Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від юридичних та фізичних осіб, їх об’єднань, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про оприлюднення проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я»

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я» 28 листопада 2016 року розміщено в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua для отримання зауважень та пропозицій.

Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акта приймаються від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань протягом одного місяця з дня оприлюднення (з 28.11.2016 по 28.12. 2016 р.):

  • у письмовому вигляді за адресою: 01044, м. Київ-44, вул. Хрещатик, 36, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), тел. 529-92-44 або на електронну адресу [email protected];
  • у письмовому вигляді за адресою: 01011, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11 Державна регуляторна служба України, тел. 285-05-55 або на електронну адресу [email protected].

 


Проект

Відповідно до пункту 12 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанов Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» та від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», з метою впорядкування надання платних послуг з медичного обслуговування:

1. Доповнити розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державних та комунальні заклади охорони здоров’я» зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 07 липня 2015 року за № 76/1187, новим пунктом 8 такого змісту:

«8. Встановити Тарифи на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надаєДержавна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», що додаються.».

У зв’язку цим пункти 8, 9 вважати відповідно пунктами 9, 10.

2. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення. 

Голова                                        В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)
від 11 червня 2015 року № 557
(у редакції розпорядження
виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
____________ 2015 року №____) 

 

Тарифи
на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надає Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»

 

Код

Найменування

Термін лікування
(діб)

Тариф, грн
(без ПДВ)

1

2

3

4

5

Медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування

1

NOZ1

Перикардит констриктивний

14

216432,40

2

NOZ2

Перикардит ексудативний

10

52991,30

3

NOZ3

Тромбоемболія легеневої артерії

14

295769,40

4

NOZ4

Стеноз та/або недостатність аортального клапану серця (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

14

282 917,10

5

NOZ5

Стеноз та/або недостатність мітрального клапану серця (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

14

283249,00

1

2

3

4

5

6

NOZ6

Ішемічна хвороба серця (стабільна стенокардія)

14

313556,40

7

NOZ7

Аневризма висхідної аорти (вартість штучного судинного протеза і клапана серця сплачується додатково)

14

394 849,80

8

NOZ8

Видалення пухлини серця (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

14

297221,10

9

NOZ9

Дилатаційна кардіоміопатія (вартість штучного кільця та хорд клапана серця сплачується додатково)

14

391295,20

10

NOZ10

Гіпертрофічна кардіоміопатія (вартість біоптому та контрасту сплачується додатково)

4

228011,30

11

NOZ11

Аневризма дуги, низхідної аорти, торакоабдомінальна аневризма (вартість стент-графта та штучного судинного протеза сплачуються додатково)

6

350378,50

12

NOZ12

Ексудативний перикардит

3

68257,80

13

NOZ13

Гострий коронарний синдром (вартість стента сплачується додатково)

3

131592,60

14

NOZ14

Екстрасистолія (вартість електродів електрофізіологічних, електроду діагностичного 20-ти полюсного сплачується додатково)

3

17406,90

15

NOZ15

Пароксизмальна надшлуночкова тахікардія (вартість електродів електрофізіологічних сплачується додатково)

3

16186,80

16

NOZ16

Пароксизмальна шлуночкова тахікардія (вартість електродів електрофізіологічних, кардіовертера-дефібрилятора та електродів для лівого шлуночка сплачується додатково)

3

47212,60

17

NOZ17

Фібриляція та тріпотіння шлуночків (вартість електродів електрофізіологічних, кардіовертера-дефібрилятора та електродів для лівого шлуночка сплачується додатково)

6

31858,00

1

2

3

4

5

18

NOZ18

Фібриляція та тріпотіння передсердь (вартість електрофізіологічних електродів, електрода для абляції з охолодженням, електрода діагностичного 20-ти полюсного сплачується окремо)

4

41455,70

19

NOZ19

Імплантація штучного водія ритму двокамерного (вартість штучного водія ритму двокамерного та електродів з активною фіксацією сплачується додатково)

5

23542,40

20

NOZ20

Радіочастотна абляція додаткових шляхів проведення імпульсів (вартість електрофізіологічних електродів сплачується додатково)

3

17994,20

21

NOZ21

Транспозиція магістральних артерій: з інтактною міжшлуночковою перегородкою або з дефектом міжшлуночкової перегородки (вартість балон-катетера сплачується додатково)

20

406861,80

22

NOZ22

Вроджений стеноз аортального клапана

10

269547,00

23

NOZ23

Єдиний шлуночок

10

201096,30

24

NOZ24

Дефект міжпередсердної перетинки

10

180811,70

25

NOZ25

Дефект міжшлуночкової перетинки

10

181194,70

26

NOZ26

Подвійне відходження магістральних судин від правого шлуночка (або Тетрада Фало)

10

208202,70

27

NOZ27

Синдром гіпоплазії правих відділів серця

15

230694,10

28

D1

Манiпуляцiя Рашкiнда (вартість балон-катетера сплачується додатково)

-

15585,50

29

D15

Внутрішньоаортальна балонна контрапульсація (вартість балона сплачується додатково)

-

9628,40

30

D33

Тромбаспірація коронарних артерій

-

40 881,20

31

E1

Штучний кровообіг, стандартна процедура для новонароджених

-

30147,00

32

E2

Штучний кровообіг для дорослих при аортокоронарному шунтуванні

-

22459,30

33

E12

Штучний кровообіг для дітей

-

30147,00

34

E13

Штучний кровообіг для підлітків

-

27267,00

1

2

3

4

5

35

E14

Штучний кровообіг для дорослих при оперативному втручанні на аортальному клапані

-

24723,20

36

E15

Штучний кровообіг для дорослих при оперативному втручанні на мітральному та (або) тристулковому клапані

-

24751,30

37

E16

Штучний кровообіг для дорослих при оперативному втручанні з використанням стегнової канюляції

