Для інформування громадськості: проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві»

Повідомлення про оприлюднення 

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Київська міська рада повідомляє про оприлюднення з 15.11.2016 року в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою приведення нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування у відповідність до рішень Київської міської ради від 22.12.2015 №61/61 «Про бюджет міста Києва на 2016 рік», від 28.07.2016 № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», а також у відповідність до законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги».

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32, тел. (044) 15-51, Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протягом одного місяця з дня оприлюднення до 15.12.2016.


Проект

Відповідно до законів України «Про столицю України - місто герой Київ», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, рішення Київської міської ради від 28 липня 2016 року № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», Київська міська рада вирішила:

1. У тексті рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року №37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» слова «Департамент містобудування та архітектури» в усіх відмінках замінити словами «Управління з питань реклами» у відповідних відмінках.

2. У Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженому рішенням Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253, слова «дозвільний орган» в усіх відмінках замінити словами «Робочий орган» у відповідних відмінках.

3. У Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженому рішенням Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253, слова «державний адміністратор» в усіх відмінках замінити словами «адміністратор» у відповідних відмінках.

4. Затвердити зміни до Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253, що додаються.

5. Це рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами.

Київський міський голова                                        В. Кличко

***** 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Київської міської ради
______________ 2016 № _____

Зміни
до Порядку розміщення реклами в місті Києві, затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253

1. У розділі I. Загальні положення:

1.1. Абзац сьомий пункту 1.3. викласти у такій редакції:

«КП «Київреклама» - комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковане Управлінню з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та уповноважене виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) здійснювати інформаційно-обчислювальні функції та моніторинг за надходженням плати за договорами на право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ), які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування м. Києва, за договорами на розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва (далі - комунальна власність територіальної громади міста Києва), здійснювати обстеження місць розміщення рекламних засобів, організовувати або здійснювати власними силами та засобами демонтаж рекламних засобів, розміщених з порушеннями встановлених вимог, забезпечувати виготовлення друкованої продукції, розміщення соціальної реклами та інформації соціального спрямування, надавати платні послуги та виконувати інші повноваження, передбачені цим Порядком та Статутом підприємства;».

1.2. Абзац шістнадцятий пункту 1.3. викласти у такій редакції:

«Робочий орган – Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, уповноважене виконувати покладені на нього функції у сфері розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті, у ліфтах комунальної власності територіальної громади міста Києва, укладати договори, нарахувати плату за право тимчасового користування місцями (для розміщення РЗ) та за договорами на розміщення реклами на транспорті комунальної власності, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування міста. Києва (далі - комунальна власність територіальної громади міста Києва), зараховувати її до цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва, здійснювати контроль за надходженням плати за договорами, передбачені цим Порядком та Положенням про управління, іншими нормативно-правовими актами;».

1.3. Абзац дев’ятнадцятий пункту 1.3 викласти у такій редакції:

«самовільно встановлений рекламний засіб - рекламний засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу або погодження на розміщення реклами на транспорті».

1.4. Абзац двадцятий пункту 1.3 виключити.

1.5. Абзац двадцять другий пункту 1.3 викласти у такій редакції:

«соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, соціального захисту, безпеки населення, висвітлення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів свят та не носить комерційного характеру тощо, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;»

1.6. У абзаці двадцять третьому пункту 1.3. слова «конструкції на поперечках контактної мережі тролейбусів,» виключити.

2. У розділі II. Розміщення зовнішньої реклами в місті Києві:

2.1. Пункт 2.1. доповнити підпунктом 2.14 такого змісту:

«Укладає з розповсюджувачем реклами договір на право тимчасового користування місцем(-ями) для розміщення рекламного(-их) засобу(-ів), що перебуває(-ють) у комунальній власності територіальної громади міста Києва (далі - договір на право тимчасового користування місцем).»

У зв’язку з цим пункт 2.1.13 вважати відповідно 2.1.14.

2.2. Підпункт 3.1.1 пункту 3.1. викласти в наступній редакції

«3.1.1. Здійснює інформаційно-обчислювальні функції та моніторинг за надходженням плати за договорами на право тимчасового користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами, виступає стороною договору на право тимчасового користування місцем(-ями) для розміщення рекламного(-их) засобу(-ів), що перебуває(-ють) у комунальній власності територіальної громади міста Києва (далі - договір на право тимчасового користування місцем).

2.3. Підпункт 13.2.1. пункту 13.2 виключити.

2.4. Пункт 13.9. доповнити підпунктом 13.9.4. наступного змісту:

«13.9.4. Виконує роботи з технічного обслуговування РЗ із застосуванням приладдя, яке забезпечуватиме збереження зелених насаджень, або власними силами та засобами проводить роботи з відновлення таких насаджень.

