Проект рішення Київської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва»

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, Постійна комісія Київської міської ради з питань екологічної політики повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта - рішення Київської міської ради Про затвердження Порядку розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва».

Головний розробник проекту: Постійна комісія Київської міської ради з питань екологічної політики.

Проект рішення розміщений в мережі Інтернет на офіційному Інтернет-порталі Київської міської влади www.kievcity.gov.ua у розділі регуляторна діяльність.

Метою прийняття рішення є врегулювання питань у сфері розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва.

Зауваження та пропозиції приймаються до Постійної комісії Київської міської ради з питань екологічної політики у письмовому або в електронному вигляді за адресами:

Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Електронна адреса: [email protected]

 


 

Проект

Відповідно до законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні» та Правил благоустрою міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року
№ 1051/1051, з метою належного впорядкування та врегулювання порядку розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва, створення належних умов для масового відпочинку мешканців та гостей міста, покращення благоустрою міста, Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок розміщення пересувних атракціонів на території
міста Києва, згідно з додатком до цього рішення.

2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) в установленому порядку визначити місця розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва.

3.Пункт 15.3.25. Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 № 1051/1051, виключити.

4. Рішення Київської міської ради від 29.04.1999 № 229/330 «Про отримання передексплуатаційних погоджень на встановлення пересувних атракціонів і порядок їх розміщення у м. Києві» вважати таким, що втратило чинність.

5. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань екологічної політики.

Київський міський голова                                  В. Кличко

*****

Додаток 1
До рішення Київської міської ради
_________________ №__________

Порядок розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва

Загальні положення

1.1. Порядок розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва (надалі - Порядок) визначає вимоги стосовно розміщення пересувних атракціонів і є обов'язковим для виконання усіма фізичними та юридичними особами незалежно від їхньої відомчої підпорядкованості та форми власності на пересувні атракціони.

1.2. Відповідальність за стан охорони праці при експлуатації пересувних атракціонів та їх технічний стан, покладається безпосередньо на осіб (керівників юридичних осіб) яким погоджено розміщення цих пересувних атракціонів.

1.3. Заборонити експлуатацію пересувних атракціонів, термін експлуатації яких сплив, відповідно до встановленого заводом-виготовлювачем строку служби.

1.4. У разі відсутності документального підтвердження встановленого заводом-виготовлювачем строку служби, пересувні атракціони можуть використовуватись для подальшої експлуатації тільки після діагностики та огляду спеціалізованими організаціями, що мають відповідний дозвіл Держнаглядохоронпраці.

1.3. До пересувних атракціонів, на які розповсюджується дія цього Порядку включаються:

атракціон, оснащений пристроями для транспортування і багаторазового оперативного монтажу (демонтажу);

атракціон, установлюваний, на спеціально підготовлений майданчик або фундамент, конструкція якого допускає його демонтаж, транспортування та монтаж на іншому місці експлуатації;

атракціон, складовою частиною якого є гнучка оболонка, наповнена повітрям;

розважальні засоби та дитячий транспорт, розміщення яких не передбачає спеціально підготовленого місця.

2. Процедура підготовки торгів

2.1. Після затвердження розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) схеми розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва проводяться торги на право розміщення пересувних атракціонів в місцях, визначених затвердженими схемами.

2.2. Організатором торгів виступає Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (надалі – КО «Київзеленбуд»).

2.3. Для проведення процедури торгів КО «Київзеленбуд» укладає у встановленому порядку договори про надання послуг з товарними біржами, які здійснюють свою діяльність відповідно до вимог Закону України «Про товарну біржу», статуту біржі, правил біржової торгівлі, а також мають досвід, кваліфікованих спеціалістів і ресурси для проведення процедури торгів.

2.4. Для розробки та затвердження документації торгів, визначення початкової ціни предмету торгів, суми гарантійного внеску за участь в торгах, встановлення часу початку, місця та порядку проведення торгів, форми та строків подачі заяв на участь в торгах, порядку внесення та повернення гарантійного внеску, «кроку торгів» КО «Київзеленбуд» створює у встановленому порядку з числа працівників комісію (далі - Комісія).

2.5. Комісія приймає рішення простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії та оформлює їх у вигляді протоколів, які підписують усі члени Комісії.

2.6. Початкову ціну предмета торгів визначає Комісія.

Початкова ціна предмету торгів (лота) щодо розміщення пересувних атракціонів включає вартість послуг КО «Київзеленбуд» з утримання місця розміщення пересувних атракціонів.

2.7. КО «Київзеленбуд» не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до дня проведення торгів оприлюднює на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (http://kievcity.gov.ua) повідомлення про проведення торгів та документацію торгів.