-

42370,70

38

E17

Процедура встановлення гемоконцентратора

-

6257,80

39

E18

Процедура гемотрансфузії

-

9429,90

40

E19

Процедура проведення лейкодиплеції

-

8261,50

41

E20

Процедура встановлення датчиків тиску крові в апараті штучного кровообігу

-

1361,50

42

E21

Процедура встановлення кювети для поточного аналізатора

-

2381,50

43

E22

Процедура проведення ретроградної кардіоплегії

-

6 071,50

44

Е24

Процедура встановлення оксигенатора для дорослих для екстракорпоральної мембранної оксигенації

-

110576,10

45

E25

Процедура постановки оксигенатора для екстракорпоральної мембранної оксигенації (ЕКМО) для дітей

-

149436,90

46

F2

Тотальна внутрішньовенна анестезiя з мiорелаксацiєю, застосуванням вазодилятаторiв, iнотропних засобiв i штучна вентиляція легень (30 хвилин)

-

2209,40

47

F3

Наркоз iнгаляційний анестетиками з наркотичними анальгетиками з мiорелаксацiєю та штучна вентиляція легень

-

13972,10

48

F4

Наркоз пропофолом з наркотичними анальгетиками при спонтанному диханнi

-

20693,50

49

F5

Збалансована дисоцiативна анестезiя з мiорелаксацiєю, застосуванням вазодилятаторiв, iнотропних засобiв i штучна вентиляція легень

-

3219,00

50

F6

Епiдуральна анестезiя

-

3395,50

51

H1

Iмплантацiя тимчасового ендокардiального електрода (вартість електрода сплачується додатково)

-

1475,50

1

2

3

4

5

52

H2

Шлуночкова електрокардiостимуляцiя (вартість штучного водія ритму та електроду сплачується додатково)

-

1859,70

53

H4

Двокамерна електрокардiостимуляцiя (вартість штучного водія ритму двокамерного та електродів сплачується додатково)

-

2087,50

54

H6

Трикамерна електрокардiостимуляцiя (вартість штучного водія ритму трикамерного та електродів сплачується додатково)

-

3115,70

55

H7

Iмплантацiя кардiовертора-дефiбрилятора (вартість кардіовертора-дефібрилятора та електродів сплачується додатково)

-

1859,70

56

H9

Iмплантацiя CRT-D системи (вартість кардіовертера-дефібрилятора та електродів для лівого шлуночка сплачується додатково)

-

3115,70

57

H10

Заміна імплантованого пристрою (вартість пристрою, що імплантується, сплачується окремо)

-

1857,10

58

H11

Апгрейд системи електрокардіостимуляції (вартість пристрою що імплантується, набір інтродьюсерів та електродів сплачується окремо)

-

2355,20

59

H12

Черезстравохiдне купірування тріпотiння передсердь (вартість черезстравохідного електрода сплачується додатково)

-

895,70

60

H13

Радіочастотна абляція додаткових шляхів проведення імпульсів (вартість електрофізіологічних електродів сплачується додатково)

-

6818,30

61

H14

Транскатетерна деструкцiя АВ-з'єднання (вартість електрофізіологічних електродів сплачується додатково)

-

6783,00

62

H15

Транскатетерна деструкцiя петлi повторного входу збудження в правому шлуночку (вартість електрофізіологічних електродів сплачується додатково)

-

6789,30

1

2

3

4

5

63

H16

Транскатетерна деструкцiя петлi повторного входу збудження з приводу типового трiпотiння передсердь (iстмус-абляцiя) (вартість електрофізіологічних електродів, електрода для абляції з охолодженням, електрода діагностичного 20-ти полюсного сплачується додатково)

-

6832,30

64

H17

Транскатетерна деструкцiя субстрату аритмiї шляхом нанесення множинних лiнiйних ушкоджень (лабiринтизацiя) (вартість електрофізіологічних електродів, електрода абляційного "Lasso" та голки для пункції міжпередсердної перегородки сплачується додатково)

-

8963,70

65

H18

Транскатетерна деструкцiя передсердного ектопiчного фокуса (вартість електрофізіологічних електродів, електроду діагностичного 20-ти полюсного сплачується додатково)

-

7087,00

66

H19

Транскатетерна деструкцiя шлуночкового ектопiчного фокуса (вартість електрофізіологічних електродів сплачується додатково)

-

7174,40

67

H20

Електроiмпульсна терапiя (зовнішня кардiоверсiя-дефiбриляцiя)

-

846,20

68

H23

Репозиція (реімплантація) електрода системи електрокардіостимуляції (вартість електрода сплачується додатково)

-

2080,00

69

H29

Контрастування підключичної вени (ангіографія)

-

208,40

70

H31

Наркоз з наркотичними анальгетиками при спонтанному диханнi

-

137,30

71

H37

Мiсцева iнфiльтративна анестезiя

-

85,00

72

L4

Лікування пацієнтів з клапанною патологією на післяопераційному етапі у відділенні

-

5296,30

73

L5

Лікування пацієнтів з аортокоронарним шунтуванням на післяопераційному етапі у відділенні

-

5391,00

1

2

3

4

5

74

L6

Лікування пацієнтів з важкою ускладненою патологією на післяопераційному етапі у відділенні

-

8355,30

75

N1

Пункцiйна катетеризацiя артерiї

-

926,20

76

N3

Неінвазивна апаратна вентиляція легень

-

231,70

77

N4

Киснева терапія

-

196,00

78

G4

Первинна хірургічна обробка

-

631,30

79

G9

Трахіотомія

-

1512,60

80

I1

Протезування мiтрального клапана з використанням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

-

15439,50

81

I2

Реторакотомiя з протезуванням мітрального клапана з використанням штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

-

16144,80

82

I3

Реторакотомiя з протезуванням мітрального клапана та пластика тристулкового клапана з використанням штучного кровообігу (вартість штучного клапана і кільця клапана серця сплачується додатково)

-

18152,20

83

I4

Пластика мітрального клапана і підклапанних структур із застосуванням апарату штучного кровообігу (вартість штучного кільця та хорд клапана серця сплачується додатково)