Роботи з технічного обслуговування РЗ із застосуванням підйомних механізмів на транспортних засобах, що розташовуються на проїжджій частині, проводяться з 21-00 год. до 7-00 год. (крім випадків проведення аварійно-відновлювальних робіт).

Заїзд техніки на тротуари та інші території, призначені для руху пішоходів, а також в/на зони зелених насаджень, забороняється (крім випадків проведення аварійно-відновлювальних робіт).

Особи, винні в порушенні цих вимог, притягаються до адміністративної відповідальності за статтями 152, 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення.».

2.5. Пункт 14.1. викласти в наступній редакції:

«14.1. Соціальна реклама, а також інформація, яка висвітлює загальнодержавні та загальноміські події, заходи, свята та не носить комерційного характеру (далі - інформація соціального характеру), розміщується за дорученням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).»

2.6. Абзац перший пункту 14.4. викласти в наступній редакції:

«14.4. Джерелами фінансування виготовлення друкованої продукції з соціальною рекламою чи інформацією соціального характеру, що розміщуються за замовленням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), є виділені з міського бюджету КП «Київреклама» кошти.

2.7. Абзац другий пункту 14.5. викласти в наступній редакції:

«Разом із заявою замовник надає макет із сюжетом соціальної реклами чи інформації соціального характеру для їх погодження з Департаментом суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

2.8. Пункт 15.1 викласти у такій редакції:

«15.1. Підставою для нарахування та здійснення розповсюджувачем реклами відповідної плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва (далі - плата) є розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання дозволу та укладений Робочим органом договір на право тимчасового користування місцем.

Якщо місце розташування РЗ перебуває у спільній (частковій) власності, плата нараховується пропорційно до частини комунальної власності територіальної громади міста Києва.».

2.9. Абзац перший пункту 15.3. викласти у такій редакції:

«15.3. Розповсюджувач реклами сплачує щомісячно 100 % суми визначеної умовами договору на право тимчасового користування місцем, яка зараховуються на відповідний рахунок Державної казначейської служби України і використовується в порядку, встановленому Київською міською радою чи уповноваженим нею органом.».

2.10. Пункти 15.13. та 15.14. виключити

2.11. У пункті 16 слово «скасування» в усіх відмінках замінити на слово «анулювання» у відповідних відмінках.

2.12. Пункт 17 доповнити пунктами 17.14.-17.16 наступного змісту:

«17.14. Зберігання демонтованих РЗ здійснюється протягом 3 місяців.

У випадках розгляду судових справ, пов’язаних з демонтажем РЗ зберігання здійснюється на весь строк розгляду судової справи до прийняття рішення, що набрало законної сили, у разі неподання заяви у відповідності до п.17.11 цього розділу.

17.15. Демонтовані РЗ підлягають реалізації або утилізації після публікації у місцевих друкованих засобах масової інформації, якщо:

а) після закінчення встановленого терміну зберігання демонтованих РЗ їх власники не звернулись за поверненням РЗ;

б) після закінчення встановленого терміну зберігання демонтованих РЗ їх власники не компенсували витрат КП «Київреклама» за демонтаж, транспортування та зберігання РЗ, або не надали документів, які підтверджують право власності (інше майнове право) на такі РЗ.

17.16. Демонтовані РЗ, власники яких надали письмову відмову від них та документи, які підтверджують право власності (інше майнове право) на ці РЗ, підлягають реалізації або утилізації у встановленому чинним законодавством порядку з наступного дня після отримання такої відмови та відповідних документів.»

3. У розділі III. Розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва:

3.1. Пункт 2.1. доповнити підпунктом 2.1.9 такого змісту:

«Укладає договори з балансоутримувачами та рекламорозповсюджувачами на розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва.»

У зв’язку з цим пункт 2.1.9 вважати відповідно 2.1.10

3.2. Підпункт 3.1.1. пункту 3.1 викласти в наступній редакції:

«3.1.1. Здійснює інформаційно-обчислювальні функції та моніторинг за надходженням плати за договорами з балансоутримувачами та рекламорозповсюджувачами на розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва.

3.3. Абзац перший пункту 4.10 викласти у такій редакції:

«4.10. Наказ про видачу погодження є підставою для укладення договору (додаткових угод до договору) на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва між Робочим органом, балансоутримувачем та рекламодавцем.». 

3.4. Пункт 5.1. доповнити абзацами другим та третім наступного змісту:

«Рекламні конструкції або рекламні матеріали мають маркуватись із зазначенням рекламорозповсюджувача, номеру погодження та терміну його дії.

Реклама на об’єктах транспорту (крім розміщення на/в рухомому складі) має відповідати вимогам п. 12 розділу ІІ Порядку.».