2.8. Повідомлення про проведення торгів повинно містити таку інформацію:

2.8.1. Реквізити рішення про проведення торгів.

2.8.2. Місце, дата початку, час початку і порядок проведення торгів.

2.8.3. Предмет торгів, в тому числі лоти, які включають:

місце (декілька місць) розміщення (відповідно до затверджених схеми розміщення пересувних атракціонів) та розмір площі місця розміщення пересувних атракціонів;

термін розміщення.

2.8.4. Початкова ціна предмету торгів, а також строк та порядок внесення кінцевої ціни предмету торгів.

2.8.5. Крок торгів.

2.8.6. Форма заяви на участь в торгах, порядок прийому, адреса місця прийому, дата і час початку та закінчення строку прийому заяв на участь у торгах.

2.8.7. Розмір гарантійного внеску, порядок його внесення учасниками торгів та повернення їм, реквізити рахунку для перерахування гарантійного внеску.

2.9. Документація торгів повинна містити таку інформацію:

2.9.1. Відомості, зазначені в пункті 2.8 цього Порядку.

2.9.2. Архітипи (типові конструкції та зовнішній архітектурний вигляд) пересувних атракціонів.

2.9.3. Вимоги до змісту, складу, оформлення та форми заяви на участь у торгах.

2.9.4. Порядок, місце, дата початку і дата закінчення строку подачі заяв на участь у торгах.

2.9.5. Порядок і строк відкликання заяв на участь у торгах.

2.9.6. Місце, день і час прийому заяв на участь у торгах.

2.9.7. Місце, дата початку, час початку і порядок проведення торгів.

2.9.8. Строк, протягом якого переможець торгів повинен укласти договір щодо розміщення пересувних атракціонів.

2.9.9. Основні умови договору щодо розміщення пересувних атракціонів.

2.10. КО «Київзеленбуд» має право відмовитись від проведення торгів не пізніше ніж за 5 (п'ять) робочих днів до дня проведення торгів.

Повідомлення про відмову в проведенні торгів із зазначенням причин розміщується на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (http://kievcity.gov.ua).

2.11. КО «Київзеленбуд» протягом двох робочих днів з дня розміщення повідомлення про відмову в проведенні торгів інформує учасників торгів, яких було допущено до участі в торгах, про свою відмову в проведенні торгів та протягом двадцяти одного календарного дня повертає учасникам торгів внесені гарантійні внески.

3. Процедура проведення торгів

3.1. Для участі в торгах суб'єкти господарювання (безпосередньо керівники юридичної особи, фізичні особи - підприємці) або уповноважені ними особи подають у встановлений в повідомленні про проведення торгів строк у паперовому вигляді до відповідних центрів надання адміністративних послуг або в електронному вигляді через портал Містобудівного кадастру міста Києва за адресою mkk.kga.gov.ua такі документи:

3.1.1. Заява на участь у торгах за формою, визначеною документацією торгів, із зазначенням реквізитів рахунку для повернення гарантійного внеску.

3.1.2. Документ, що підтверджує внесення гарантійного внеску.

Забороняється вимагати надання інших документів, крім зазначених у цьому пункті.

Суб'єкт господарювання несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.

Усі подані заяви на участь у торгах та документи, що додаються до них, опрацьовує Комісія.

3.2. Прийом документів закінчується не пізніше ніж за три робочих дні до дня проведення торгів.

3.3. Один заявник має право подати тільки одну заяву на участь в торгах по окремому лоту (засобу, об'єкту торгівлі).

3.4. Заява на участь у торгах, що надійшла пізніше встановленого строку для її прийняття, повертається заявнику.

3.5. Заявник не допускається до участі в торгах з таких підстав:

3.5.1. Неподання необхідних для участі в торгах документів, зазначених у пункті 3.1 цього Порядку.

3.5.2. Подання недостовірних відомостей.

3.5.3. Заява і документи до неї подані заявником, який є пов'язаною особою з іншими заявниками в торгах за одним лотом та/або з членом Комісії.

3.5.4. Наявність обґрунтованих скарг громадян на провадження заявником підприємницької діяльності.

Відмова в допуску до участі в торгах з інших підстав, крім зазначених у цьому пункті, не допускається.

3.6. Комісія веде протокол опрацювання заяв на участь у торгах, який повинен містити відомості про заявників, дати подання заяв, внесені гарантійні внески, а також відомості про заявників, які не були допущені до участі в торгах із зазначенням відповідних причин.

Протокол опрацювання заяв на участь у торгах підписують усі члени Комісії протягом трьох робочих днів з дня закінчення строку прийому заяв.

3.7. Комісія опрацьовує документи заявників на відсутність підстав для відмови в допуску до участі в торгах, зазначених у пункті 3.5 цього Порядку.