-

15603,50

84

I5

Пластика мітрального клапана і підклапанних структур із застосуванням апарату штучного кровообігу (вартість штучного кільця клапана серця сплачується додатково)

-

20149,00

85

I6

Пластика мітрального клапана і хiрургiчне усунення додаткових шляхiв проведення iмпульсiв при тахiаритмiї з використанням апарату штучного кровообігу (вартість штучного кільця і хорд клапана серця та електрода сплачується додатково)

-

15646,80

86

I7

Пластика тристулкового клапана (вартість штучного кільця клапана серця сплачується додатково)

-

15 461,70

1

2

3

4

5

87

I8

Протезування тристулкового клапана з застосуванням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

-

15 652,30

88

I9

Аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу

-

30 541,00

89

I10

Аортокоронарне шунтування без штучного кровообігу

-

59 259,50

90

I11

Використання серцевого стабілізатора

-

28 320,00

91

I12

Протезування аортального клапана (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

 

15 404,30

92

I13

Протезування аортального та пластика мітрального клапана і підклапанних структур із застосуванням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана і кільця клапана серця сплачується додатково)

 

18 342,00

93

I14

Протезування аортального клапана, пластика мітрального клапана, тристулкового клапана і підклапанних структур із застосуванням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана і кільця клапана серця сплачується додатково)

 

20 452,80

94

I15

Реторакотомія з протезуванням аортального клапана (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

 

15 922,50

95

I16

Протезування мітрального і аортального клапанів з використанням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

 

18 408,90

96

I17

Протезування мітрального та аортального клапанів і пластика тристулкового клапана з використанням апарату штучного кровообігу (вартість штучного клапана і кільця клапана серця сплачується додатково)

-

20416,40

97

I18

Аортокоронарне шунтування та аневризмектомiя лiвого шлуночка в умовах штучного кровообігу

-

35694,00

98

I19

Кардiомiопластика

-

35716,10

1

2

3

4

5

99

I20

Кардiомiопластика, з пластикою мітрального клапана і підклапанних структур із застосуванням апарату штучного крообігу та пластика тристулкового клапана, аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу (вартість штучного кільця клапана серця сплачується додатково)

-

40790,70

100

I22

Протезування аортального клапана і аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

-

32671,30

101

I23

Протезування мітрального клапана і аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу (вартість штучного клапана серця сплачується додатково)

-

33140,00

102

I24

Протезування мітального і аортального клапанів з використанням апарату штучного кровообігу

-

34942,10

103

I25

Тромбектомiя легеневих артерiй

-

14275,80

104

I26

Тромбемболектомія із легеневої артерії з пластикою тристулкового клапана (вартість кільця клапана сплачується додатково)

-

16283,20

105

I27

Тромбемболектомія із легеневої артерії та аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу

-

17493,70

106

I28

Протезування висхiдного вiддiлу аорти з реплантацiєю усть коронарних артерiй (операція Бенталла) (вартість штучного судинного протеза і клапана серця сплачується додатково)

-

21855,10

107

I29

Протезування висхiдного вiддiлу аорти з реплантацiєю усть коронарних артерiй та аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу (операція Бенталла з аортокоронарним шунтуванням) (вартість штучного судинного протеза і клапана серця сплачується додатково)

-

27339,20

108

I30

Протезування висхiдного вiддiлу аорти (вартість штучного судинного протеза сплачується додатково)

-

20581,70

1

2

3

4

5

109

I31

Протезування висхiдного вiддiлу аорти, аортокоронарне шунтування в умовах штучного кровообігу (вартість штучного судинного протеза сплачується додатково)

-

23730,60

110

I32

Подовжня стернотомiя

-

12826,20

111

I33

Реторакотомія

-

12847,80

112

I34

Перикардектомія

-

13179,60

113

I35

Тотальне протезування грудного вiддiлу аорти (вартість штучного судинного протеза сплачується додатково)

-

20689,80

114

I36

Дренування плевральної порожнини

-

2504,40

115

I37

Трансплантацiя серця (вартість біологічного клею сплачується додатково)

-

18847,60

116

J1

Усунення субаортального стенозу

-

15477,80

117

J2

Корекцiя транспозицiї магiстральних судин

-

17278,30

118

J3

Хiрургiчна корекцiя єдиного (спiльного) шлуночка

-

14440,90

119

J4

Пластика дефекту мiжпередсердної перегородки аутоперикардом з використанням апарату штучного кровообігу

-

13077,60

120

J5

Хiрургiчне усунення додаткових шляхiв проведення iмпульсiв при тахiаритмiї з використанням апарату штучного кроовобігу та пластика дефекту мiжпередсердної перегородки аутоперикардом з використанням апарату штучного крообігу (вартість електрода сплачується додатково)

-

14830,30

121

J6

Ушивання дефекту мiжшлуночкової перегородки з використанням апарату штучного кровообігу

-

13254,20

122

J7

Пластика дефекту мiжшлуночкової перегородки синтетичною латкою з використанням апарату штучного кровообігу (вартість синтетичної латки сплачується додатково)

-

14509,30

1

2

3

4

5

123

J8

Усунення стенозу легеневої артерiї

-

12385,30

124

J9

Корекцiя аномального дренажу легеневих вен повного аномального дренажу

-

20368,30

125

J10

Корекцiя аномального дренажу легеневих вен

-

23187,60

126

J11

Пластика повного атриовенртикулярного дефекту (вартість синтетичної латки сплачується додатково)

-

10289,70

127

J12

Резекцiя коарктацiї аорти з пластикою синтетичною трубкою з анастомозом "кiнець у кiнець" (вартість синтетичного протеза сплачується додатково)

-

16437,90

128

J13

Усунення відкритої артеріальної протоки

-

14419,00

129

J14

Мiжартерiальнi судинні анастомози (вартість синтетичного протеза сплачується додатково)

