Результати роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

За період з 1 січня 2015 року по 30 липня 2015 року до Департаменту надійшло 157 звернення від громадян, серед яких – 39 колективних звернень, що становить 25% від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року – 67 звернення, колективних – 16 звернень, загальна кількість збільшилась в 2,5 рази.

Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 1018, в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року - 954.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати –52%;

- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва –17%;

- забезпечення законності та правопорядку – 10%.

Серед звернень громадян, які надходять на адресу Департаменту особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. За вказаний звітний період у Департаменті було розглянуто звернення від учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС, ветерана праці Шинкаренко Валентина Романовича (від 03.02.2015 №ОП/Ш-1467), ветеранів праці Алексеєвої Тамари Володимирівни (від 06.04.2015 № А-217/3, від 10.04.2015 № А-217/4) та Гуріна Юрія Петровича (від 22.05.2015 № 08/Г- 3586, від 05.06.2015 № Г-4943), та інваліда війни Петренко Олега Даниловича (від 18.06.2015 №П-7907). Всі звернення було розглянуто та в межах компетенції Департаменту надано громадянам відповіді.

На виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. від 17.03.2015 у Департаменті розглянуто звернення Жильцова Олексія Борисовича від 18.03.2015 № Ж-3802 щодо встановлення ТОВ “Київський центр контактної корекції зору “Іріда” пільгового тарифу орендної плати за користування нежитловими приміщеннями площею 148,1 кв. м на вул. Підвисоцького, 19. За результатами розгляду порушеного питання листом від 03.04.2015 № 062/07/15-3636 громадянину Жильцову О.Б. відповідно до вимог чинного законодавства надано роз’яснення. Дане питання було розглянуто постійною комісією Київської міської ради з питань власності та винесено рішення на користь автора звернення.

Департаментом на виконання доручень заступника голови Київської міської державної адміністрації Радуцького М.Б. від 21.05.2015 № КО-654/5 та від 25.05.2015 № КО-654/6 опрацьовано заяву представників територіальної громади Деснянського району міста Києва від 15.04.2015 № 3/15 та скаргу мешканців житлового будинку на проспекті Лісовому, 12-б від 16.04.2015 на дії та бездіяльність службових осіб Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. В межах компетенції Департаменту, надано інформацію по суті порушеного питання Департаменту будівництва та житлового забезпечення, як головному виконавцю вказаного доручення.

Серед звернень, які знаходиться на розгляді в Департаменті, опрацьовується депутатське звернення народного депутата України Ю. Луценка від 28.05.2015 № 131 щодо розгляду звернення громадянина Геннадія Євсев’єва (від 04.06.2015 № Є-9030) стосовно звільнення від орендної плати або встановлення пільгової ставки оплати Українському товариству сліпих у Києві за користування належним їм приміщенням, яке знаходиться в будинку на вул. Леоніда Первомайського, 7-А.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Протягом 1 півріччя 2015 року було проведено 11 особистих прийоми. За вказаний період на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий контактний центр”, Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду в Департаменті опрацьовано 61 звернення, що надійшли через КБУ “Контактний центр міста Києва” (15-51). На 34 із них надано в межах компетенції Департаменту відповіді заявникам, 2 звернення опрацьовуються, решта направлені за належністю відповідним установам.

Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

В Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу Департаменту зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

Перейти до спискуВерсiя для друку