У разі відсутності підстав для відмови в допуску до участі в торгах, зазначених в пункті 3.5 цього Порядку, заявник стає учасником торгів з моменту підписання усіма членами Комісії протоколу опрацювання заяв на участь у торгах.

3.8. Заявники, визначені учасниками торгів, та заявники, не допущені до участі в торгах, повідомляються про прийняте рішення не пізніше наступного дня після дати оформлення такого рішення протоколом опрацювання заяв на участь у торгах шляхом оприлюднення КО «Київзеленбуд» такого протоколу на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (http://kievcity.gov.ua).

3.9. КО «Київзеленбуд» повертає внесений гарантійний внесок заявнику, якого не було допущено до участі у торгах, протягом двадцяти одного робочого дня з дня оформлення протоколу опрацювання заяв на участь в торгах.

3.10. Заявник має право відкликати прийняту заяву до дня закінчення строку прийому заяв, повідомивши про це в письмовій формі
КО «Київзеленбуд».

КО «Київзеленбуд» в такому разі повертає внесений гарантійний внесок заявнику протягом двадцяти одного робочого дня з моменту реєстрації листа про відкликання заяви.

У разі відкликання заяви заявником пізніше дня закінчення строку прийому заяв гарантійний внесок повертається в порядку, встановленому для учасників торгів.

3.11. КО «Київзеленбуд» передає інформацію щодо заявників, визначених учасниками торгів, з необхідною документацією до товарної біржі, з якою укладено договір про надання послуг, для проведення торгів.

У разі ненадходження гарантійного внеску на рахунок, зазначений в повідомленні про проведення торгів, до дня проведення торгів, заявник, якого було визначено учасником торгів, не допускається до торгів.

Протягом п'яти робочих днів після проведення торгів товарні біржі передають оформлені належним чином результати торгів до КО «Київзеленбуд».

3.12. Результати торгів оформлюються протоколами, які підписують уповноважені працівники товарної біржі, переможці торгів, з такими відомостями:

предмет торгів;

номер лота;

переможець торгів;

остаточна ціна торгів, заявлена переможцем торгів.

3.13. КО «Київзеленбуд» протягом двадцяти одного робочого дня з дня отримання від товарної біржі протоколів про результати торгів повертає гарантійні внески особам, які брали участь у торгах, однак не були визначені переможцями.

Гарантійний внесок не повертається, якщо заявник у разі перемоги на торгах не уклав договір з КО «Київзеленбуд» щодо розміщення пересувних атракціонів на умовах, зазначених в документації торгів, та у строки, визначені пунктом 3.18 цього Порядку.

Гарантійний внесок, внесений заявниками, яких визнано переможцями торгів, зараховується як частина плати за договором на розміщення пересувних атракціонів на рахунок КО «Київзеленбуд».

3.14. Торги визнаються такими, що не відбулися, якщо:

3.14.1. На участь у торгах не подано жодної заяви.

3.14.2. На підставі результатів опрацювання заяв на участь у торгах з підстав, зазначених у пункті 3.5 цього Порядку, прийнято рішення про відмову в допуску до участі в торгах усіх учасників, що подали заяви на участь у торгах.

Торги може бути визнано такими, що не відбулися, частково (за окремим лотом).

3.15. Переможець торгів, який відмовився від підписання протоколу торгів за окремим лотом, позбавляється права на подальшу участь у торгах за цим лотом.

За умови наявності учасників за цим лотом торги відновлюються.

3.16. Якщо в торгах брали участь менше ніж двоє учасників, єдиний учасник має право укласти договір щодо розміщення пересувних атракціонів за запропонованою ним ціною, однак у будь-якому разі не нижче початкової ціни торгів.

3.17. Протягом п'яти робочих днів після отримання від товарної біржі протоколів про результати торгів КО «Київзеленбуд» оприлюднює цю інформацію на офіційному інтернет-порталі Київської міської державної адміністрації (http://kievcity.gov.ua).

3.18. Протягом десяти робочих днів після оприлюднення інформації про результати торгів переможець торгів повинен укласти з КО «Київзеленбуд» договір щодо розміщення пересувних атракціонів.

3.19. КО «Київзеленбуд» має право оголосити про проведення повторних торгів у таких випадках:

коли торги було визнано такими, що не відбулися;

був підписаний протокол торгів, однак не було укладено договір щодо розміщення пересувних атракціонів з єдиним учасником торгів;

у разі письмової відмови переможця торгів від укладення договору щодо розміщення пересувних атракціонів відповідно до вимог документації торгів;

неукладення договору щодо розміщення пересувних атракціонів з вини переможця торгів у строк, визначений пунктом 3.18 цього Порядку.