-

16104,80

130

M1

Інтенсивна терапія для дітей при закритті відкритої артеріальної протоки

-

15834,80

131

M2

Інтенсивна терапія для дітей при звужуванні легеневої артерії

-

18297,30

132

M3

Інтенсивна терапія для дітей при накладанні системно-легеневого анастомозу

-

18746,90

133

M4

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні коарктації аорти

-

21792,20

134

M5

Інтенсивна терапія для дітей при артеріальному перемиканні при транспозиції магістральних артерій

-

53560,50

135

M6

Інтенсивна терапія для дітей при виконанні кавопульмонального анастамозу

-

18922,70

136

M7

Інтенсивна терапія для дітей при закритті дефекту міжпередсердної перегородки

-

18923,40

137

M8

Інтенсивна терапія для дітей при закритті дефекту міжшлуночкової перегородки

-

19026,60

138

M9

Інтенсивна терапія для дітей при закритті дефекту міжшлуночкової перегородки ускладненого (латка)

-

18705,10

139

M10

Інтенсивна терапія для дітей при корекції лійкоподібного стенозу клапана легеневої артерії

-

18601,30

140

M11

Інтенсивна терапія для дітей при корекції трипередсердного серця

-

19913,80

1

2

3

4

5

141

M12

Інтенсивна терапія для дітей при корекції часткової аномалії сполучення легеневих вен

-

18577,50

142

M13

Інтенсивна терапія для дітей при операції Растеллі або Лекомпта при складній транспозиції магістральних артерій

-

54913,60

143

M14

Інтенсивна терапія для дітей при операції Damus–Kaye–Stansel при складній транспозиції магістральних артерій

-

55001,60

144

M15

Інтенсивна терапія для дітей при операції Росса

-

19645,60

145

M16

Інтенсивна терапія для дітей при операції Росс-Кона

-

51297,40

146

M17

Інтенсивна терапія для дітей при операції Сенінга

-

20296,00

147

M18

Інтенсивна терапія для дітей при операції Фонтена

-

20466,10

148

M19

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції атрезії клапана легеневої артерії поєднанні з дефектом міжшлуночкової перегородки

-

22760,10

149

M20

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції дефекту атріовентрикулярної перегородки

-

19270,40

150

M21

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції загального артеріального стовбура

-

54786,20

151

M22

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції подвійного відходження магістральних судин від правого шлуночка

-

19332,70

152

M23

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції Тетради Фалло

-

19328,80

153

M24

Інтенсивна терапія для дітей при радикальній корекції тотального аномального дренажу легеневих вен

-

52554,30

154

M25

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні аномалії розвитку коронарних артерій

-

52 554,30

155

M26

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні вродженого субаортального стенозу

-

17740,30

1

2

3

4

5

156

M27

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні дефекту аортопульмональної перегородки (для дітей)

-

49638,20

157

M28

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні перериву дуги аорти зі штучним кровообігом

-

49383,20

158

M29

Інтенсивна терапія для дітей при операції Norwood I

-

89574,40

159

M30

Інтенсивна терапія для дітей при операції Norwood II

-

33323,00

160

M31

Інтенсивна терапія для дітей при операції білатерального звужування

-

48049,60

161

M32

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні констриктивного перикардиту

-

18272,90

162

M33

Інтенсивна терапія для дітей при усуненні бактеріального ендокардиту

-

36174,90

163

M34

Інтенсивна терапія для дітей при корекції дефекту міжшлуночкової перегородки у поєднанні з аортальною недостатністю (синдром Лобри-Пецци)

-

17786,40

164

M35

Інтенсивна терапія для дітей при паліативних операціях в умовах штучного кровообігу при атрезії легеневої артерії у поєднанні з дефектом міжшлуночкової перегородки

-

18393,70

165

M36

Інтенсивна терапія для дітей при хірургічному лікуванні порушень ритму серця

-

16655,40

166

M37

Інтенсивна терапія для дітей при ендоваскулярних вальвулопластиках клапанного апарата серця при його патології у дітей

-

15335,00

167

M38

Інтенсивна терапія для дітей при дослідженнях порожнин і клапанного апарата серця при вроджених вадах

-

15214,30

168

M39

Інтенсивна терапія для дітей при ендоваскулярному закритті вроджених дефектів перегородок серця (ASD,VSD, PDA)

-

15523,30

1

2

3

4

5

169

M40

Інтенсивна терапія для дітей доопераційного виходжування дітей з критичними вадами серця (TGA, HLHS, PA+IVS, TAPVC, APW)

-

71430,20

170

M41

Інтенсивна терапія для дітей кардіоміопатії (гіпертрофічної, дилятаційної, аритмогенної)

-

81977,50

171

M42

Інтенсивна терапія для дітей природного перебігу вродженої вади серця

-

15692,80

172

O1

Інтенсивна терапія пацієнтів після операції на серці в умовах штучного кровообігу без ускладнень (перша післяопераційна доба)

-

25394,10

173

O2

Інтенсивна терапія пацієнтів після операції на серці в умовах штучного кровообігу без ускладнень (друга післяопераційна доба)

-

14385,20

Примітка: Тарифи на платні послуги за нозологіями розраховані на підставі локальних протоколів лікувально-профілактичного закладу. 

Керівник апарату                                 В.Бондаренко


 

Аналіз регуляторного впливу

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я» підготовлений відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» (із змінами від 16.12.2015 № 1151) та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань впродовж одного місяця.

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» місцеві державні адміністрації регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я, за переліком послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.09.96 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних та комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах» (далі – Перелік).

З огляду на викладене, на всі платні послуги відповідно до Переліку, що надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я у м. Києві, тарифи повинні встановлюватися розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією). У випадку невиконання владних повноважень посадові особи Київської міської державної адміністрації несуть відповідальність згідно чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Так, згідно з Переліком (в редакції від 22.09.2016) повноваження Київської міської державної адміністрації щодо встановлення тарифів поширюються на медичне обслуговування, зокрема із застосуванням телемедицини, за договорами із суб'єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України), а також іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, в тому числі за договорами страхування, що включає послуги, які входять до складу нозологій (лист Міністерства охорони здоров’я України від 08 серпня 2013 року № 10.03.67/2576/24528).

Нозологія має шифр Міжнародної статистичної кваліфікації хвороб (МКХ-10) і використовується як провідна статистична та класифікаційна основа в системі охорони здоров’я. МКХ використовується для перетворення словесного формування діагнозів хвороб та інших проблем, пов’язаних зі здоров’ям, у коди, які забезпечують зручність збереження, збору та аналізу даних.

Методи діагностики, лікування, реабілітації, профілактики, підготовки до виписки, медичний нагляд після виписки зі стаціонару розробляються у вигляді хронологічно упорядкованого переліку медичних процедур та втручань диференційовано для закладу охорони здоров’я.

Стандарти медичної допомоги (уніфіковані клінічні протоколи медичної допомоги) являють собою перелік необхідних діагностично-лікувальних заходів, відповідних обсягів та якості лікування хворих з певною нозологічною формою. Нозологічна форма має шифр Міжнародної статистичної кваліфікації хвороб МКХ-1- та складається з переліку діагностичних обстежень та обсягу лікувальних заходів і є окремою закінченою послугою.

До того ж, в умовах дефіциту бюджетних коштів, необхідно враховувати, що платні медичні послуги, що надаються населенню державними та комунальними закладами охорони здоров’я згідно чинного законодавства є важливим джерелом додаткових коштів для системи охорони здоров'я.

Враховуючи зазначене, у зв’язку із зверненням Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» Департаментом економіки та інвестицій підготовлено проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров’я», яким вперше встановлюється 173 тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу (надалі Послуги), які підпадають під дію Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». При цьому, із загальної кількості зазначеним проектом розпорядження встановлюються 27 тарифів на закінчені послуги (нозології), кожна з яких складається з окремих послуг, що є необхідними при проведенні діагностично-лікувального процесу відповідно до медичних стандартів: лабораторні, діагностичні, консультативні послуги, лікування, перебування в стаціонарі та харчування.

Тарифи на платні медичні послуги, які включені до проекту розпорядження, розраховані на підставі поданих лікувально-профілактичним закладом розрахункових матеріалів відповідно до спеціалізації (направленості) установи згідно законодавства України з питань ціноутворення а саме: Закону України «Про ціни і ціноутворення», Податкового кодексу України, Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року № 318, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248, та інших нормативно-правових актів, на підставі яких визначається повна собівартість послуги, що підтверджено листами Міністерства охорони здоров’я України від 11.04.2014 № 10.03.67/10083, 30.09.2014 № 10.03.67/28352.

Тарифи на платні медичні послуги формуються закладом охорони здоров’я із застосуванням нормативно-витратного методу на підставі державних і галузевих норм оплати праці, норм часу, норм використання матеріальних ресурсів, цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення та витрат, пов’язаних з управлінням та обслуговуванням установи тощо та прибутку.

Порядок застосування тарифів на платні послуги з медичного обслуговування є предметом регулювання цього проекту розпорядження.

Таким чином, проблема – необхідність встановлення тарифів на платні медичні послуги, які надає Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», на економічно обґрунтованому рівні.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту розпорядження:

 

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, оскільки не будуть використані повноваження Київської міської державної адміністрації щодо регулювання цін (тарифів).

Проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів у зв’язку з їх відсутністю.

Для вирішення проблеми, пов’язаної із розширенням послуг, які планує надавати зазначений заклад охорони здоров’я, пропонується встановити тарифи на платні послуги за нозологіями для цього закладу згідно з додатком.

ІІ. Цілі державного регулювання

Регульовані тарифи на платні медичні послуги стосуються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Для недержавного сектору охорони здоров’я, в сучасних економічних умовах, що склалися в Україні в цілому та конкретно в м. Києві, характерні великі коливання цін на медичні послуги в різних медичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я. При цьому різниця в тарифах на однакові медичні послуги може досягати кілька разів.

Головна ціль даного регуляторного акта – надання якісних медичних послуг за економічно обґрунтованими тарифами фізичним та юридичним особам та страховим організаціям, а також:

  • реалізація владних повноважень, наданих постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)» ;
  • встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, які надаються зазначеним вище лікувально-профілактичним державним закладом охорони здоров’я;
  • отримання власних надходжень до спеціального фонду закладу охорони здоров’я. Так, статтею 18 Основ законодавства України про охорону здоров’я визначено, що фінансування охорони здоров’я здійснюється за рахунок державного бюджету України та місцевих бюджетів, фондів медичного страхування та будь-яких джерел, не заборонених законодавством. При цьому, заклад охорони здоров’я має право надавати платні послуги у сфері охорони здоров’я за визначеним переліком;
  • забезпечення прозорості при розрахунках із страховими організаціями, суб’єктами господарювання за договорами, іноземними громадянами за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 1996 року № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних та комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах».
  • необхідність запровадження економічно обґрунтованих тарифів на медичні послуги, які слугуватимуть визначенню необхідних коштів для фінансування медичних закладів при розрахунках за медичну допомогу населенню, що оплачується державою.

Статтею 21 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» визначено, що нормативи бюджетної забезпеченості у сфері охорони здоров'я мають визначатися за єдиними методичними підходами.

З огляду на викладене та беручи до уваги, що ще 7 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила два закони, які дали старт медичній реформі в Україні «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги» та «Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві» питання встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями, що надає зазначений лікувально-профілактичний державний заклад охорони здоров’я є актуальним.

Відповідно до Основ законодавства України про обов’язкове державне соціальне страхування одним із видів загальнообов’язкового державного соціального страхування визначено медичне страхування, розрахунки за яке проводяться на основі тарифів.

