Результати роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

За період з 1 січня 2016 року до 30 вересня 2016 року надійшло 201 звернення від громадян, серед яких – 36 колективних звернень, що становить 18 % від усіх звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року відповідно 213 звернень, колективних – 41 звернення.

Протягом звітного періоду було розглянуто 20 петицій загальна кількість підписів становить 21009. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 21720.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

- питання оренди та орендної плати – 39%;
- формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 24%;
- належність будівель – 5%;
- забезпечення законності та правопорядку – 5%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема, розглянуто звернення Полякова Леонтія Григоровича (від 04.03.2016 № ОП/П-1477/3) –учасника ліквідації наслідків Чорнобильської АЕС; Лазебника Олексія Васильовича (від 04.03.2016 № ОП/Л-264/1) – дитини війни, ветерана праці та пенсіонера; Семенчук Світлани Миколаївни (від 29.07.2016 № 08/С-9025) – пенсіонер, потерпіла від наслідків Чорнобильської АЕС. Звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та в межах компетенції надано громадянам відповіді. Звернення від інваліда війни Нижнього Дмитра Бернардовича (від 15.09.2016 № ОП/Н-16711) станом на 30 вересня 2016 року перебуває на розгляді.

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань власності 31.05.2016 (протокол № 16) погоджено питання встановлення інваліду війни Стриженку Миколі Григоровичу (звернення від 29.06.2016 № ОП/С-12958) орендної ставки за користування частиною переходу станції метро “Дорогожичі” у розмірі 25%.

Також розглянуто звернення Стаднюка Олександра Володимировича (від 11.08.2016 №ОП/С-1925/8) щодо перевірки фактів можливих порушень діючого законодавства при використанні нежитлового приміщення на вул. Вербицького, 30А. Дев’ятого вересня 2016 року відбулася особиста зустріч керівництва Департаменту з громадянином Стаднюком О. В., на якій йому надано роз’яснення стосовно порушених питань у зверненні. Крім того, листом від 16.09.2016 № 062/10/16-9411 надано роз’яснення про перевірку фактів можливих порушень діючого законодавства та висловлено подяку за активну громадську позицію щодо захисту інтересів громади м. Києва. Департамент цим листом також звернувся до Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою тримати на контролі питання використання приміщення відповідно до вимог чинного законодавства та до Київської місцевої прокуратури № 2 (Дарницький район) з проханням вжити заходів прокурорського реагування у разі виявлення фактів порушень за вказаною адресою. За результатами проведеної роботи та особистого прийому надано інформацію Київському міському голові (від 19.09.2016 № 004-1706).

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Протягом звітного періоду було проведено вісім особистих прийомів, на прямі (“гарачі”) телефонні лінії громадяни не звертались.

Звіти про проведення особистого прийому громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Інформація про розгляд звернень громадян щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності начальників управлінь та відділів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Перейти до спискуВерсiя для друку