У зазначених в цьому пункті випадках умови торгів можуть бути змінені.

3.20. Договір щодо розміщення пересувних атракціонів укладається строком до 31 грудня поточного календарного року, в якому проводиться аукціон.

4. Особливості укладення договорів щодо розміщення пересувних атракціонів під час проведення тимчасових ярмаркових, загальноміських або державних заходів.

4.1. Для укладення договорів щодо розміщення засобів пересувних атракціонів під час проведення тимчасових ярмаркових, загальноміських або державних заходів (на термін не більше 30 календарних днів) торги не проводяться.

4.2. Для укладення договорів щодо розміщення пересувних атракціонів під час проведення тимчасових ярмаркових заходів, загальноміських, державних заходів заявник звертається із заявою до КО «Київзеленбуд», до якої додає письмове погодження на розміщення пересувних атракціонів з організатором таких заходів, визначеним у встановленому порядку.

5. Відповідальність за порушення вимог законодавства та цього Порядку

5.1. Суб’єкт господарювання несе відповідальність з порушення цього Порядку, умов договору з КО «Київзеленбуд» та Правил благоустрою міста Києва, затвердженим рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051.

5.2. Відповідальність за технічний стан та зовнішній вигляд пересувних атракціонів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування (монтажу), експлуатації та демонтажу, безпеку відвідувачів, дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил пожежної безпеки несе суб'єкт господарювання згідно із законодавством.

5.3. Суб'єкт господарювання повинен своєчасно за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають в процесі експлуатації пересувних атракціоні.

5.4. У разі, коли особи, винні у порушенні цього Порядку, не виконують обов'язок щодо усунення наслідків порушення у встановлений КО «Київзеленбуд» строк, КО «Київзеленбуд» має право здійснити заходи щодо демонтажу пересувних атракціонів. У такому випадку  КО «Київзеленбуд» має право на відшкодування витрат (збитків), понесених у зв'язку з демонтажем пересувних атракціонів, та відновлення благоустрою місць розміщення пересувних атракціонів.

Київський міський голова                               В. Кличко


 

Пояснювальна записка

Проект рішення Київради Про затвердження Порядку розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва» (далі - Проект Рішення) розроблено Постійною комісією Київської міської ради з питань екологічної політики з метою належного впорядкування та врегулювання порядку розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва, створення належних умов для масового відпочинку мешканців та гостей міста, покращення благоустрою міста.

1. Обґрунтування необхідності прийняття рішення

На сьогоднішній день в місті Києві відсутній прозорий та дієвий механізм розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва.

Розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва в переважній більшості здійснюється та території зелених зон міста Києва, балансоутримувачами яких є комунальні підприємства що входять до складу КО «Київзеленбуд».

Комунальні підприємства що входять до складу КО «Київзеленбуд» отримують чисельні збитки в результаті неконтрольованого розміщення пересувних атракціонів та відшкодувань за таке розміщення не отримують.

2. Мета і шляхи її досягнення

Цілями прийняття і запровадження даного регуляторного акту є визначення на території міста Києва чіткого та прозорого порядку розміщення пересувних атракціонів.

Регуляторний акт покликаний вирішити питання щодо визначення єдиної процедури розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва їх впорядкування, збереження об'єктів зеленого господарства міста та дотримання правил благоустрою.

3. Правові аспекти

Закони України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні» та Правил благоустрою міста Києва, затвердженими рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року № 1051/1051

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття та реалізація даного рішення не потребує додаткових витрат з бюджету міста Києва та дозволить зекономити бюджетні витати на утримання, відновлення зелених зон та об'єктів благоустрою до 2 млн. грн. на рік та збільшить надходження бюджету за рахунок сплати суб'єктами господарювання за відповідними договорами на розміщення пересувних атракціонів до 3 млн. грн.. на рік.

5. Позиція заінтересованих органів.

Зазначений проект рішення не стосується інтересів інших органів.

6. Регіональний аспект.

Положення проекту дозволить збільшити доходи бюджету міста щонайменше на 3 млн. грн. в рік.

7. Громадське обговорення.

Не потребує громадських обговорень.

8. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття рішення.

Реалізація зазначеного рішення призведе до наступних наслідків:

- створення прозорого механізму розміщення пересувних атракціонів на території міста Києва.

- зменшення часу, що витрачатиметься суб'єктами господарювання на отримання дозволу розміщення пересувних атракціонів.

- збільшення розміру грошових надходжень для утримання зелених зон та дотримання правил благоустрою, за рахунок оплати суб'єктами господарювання за відповідними договорами на розміщення пересувних атракціонів.


 

Файл документа: Аналіз регуляторного впливу.pdf

Перейти до спискуВерсiя для друку