До то ж, для виживання на ринку послуг при конкуренції з недержавним сектором охорони здоров'я, державні і комунальні лікувально-профілактичні заклади повинні використовувати найновітніші світові досягнення медичної науки і практики для успішного вирішення проблем діагностики, профілактики та лікування виявлених захворювань. Для цього необхідно своєчасне проведення підвищення кваліфікації персоналу, поліпшення необхідного рівня матеріально-технічного забезпечення та інших показників, які гарантують надання якісних послуг населенню. Виконання цих завдань можливе лише за умови наявності необхідних коштів, одним з джерел їх надходження є платні медичні послуги.

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей

  1. Визначення альтернативних способів 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Відміна державного регулювання тарифів на послуги за нозологіями, які надає Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»

Альтернатива 2

Залишити розмір тарифів на послуги за нозологіями, які надає «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», без змін

Альтернатива 3

Прийняття даного регуляторного акта, що передбачає встановлення тарифів за нозологіями, які надає «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України», на економічно обґрунтованому рівні

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Суперечить вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548; створює передумови для застосування до посадових осіб Київської міської державної адміністрації відповідальності за невиконання владних повноважень; відсутність контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері надання платних медичних послуг, можливість запровадження корупційних схем шляхом вимагання плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно

Альтернатива 2

Реалізація владних повноважень, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», а відповідно до статті 15 зобов’язує виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) відшкодувати закладу різницю між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими рівнями за рахунок коштів міського бюджету. Разом з тим, кошти в бюджеті м. Києва на ці видатки не передбачені

Альтернатива 3

Реалізація владних повноважень, здійснення контролю за формуванням економічно обґрунтованих тарифів, прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Непрозорий механізм сплати за отримані платні медичні послуги. Витрати неможливо обчислити, оскільки плата за отримані послуги вимагається у вигляді благодійний внесків

Альтернатива 2

Оплата за отримані платні медичні послуги в меншому розмірі

Погіршення якості отриманих послуг за нозологіями за рахунок відсутності джерел для надання послуг за нозологіями відповідно до локальних протоколів

Альтернатива 3

Прозорий механізм розрахунків за отримані платні медичні послуги належної якості

Оплата за отримані платні послуги за нозологіями за економічно обґрунтованими тарифами

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

4

2

Х

16

22

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

18

10

Х

72

100

 

Примітка: джерела даних наведено у Тесті малого підприємництва (М-Тест)

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладу) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг,

для інших суб’єктів господарювання - відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуг за нозологіями у зв’язку із відсутністю затверджених у встановленому порядку тарифів

Альтернатива 2

Для надавача послуг (закладу) відсутні.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг): прозорий механізм застосування тарифів, оплата за надані послуги в меншому розмірі

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення». При відсутності в бюджеті м. Києва коштів закладу охорони здоров’я на покриття різниці між встановленими тарифами та економічно обґрунтованими витратами, збиткова діяльність закладу як суб’єкта господарювання.

Для інших суб’єктів господарювання - погіршення якості отриманих послуг

Альтернатива 3

Для надавача послуг (закладу): приведення вартості послуг до економічно обґрунтованого рівня, покращення матеріально-технічної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів.

Для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) – можливість отримання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами

Для закладу – відсутні, оплата за надані послуги за нозологіями на економічно обґрунтованому рівні. Разом з тим, у разі зростання мінімальної заробітної плати, тарифів на комунальні послуги та інших витрат в зв’язку із неможливістю швидко змінювати розмір тарифів, в майбутньому заклад може зазнати додаткових витрат.

Передбачається, що витрати для інших суб’єктів господарювання (отримувачів послуг) складатимуть 181821742,8 грн.

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта
(рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 2

Обчислити неможливо (альтернатива не відповідає вимогам чинного законодавства)

Альтернатива 3

Передбачається, що витрати для суб’єктів великого і середнього підприємництва (отримувачів послуг) складатимуть 49587728,40 грн.

 

ВИТРАТИ
на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

 

Витрати

За перший рік

За п'ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

Х

Х

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

Х

Х

3

Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

Х

Х

4

Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень

Х

Х

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

Х

Х

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

Х

Х

7

Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень

Х

Х

8

Інше (уточнити), гривень

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта великого та середнього підприємництва (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються*. Див. примітку)

 

8264621,40

 

41323107,0

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

8264621,40

41323107,0

10

Кількість суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

- в т.ч. суб’єктів великого підприємництва:

1.ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»;

2. ПрАТ «СК «Альфа Страхування»;

3. ПАТ «СК «Уніка»;

4. ПАТ «СК «Провідна»;

- суб’єктів середнього підприємництва:

1. АСК «Омега»;

2. ПАТ «СК»АХА Страхування»;

6

6

11

Сумарні витрати суб'єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

49587728,40

24793864,20

Примітка: Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта господарювання розраховані шляхом складання розмірів тарифів кожної із послуг, що запроваджується.

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Єдиним способом розв’язання вищезазначеної проблеми, що відповідає потребам та забезпечує поступове досягнення встановлених цілей, є видання зазначеного регуляторного акту.

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, зокрема, ст.5 Закону України «Про ціни і ціноутворення» та постанові Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, згідно з якою місцеві органи виконавчої влади регулюють (встановлюють) тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні державні і комунальні заклади охорони здоров'я.

Запропоновані тарифи передбачається встановити на економічно-обґрунтованому розмірі, що покриватимуть витрати по наданню платних медичних послуг, забезпечуватимуть необхідний рівень матеріально-технічного оснащення медичного закладу та кваліфікаційний рівень його фахівців.

Отже, за вирішення проблеми приймається встановлення тарифів

на послуги, запропоновані проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», на економічно обґрунтованому рівні

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності

(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Оскільки тарифи на платні медичні послуги підлягають державному регулюванню місцевими органами виконавчої влади, за допомогою ринкових механізмів проблема не може бути розв’язана.

Альтернатива 2

1

Не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення».

У разі встановлення тарифів на рівні, нижче економічно обґрунтованого рівня, частково вирішується проблема реалізації державної цінової політики, але матимуть місце зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування закладу охорони здоров’я різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами.

Альтернатива 3

4

Оптимальний варіант збалансування інтересів держави, громадян та суб’єктів господарювання

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Для надавача послуг (закладу) - неконтрольоване встановлення установою тарифів за надані послуг.

Для інших суб’єктів господарювання – відсутні

Непрозорий механізм розрахунків за надані послуги, як наслідок можлива надмірна оплата суб’єктів господарювання за надані послуги

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, суперечить чинному законодавству, не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

Оплата за надані послуги в меншому розмірі

Збиткова діяльність закладу, зобов’язання місцевих бюджетів на відшкодування різниці між економічно обґрунтованими та встановленими тарифами або погіршення якості наданих послуг

Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті: не відповідає вимогам статті 12 Закону України «Про ціни і ціноутворення», не враховує інтереси держави в повному обсязі

Альтернатива 3

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання; прозорий механізм застосування тарифів, контроль за формуванням економічно обґрунтованих тарифів; витрати отримувачів послуг в розмірі 181821742,8 грн.; можливість надання якісних послуг

Оплата за надані послуги з медичного обслуговування за економічно обґрунтованому рівні

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті: реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження та запобігти проявам корупції шляхом вимагання від громадян плати за отримані послуги у вигляді благодійних внесків, розмір яких визначається суб’єктивно, а від суб’єктів господарювання – плати за тарифами, не затвердженими у встановленому порядку

Х

Альтернатива 2

Аргументи для переваги відсутні. Не сприяє розв’язанню визначеної проблеми. Причина для відмови від цієї альтернативи є зобов’язання місцевих бюджетів за відшкодування різниці в тарифах, створення передумов для погіршення якості наданих платних медичних послуг за нозологіями.

Х

Альтернатива 3

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив. Надання якісних послуг за економічно обґрунтованими тарифами, покращення результатів фінансово-господарської діяльності установи

Х

 

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить стабілізувати фінансовий стан закладу, не допускаючи погіршення якості послуг або припинення їх надання. Видання цього регуляторного акта забезпечить досягнення встановлених цілей, починаючи з дня набрання ним чинності.

V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Тарифи на медичні послуги, що пропонуються медичним закладом, в умовах ринкової економіки визначаються рядом зовнішніх та внутрішніх факторів.

Одним із зовнішніх факторів є регулююча роль держави на ціни та ціноутворення.

Державне регулювання цін і тарифів здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 місцеві органи виконавчої влади регулюють тарифи на платні послуги, що надають лікувально-профілактичні заклади охорони здоров'я. Регульовані тарифи торкаються тільки тих медичних послуг, що надаються державними і комунальними медичними закладами.

Цінова політика медичного закладу в значній мірі залежить від виду ринку, кожний з яких ставить свої проблеми в галузі ціноутворення.

Державне регулювання тарифів стримує їх ріст на ринку медичних послуг.

Проектом розпорядження встановлюються тарифи за визначеним переліком платних послуг, які надає Державна установа «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України». Ці тарифи встановлюються на економічно обґрунтованому рівні з прибутком у розмірі 20 відсотків.

Базою для визначення тарифів на послуги є розрахунок витрат, пов’язаних з безпосереднім їх наданням. При цьому, базою для визначення тарифів на послуги за нозологіями є розрахунок витрат по кожній послузі, що входить до їх складу, з урахуванням переліку та кількості надання.

При формуванні заробітної плати враховані вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 288 «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

Основними складовими собівартості медичних послуг, які надає лікувально-профілактичний заклад, є:

- заробітна плата основного медичного персоналу;
- премія за час виконання послуги (граничний рівень 150%);
- нарахування на заробітну плату;
- матеріали (вартість лікарських засобів та виробів медичного призначення);
- інші прямі витрати (витрати на деззасоби, малоцінний та швидкозношуваний медичний інвентар тощо);
- загальновиробничі витрати;
- адміністративні витрати.

Забезпечення умов для покращення результатів фінансово-господарської діяльності медичного закладу в умовах недофінансування галузі, жорсткої конкуренції на ринку медичних послуг потребує постійного підвищення якості медичних послуг, оновлення матеріальної бази, підвищення кваліфікації медичного персоналу, що можливо лише при наявності коштів на ці заходи. Здійснення усіх завдань може бути впроваджено тільки при достатній кількості коштів.

Відповідно до вимог регуляторної політики проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я», повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження 28 листопада 2016 року розміщені на офіційному сайті Київської міської державної адміністрації (www.kievcity.gov.ua) в розділі «Регуляторна діяльність» для обговорення та отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця.

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

На сьогодні Державна установа «Інститут серця міністерства охорони здоров’я України» є лікувально-профілактичним закладом, заснованим на державній власності та підпорядкованим Міністерству охорони здоров’я України.

Установа має ліцензії Міністерства охорони здоров’я України на медичну практику від 26 грудня 2013 року серія АЕ № 282134.

Платні послуги за нозологіями дають можливість забезпечити покриття першочергових потреб закладу та компенсувати витрати, пов’язані з їх наданням.

Введення розпорядженням регульованих тарифів на послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу забезпечить можливість користуватись ними широким верствам населення і спрямовано на забезпечення соціальної захищеності киян та забезпечення належної якості послуг.

Враховуючи, що встановлення тарифів на послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу здійснюється шляхом публічного обговорення, тарифи встановлюватимуться з урахуванням інтересів усіх зацікавлених сторін.

На дію регуляторного акта можуть вплинути такі економічні зовнішні фактори як: підвищення тарифів на комунальні послуги, розміру мінімальної заробітної плати тощо, при яких розмір тарифів на платні медичні послуги маже бути переглянутий.

Проект розпорядження не містить дискримінаційних або таких, що обмежують конкуренцію норм.

У разі прийняття регуляторного акту виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) будуть реалізовані повноваження, надані їй постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548, а встановлені розміри тарифів на послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу забезпечать закладу беззбиткову роботу та можливість залучити кошти на поліпшення його матеріально-технічної бази.