3.5. Пункт 6.3. викласти у такій редакції:

«6.3. Розповсюджувач реклами сплачує щомісячно 100 % суми визначеної умовами договору на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, яка зараховуються на відповідний рахунок Державної казначейської служби України і використовується в порядку, встановленому Київською міською радою чи уповноваженим нею органом.».

3.6. У пункті 8 слово «скасування» в усіх відмінках замінити на слово «анулювання» у відповідних відмінках.

3.7. Пункт 11.1 викласти в наступній редакції:

«11.1. Соціальна реклама, а також інформація, яка висвітлює загальнодержавні та загальноміські події, заходи, свята та не носить комерційного характеру (далі - інформація соціального характеру), розмішується за дорученням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).».

3.8. Абзац другий пункту 11.5. викласти в наступній редакції:

«Разом із заявою замовник надає макет із сюжетом соціальної реклами чи інформації соціального характеру для їх погодження з Департаментом суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).».

3.9. У пункті 12.2. слова «перед КП «Київреклама»» виключити.

3.10. Пункт 12 доповнити пунктами 12.10.-12.13 наступного змісту:

«12.10. Зберігання демонтованих РЗ здійснюється протягом 3 місяців.

У випадках розгляду судових справ, пов’язаних з демонтажем РЗ зберігання здійснюється на весь строк розгляду судової справи до прийняття рішення, що набрало законної сили, у разі неподання заяви у відповідності до п.12.7 цього розділу.

12.11. Демонтовані РЗ підлягають реалізації або утилізації після публікації у місцевих друкованих засобах масової інформації, якщо:

а) після закінчення встановленого терміну зберігання демонтованих РЗ їх власники не звернулись за поверненням РЗ;

б) після закінчення встановленого терміну зберігання демонтованих РЗ їх власники не компенсували витрат особі, яка здійснила демонтаж, за демонтаж, транспортування та зберігання РЗ, або не надали документів, які підтверджують право власності (інше майнове право) на такі РЗ.

12.12. Демонтовані РЗ, власники яких надали письмову відмову від них та документи, які підтверджують право власності (інше майнове право) на ці РЗ, підлягають реалізації або утилізації у встановленому чинним законодавством порядку з наступного дня після отримання такої відмови та відповідних документів.».


Пояснювальна записка

1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення

Проект рішення підготовлено у зв’язку прийняттям Київською міською радою рішень №61/61 «Про бюджет міста Києва на 2016 рік» 22 грудня 2015 року та № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» 28 липня 2016 року.

2. Мета і шляхи її досягнення

Основною метою прийняття цього рішення є приведення рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» у відповідність до зазначених вище рішень Київської міської ради, а також у відповідність до законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги».

Проект рішення також пропонується прийняти з метою усунення існуючих невідповідностей та формування єдиної міської політики у сфері реклами.

Проектом пропонується:

- замінити поняття «дозвільний орган» на «робочий орган», привівши таким чином положення Порядку розміщення реклами в м. Києві у відповідність до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067;

- визначити робочим органом з регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті утворене Управління з питань реклами;

- надати Управлінню з питань реклами право укладати договори на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламоносіїв;

- виключити з повноважень КП «Київреклама» функції з укладення договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламоносіїв та надати йому інформаційно-обчислювальні функції та функції моніторингу за надходженням плати за такими договорами;

- надати функції погодження сюжетів соціальної реклами Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- встановити граничний строк зберігання демонтованих рекламних засобів, власники яких не звертаються за їх поверненням.

Також, проектом рішення пропонується привести Порядок розміщення реклами в місті Києві у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги», замінивши по тесту слова «державний адміністратор» на слово «адміністратор».

3. Правові аспекти

Проект рішення розроблено відповідно до:

- Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- Закону України «Про рекламу»;

- Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ»;

- Закону України «Про адміністративні послуги».

- Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація проекту рішення не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект рішення не зачіпає інтересів інших органів.

6. Регіональний аспект

Проект рішення не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

7. Громадське обговорення

Проект рішення є регуляторним актом, тому на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» буде оприлюднений на офіційному веб–порталі Київської міської влади для отримання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб.

8. Прогноз результатів

Ухвалення проекту рішення матиме своїм наслідком усунення існуючих невідповідностей між прийнятими рішеннями Київської міської ради.


 

Аналіз регуляторного впливу

Розробником проекту рішення є Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Проект рішення підготовлено у зв’язку з прийняттям Київською міською радою рішення від 28 липня 2016 року № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», яким вирішено утворити Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) шляхом виділу відділу реклами з Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Також рішенням Київської міської ради від 22 грудня 2015 року №61/61 «Про бюджет міста Києва на 2016 рік» вирішено, що починаючи з 01.03.2016 плата за користування місцями для розміщення рекламоносіїв має повністю зараховуватись до міського бюджету.

З огляду на викладене, на даний час існує невідповідність рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» зазначеним вище рішенням Київської міської ради.

