони здоров’я, а також у разі укладання договорів на медичне обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, а також спрямовано на забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів здійснюється шляхом публічного обговорення, то тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги може бути переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138, а встановлені розміри тарифів забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення її матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

М-тест додається. 

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники:

- очікуваний розмір надходжень до бюджетів різного рівня - близько 90 тис. грн;

- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:

яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 комунального закладу, а саме: Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва;

кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами – 10 суб’єкти господарювання;

кількість громадян - 800 осіб;

- розмір часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта – 30хв/1суб'єкта господарювання - на отримання інформації про тарифи;

- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта - 52484,50 грн;

- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України - 630 одиниць;

- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – 52484,50 грн;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 28 листопада 2016 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до Тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, які надає Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва» буде опубліковано у газеті «Хрещатик» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи, а також за соціологічними даними, отриманими шляхом опитування або анкетування медичного закладу та отримувачів медичних послуг.



ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період 10 листопада 2016 року по 25 листопада 2016 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району м. Києва

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами будуть здійснювати 10 суб’єктів господарювання. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано близько 2500 фізичним особам відповідно до укладених договорів з медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями

3

Телефонні розмови із суб’єктами господарювання:

  1. ТОВ «Компанія Субос»;
  2. ТОВ «Чайна компанія»»;
  3. ТОВ «Чайний клуб»;
  4. ТОВ «Е-КОМ»;
  5. ТОВ «Шалер-Київ»;
  6. ТОВ «АВТОСИМЕТРІЯ»;
  7. ТОВ «Комуналка»

7

Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 7 одиниць, у тому числі малого підприємництва - 5 одиниць та мікро-підприємництва 2 одиниці;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

5245,30

5245,30

26226,50

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

5245,30

5245,30

26226,50

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

7

7

7

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

36717,10

36717,10

183585,50

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1450,00/161,1/60х30хв=4,50грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 1932,7год./12 = =161,1год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

4,50

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

7

7

7

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

31,50

Х

Х

 

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні.

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

 

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

36717,10

183585,50

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

31,50

Х

 

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

36748,60

183585,50

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

36748,60

183585,50

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не має потреби, оскільки витрати на виконання запланованого регулювання – ознайомлення із первинної інформацію про розміри тарифів на платні медичні послуги, мінімальні.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку