Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.12.2015 № 1189 «Про внесення змін до Додатка 4 до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, зокрема, повноваження з управління якими здійснюють районні в місті Києві державні

Заходи з повторного відстеження результативності регуляторного акта – розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.12.2015 № 1189 «Про внесення змін до Додатка 4 до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, зокрема, повноваження з управління якими здійснюють районні в місті Києві державні адміністрації, за розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, а також за розміщення реклами в ліфтах жилих будинків комунальної власності міста Києва» (далі по тексту – Розпорядження) проведено Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

1. Мета прийняття регуляторного акта

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 16, 17, 18 Закону України «Про рекламу», пункту 32 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2011 № 833 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731», підпункту 2.4 пункту 2 рішення Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м.Києві» Департаментом економіки та інвестицій розроблено Розпорядження.

Розпорядження є нормативно-правовим актом, який спрямований на ефективне використання майна територіальної громади м.Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м.Києва.

Прийняття Розпорядження необхідно для:

- забезпечення стабільності та прозорості, упорядкування відносин у сфері розміщення реклами в м.Києві;

- чіткого контролю з боку влади за фінансовими потоками від розміщення реклами;

- збереження доходів місцевого бюджету та комунальних підприємств від розміщення рекламних засобів типу «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі».

2. Строк виконання заходів з відстеження: грудень 2016 року - січень 2017 року.

3. Тип відстеження: повторне.

4. Методи одержання результатів відстеження

Шляхом збору інформації від :

- Департаменту містобудування та архітектури, який координував діяльність КП «Київреклама», яке створено з метою залучення коштів до бюджету міста Києва від плати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті.

5. Дані та припущення, на основі яких було проведено відстеження результативності, а також способи одержання даних

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акту здійснювалось шляхом проведення аналізу розмірів коштів, отриманих від надходжень за тимчасове користування місцями (для розміщення рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м.Києва, які враховуються при плануванні місцевого бюджету, за відповідні періоди (до введення в дію та після введення в дію цього регуляторного акту).

Враховувалось і те, що головною сучасною проблемою, пов’язаною із функціонуванням ринку реклами в місті Києві, є перенасиченість міста рекламними засобами різних форматів, що свідчить про значний попит на користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, так і про цілковиту прийнятність розмірів плати.

6. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показниками результативності є збереження сум надходжень від права тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі», а саме:

- за 2015 рік надійшло 927,9 тис.грн, що у абсолютному значенні на 234,4 тис.грн, а у відносному на 20,2% відсотків менше ніж за 2014 рік.

- за 2016 рік надійшло 567,6 тис.грн, що у абсолютному значенні на 594,7 тис.грн, а у відносному на 51,2% відсотків менше ніж за 2014 рік.

61 заява, від суб’єктів господарювання, щодо видачі погоджень на розміщення реклами на транспорті комунальної власності знаходиться на розгляді.

7. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначення цілей

Запровадження даного регуляторного акту сприяло збереженню сум надходжень від права тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів «Конструкція на естакаді, мості, шляхопроводі».

Таким чином, даний регуляторний акт є результативним і продовжує діяти.

8. Заходи, з допомогою яких будуть здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Періодичні відстеженнярезультативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки.

Контроль за виконанням вимог регуляторного акта покладено на виконавчий орган Київської міської ради – Київську міську державну адміністрацію.

Перейти до спискуВерсiя для друку