У зв’язку з цим, керуючись законами України «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про адміністративні послуги», Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, був підготовлений відповідний проект рішення Київської міської ради.

Основні групи (підгрупи), на які справляється вплив при підготовці проекту:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб’єкти господарювання,

+

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

 

2. Цілі державного регулювання.

Проект рішення розроблено з метою приведення рішення Київської міської ради від 22 вересня 2011 року № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» до рішень Київської міської ради від 28 липня 2016 року № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», від 22 грудня 2015 року №61/61 «Про бюджет міста Києва на 2016 рік», а також до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу.

1. Визначення альтернативних способів

 

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Залишити існуючу ситуацію без змін

Альтернатива 2

Прийняти запропонований проект рішення

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Буде існувати невідповідність між рішеннями Київської міської ради та іншими нормативно-правовими актами

Альтернатива 2

Приведення рішення Київської міської ради у відповідність одне до одного, оптимізація процесів регулювання розміщення зовнішньої реклами на території міста, перерахування коштів за користування місцями для розміщення рекламоносіїв до цільового фонду міського бюджету

Не передбачаються

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не передбачаються

Не передбачаються

Альтернатива 2

Не передбачаються

Не передбачаються

 Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

Х

Х

Х

Х

Х

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

Х

Х

Х

Х

Х

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Відсутні

Відсутні

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 2. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

Альтернатива 3. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці «Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок регуляторного акта»)

Х

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.

 

 Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності
(за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1

Проблеми, пов’язані з невідповідністю рішень Київської міської ради одне одному.

Альтернатива 3

4

Приведення рішення Київської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253 «Про затвердження Порядку розміщення реклами в м. Києві» до рішень Київської міської ради від 28.07.2016 № 857/857 «Про деякі питання діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», від 22.12.2015 №61/61 «Про бюджет міста Києва на 2016 рік», а також до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

 

Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Відсутні

Невідповідність рішень Київської міської ради одне одному.

Не враховує інтереси жодної із сторін

Альтернатива 2

 Відповідність рішень Київради одне одному, створення сприятливих умов ведення діяльності для підприємств, установ та організацій, суб’єктів малого підприємництва

Не передбачаються

Реалізація належним чином владних повноважень, оптимальне врахування інтересів кожної із сторін

 Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Аргументи для переваги відсутні. Відмова від цієї альтернативи дозволить реалізувати владні повноваження

Х

Альтернатива 2

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив

Х

 

5. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Для досягнення поставленої мети, проектом рішення пропонується:

- визначити робочим органом з регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті утворене Управління з питань реклами;

- надати Управлінню з питань реклами право укладати договори на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламоносіїв;

- виключити з повноважень КП «Київреклама» функції з укладення договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламоносіїв та надати йому інформаційно-обчислювальні функції та функції моніторингу за надходженням плати за такими договорами;

- надати функції погодження сюжетів соціальної реклами Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

- встановити граничний строк зберігання демонтованих рекламних засобів, власники яких не звертаються за їх поверненням.

Також, проектом рішення пропонується привести Порядок розміщення реклами в місті Києві у відповідність до Закону України «Про адміністративні послуги», замінивши по тесту слова «державний адміністратор» на слово «адміністратор».

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, в т.ч. виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), додаткових витрат не зазнають.

Суб’єкти підприємницької діяльності, в тому числі і малого підприємництва жодних додаткових витрат не зазнають, з огляду на що здійснення розрахунку витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва не потребується.

 

Базові групи
інтересів

Вигоди

Витрати

Місцева влада

Приведення у відповідність рішень Київради одне одному

Відсутні

Суб`єкти підприємницької діяльності

- створення сприятливих умов ведення діяльності для підприємств, установ та організацій, суб’єктів малого підприємництва;

- встановлення чіткого та зрозумілого порядку сплати за користування місцями для розміщення рекламних засобів.

Відсутні

Населення

 

Відсутні

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Запропонований проект регуляторного акту запроваджується на довгостроковий термін дії, не менше 5 (п’яти) років або до прийняття нових нормативних актів.

У разі потреби, до нього вноситимуться зміни за підсумками аналізу відстеження результатів його дії.

8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

Результативність даного проекту регуляторного акту не вираховується у кількісній формі, а саме розміром надходження коштів до місцевого бюджету оскільки не містить нових механізмів.

Показником результативності проекту рішення буде удосконалення існуючої системи регулювання розміщення реклами на території столиці.

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

Відстеження результативності проекту рішення здійснюватиметься на підставі порівняння даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу.

Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності даного регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності даного регуляторного акта, за результатами якого можна здійснювати порівняння показників базового та повторного відстеження.

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відстеження результативності даного акта буде здійснюватись статистичним методом.

Перейти до спискуВерсiя для друку