Звіт по роботі із зверненнями громадян за 2016 рік

 Згідно з річним планом роботи на 2016 рік на сайті Київської міської державної адміністрації розміщена і постійно коригується інформація про проведення особистого прийому громадян директором Департаменту та його заступниками. Особистий прийом громадян ведеться відповідно до затвердженого графіку.

Проводиться перевірка по роботі зі зверненнями громадян у всіх структурних підрозділах Департаменту відповідно до графіку проведення перевірок організації роботи із зверненнями громадян.

В основу організації роботи із зверненнями громадян у Департаменті покладено завдання, визначені Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об»єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 № 26) (далі – Інструкція), Положенням про Головне управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (із змінами, внесеними рішенням Київської міської ради від 25.12.2012 № 717/9001), Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян», та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботі із зверненнями громадян у Департаменті.

Відповідно до розподілу посадових обов»язків між директором, першим заступником директора та заступниками директора Департаменту, затвердженого наказом по Департаменту від 05.07.2016 № 197-к відповідальність за організацію роботи із зверненнями громадян покладено на заступника директора Департаменту – Мосійчука Ю.А.

За 2016 рік розглянуто 15513 звернень громадян, з них:

- надійшли поштою – 14843;
- отриманих на особистому прийомі – 670;
- колективних – 858;
- повторних – не надходило;
- від інвалідів Великої Вітчизняної війни – 24, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» - 7, від Героїв України – 2, від учасників АТО – 6626, від родичів учасників АТО - 207, від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій – 5540, від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 183, від ветеранів праці – 84, від «дітей війни» - 48, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 28, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 63.

Серед звернень громадян до Департаменту 15214 - складають заяви (клопотання), 44 - пропозиції та зауваження, 255 - скарги.

У разі надходження звернень від пільгових категорій громадян, їм приділяється особлива увага, крім того, директор Департаменту бере їх під особистий контроль.

Результати аналізу звернень за 2016 рік показують, що заявниками порушувались різні питання, основне місце серед яких на даний час займає питання виділення земельних ділянок у місті Києві, а також громадяни звертаються з приводу питань приватизації, відведення, передачі та оформлення права власності на земельні ділянки, отримання копій правовстановлюючих документів та завірених копій державних актів на земельні ділянки, поліпшення житлових умов та отримання грошової компенсації за не отримані земельні ділянки.

Упродовж звітного періоду директором Департаменту було заплановано 23 особистих прийомів, з них відбулося фактично - 21, під час яких було прийнято 187 громадян. Заплановано 12 прямих («гарячих») телефонних ліній, з яких відбулося фактично 11, кількість прийнятих телефонних дзвінків - 19.

Облік звернень громадян ведеться в системі електронного документообігу АСКОД. Організація роботи здійснюється відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 дотримується порядок реєстрації звернень, строки розгляду, відповідно до законодавства, строки пересилання звернень іншим уповноваженим органам. Відповіді надаються громадянам в терміни, що передбачені законодавством. Постійно надається методична і практична допомога працівникам, що стосується роботи із зверненнями громадян. Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі.

В Департаменті земельних ресурсів відпрацьована система контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян. Так, щопонеділка готуються попередні нагадування, адресовані безпосереднім виконавцям. Щомісячне преміювання працівників Департаменту земельних ресурсів проводиться з урахуванням стану виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян.

З метою упередження повторних звернень від громадян, працівниками Департаменту із заявниками проводиться роз»яснювальна робота та надаються консультації особисто та у телефонному режимі з питань, що належать до компетенції Департаменту.

Також повідомляємо, що у Департаменті створено всі умови для постійної ефективної взаємодії із громадянами. Так, два рази на тиждень керівники та спеціалісти структурних підрозділів Департаменту здійснюють прийом громадян та представників юридичних осіб. Під час прийомів громадяни мають змогу отримати кваліфіковані роз»яснення з питань вирішення відповідно до законодавства земельно-правових питань. Крім того, підрозділами управління оренди землі та міського земельного кадастру, відділом по зверненнях фізичних і юридичних осіб та контрольно-аналітичної роботи, прийом громадян та юридичних осіб здійснюється протягом чотирьох днів на тиждень у визначені години.

За результатами отриманих від громадян звернень Департаментом земельних ресурсів постійно здійснюється опрацювання матеріалів щодо передачі земельних ділянок у власність та в користування.

Департаментом земельних ресурсів за 2016 рік проведена відповідна робота, пов’язана із виконанням функціональних повноважень.

Підготовлено та передано на розгляд до Київської міської ради 4704 проектів рішень Київської міської ради щодо вирішення земельно-правових питань (з кадастровими справами).

Крім того, за звітній період підготовлено та видано 4032 довідок про нормативно-грошову оцінку земельних ділянок.

Зареєстровано в міському земельному кадастрі 270 договорів оренди (суборенди) земельних ділянок.

Здійснено в установленому законом порядку заходи для державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, заходи, спрямовані на реєстрацію права комунальної власності на земельні ділянки територіальної громади міста Києва та державної власності на земельні ділянки, розпорядником яких є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), проведено державну реєстрацію речових прав на земельні ділянки та їх обтяжень, отримано та внесено до міського земельного кадастру 1611 інформаційних довідок та витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Також до міського земельного кадастру внесено інформацію про 344 договори оренди, 12 – договорів суборенди, 14 – договорів про розірвання та 26 договорів про передачу права власності на земельні ділянки у зв'язку з добровільною відмовою від нього.

З початку року опрацьовано 173 клопотань про викуп земельних ділянок несільськогосподарського призначення; підготовлено з початку року 32 договорів на сплату авансу.

Здійснено 2268 перевірки (обстежень) правомірності використання земельних ділянок юридичними та фізичними особами, по усуненню яких вжито 2887 заходів щодо приведення їх у відповідність до вимог Земельного кодексу України.

Враховуючи положення Закону України «Про доступ до публічної інформації» на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва (kievcity.gov.ua) розміщуються проекти рішень Київської міської ради, розробником яких є Департамент земельних ресурсів.

Департамент земельних ресурсів і надалі продовжуватиме роботу по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, сприятиме реалізації їх законних прав та свобод, посиленню персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш соціально захищених категорій; об»єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Перейти до спискуВерсiя для друку