Виконання вимог даного розпорядження не потребує додаткових витрат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Узагальнені результати оцінки очікуваних вигод та витрат, які понесуть зацікавлені сторони при виконанні вимог регуляторного акту, наведені в таблиці.

М-тест додається.

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акту не обмежено і залежить від економічної стабільності в країні.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні, розмірів витрат у складі собівартості послуги. Якщо такі зміни призведуть до підвищення собівартості, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акта або підготовки та прийняття нового акта в установленому порядку.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними показниками результативності даного регуляторного акта визначені такі показники (прогнозні показники на 2017 рік в розрахунку на рік, отримані від закладу охорони здоров’я):

- розмір надходжень до бюджетів різного рівня – передбачається зростання відрахувань до бюджетів різних рівнів унаслідок стабільної роботи лікувально-профілактичної установі за рахунок збільшення бази оподаткування;
- кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на які поширюється дія акту:
яким встановлюються тарифи на платні медичні послуги відповідно до вимог чинного законодавства - для 1 державного закладу, а саме: Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»;
кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати медичне обслуговування за договорами та страхових компаній – 22 суб’єкти господарювання;
кількість громадян - 3806 осіб;
- розмір часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта – 30хв/1суб'єкта господарювання - на отримання інформації про тарифи;
- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта – виконання вимог регуляторного акта- близько 182 млн. грн;
- кількість отриманих платних послуг (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), які надаватимуться фізичним особам за договорами медичного обслуговування із суб’єктами господарювання, страховими організаціями та іноземним громадянам, які тимчасово перебувають на території України, - 3806 одиниць;
- рентабельність медичного закладу – до 20%;
- очікувана сума коштів, яку планується отримати від надання платних послуг – близько 182 млн грн.;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з положеннями даного регуляторного акту: вище середнього, оскільки всі зацікавлені особи: суб’єкти господарювання та фізичні особи, мали можливість ознайомитись з проектом регуляторного акта та аналізом його регуляторного впливу, які 28 листопада 2016 року оприлюднені на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації kievcity.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність» з метою отримання зауважень та пропозицій на електронну пошту [email protected].

До того ж, після видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)«Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 червня 2015 року № 557 «Про встановлення тарифів на платні послуги за нозологіями та послуги, що входять до їх складу, які надають лікувально-профілактичні державні та комунальні заклади охорони здоров'я» буде опубліковано у газеті «Хрещатик» та оприлюднене на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації в розділі «Розпорядження».

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом: буде аналізуватись офіційна статистична інформація про результати фінансово-господарської діяльності лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я, за розрахунками якого встановлюються тарифи.



ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 1 листопада 2016 року по 23 листопада 2016 року.

 

№ з/п

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Усний запит Головному управлінню статистики м. Києва

1

Установлено, що у м. Києві зареєстровано 380 страхових компаній, із яких добровільне медичне страхування мають надавати 326 суб’єктів господарювання.

Разом з тим, фактично в столиці працює лише 19 страхових компаній, із яких лише 13 суб’єктів господарювання дійсно здійснюють добровільне медичне страхування.

2

Запит до Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»

 

1

За даними закладу медичне обслуговування за договорами буде здійснювати 14 суб’єктів господарювання і 8 страхових організації. Крім того, очікується, що платні послуги (окрім медичної допомоги, яка надається безкоштовно), буде надано близько 260 послуг

3

Телефонні розмови

- із страховими компаніями:

1. ТДВ «СК «Професійне страхування»;
2. ПрАТ «АСК Інго-Україна»;
-із суб’єктами господарювання:
1. «Vanbreda International»;
2. «Bupa Global»;
3. «Mondial Assistance»;
4. «Alivia Swiss Health Management AG»;
5. «Blue Cross Blue Shield Association»;
6. «Medicare4U Ltd»;
7. «Online Medical Tourism»;
8. «QHA Trent»;
9. «Treatment Abroad»;
10. « HTH Worldwide »;
11. «GeoBlue»;
12. «HENNER»;
13. «Global Benefits (GBG)»;
14. «Quintessentially lifestyle»

8

Уточнення інформації від суб’єктів господарювання щодо виконання вимог регулювання

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання 16 одиниць, у тому числі малого підприємництва - 0 одиниць та мікро-підприємництва 0 одиниць;

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 відсотків (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання:

 

 

Найменування оцінки

 

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

Х

Х

Х

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб'єкту малого підприємництва

Х

Х

Х

5

Інші процедури:

Витрати на оплату послуг закладу охорони здоров’я для одного суб’єкта мікро- господарювання (в розрахунку на разове застосування послуг, що запроваджуються)

 

8264621,40

 

8264621,40

 

41323107,0

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

8264621,40

8264621,40

41323107,0

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

16

16

16

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

132233942,4

132233942,40

661169712,0

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1450,00/161,1/60х30хв=4,50грн.

1450,00 мінімальна з/п,

161,1 - норма тривалості робочого часу(год.)

(при 38,5-ти робочому тижні 1932,7год./12 = =161,1год),

30хв - витрати часу на отримання інформації про тарифи

Х

Х

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Х

Х

Х

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

Х

Х

Х

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

Не перевіряються

Не перевіряються

Не перевіряються

13

Інші процедури (уточнити)

Х

Х

Х

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

4,50

Х

Х

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

16

16

16

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

72,0

Х

Х

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання, відсутні

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

Х

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

 

Показник

 

Перший рік регулювання (стартовий)

 

За п'ять років

 

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

132233942,40

661169712,0

2

 

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

72,00

Х

 

3

 

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

132234014,40

661169712,0

4

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Х

Х

5

 

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

132234014,40

661169712,0

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не має потреби, оскільки витрати на виконання запланованого регулювання – ознайомлення із первинної інформацію про розміри тарифів на платні медичні послуги, мінімальні.

Перейти до спискуВерсiя для друку